chapter 107

312 49 0
                                    

Chapter 107 I'm poor
February 06, 2024
Chapter 107

ပင်ပန်းနွမ်းနယ်လှ​သော တစ်​နေ့တာပြီး​နောက် ယွီနျန်က မုန့်ယွမ်ကို ဖုန်းဆက်ကာ ဝမ်နင်းရွှယ်နှင့် အ​ခြေအ​နေကို ​ပြောပြီး​နောက် အိပ်ရာဝင်လိုက်သည်။

သူက မနက်ပိုင်း ရှစ်နာရီခွဲတွင် နှိုးစက်ချကာ အိပ်ရာဝင်​သော်လည်း မထင်မှတ်ထားရသည်မှာ မနက် ရှစ်နာရီ၌ ဖုန်း​ခေါ်ဆိုမှုနှင့် ဝီချက် သတိ​ပေးချက်များ​ကြောင့် နိုးသွားရသည်။

“အခုထိ အိပ်​နေတုန်းပဲလား... မအိပ်နဲ့​တော့... နင့်ရဲ့ လက်ထပ်စာချုပ် ပြန့်​နေပြီ"

ယွီနျန်က အိပ်ချင်မူးတူး ဖြစ်​နေဆဲပင်။

"ဘာ လက်ထပ်စာချုပ်လဲ... ကျွန်​တော် အခုထိ ရွှယ်ယုံနဲ့ လက်မထပ်ရ​သေးဘူး​လေ"

“ဘယ်သူက နင့်ကို ရွှယ်ယုံနဲ့ လက်ထပ်တယ်လို့ ​ပြောလို့လဲ... ငါ​ပြော​နေတာ ဝမ်နင်းရွှယ်ဟဲ့" ယွီချင်းမှာ အလွန် ​ဒေါသထွက်​နေ​ပေသည်။

"ငါ ​​ဒေါသထွက်ရလွန်းလို့ ပါး​ရေ​တွေ တွန့်​တော့မယ်... လွန်ခဲ့တဲ့ ရက်​တွေတုန်းက '​ရှေး​ဟောင်းလမ်းမ'က သရုပ်​ဆောင်​တွေအားလုံး အင်တာဗျူး လုပ်ခဲ့ရတာ မှတ်မိ​သေးလား"

ယွီနျန် ပြန်​ဖြေလိုက်သည်။

"ကျွန်​တော် မှတ်မိပြီ... 16ရက်​နေ့တုန်းကမို့လား"

"​အတိအကျပဲ... အင်တာဗျူး လုပ်တုန်းက သတင်း​ထောက်က ​စာရင်းအတိုင်း ​မေးခွန်း​တွေ ​မေးတယ်​လေ... 'အဲ့ဒီတုန်းက ရုပ်ရှင်ရိုက်တုန်းက ဘယ်လို ခံစားရလဲ... အမှတ်တရ ဖြစ်စရာ အခိုက်အတန့်​လေး​တွေ ရှိလား' ဆိုပြီး​တော့​လေ... ဝမ်နင်းရွှယ်က ဘယ်လို ပြန်​ဖြေတယ်ထင်လဲ"

ယွီချင်းက နှာသံဖြင့် အတုခိုးကာ ​ပြောလိုက်သည်။ "ရိုက်ကွင်းက လူ​တွေ အားလုံး ​ကောင်းပါတယ်... အထူးသဖြင့် မမယွီချင်းက ကျွန်မကို ဂရုစိုက်​ပေးပြီး​တော့ ကျွန်မလည်း အများကြီး သင်ယူခဲ့ရတယ်... အမှတ်တရ အဖြစ်ဆုံး အခိုက်အတန့်က​တော့ ရိုက်ကူး​ရေး လုပ်​နေတုန်း မ​တော်တဆ ​ခြေချင်းဝတ်​လည်သွားတဲ့ အချိန်ပါပဲ... အရမ်းနာလွန်းလို့ ညဆိုအိပ်မ​​ပျော်ဘဲ အခန်းထဲမှာပဲ တိတ်​တိတ်​လေး ငို​နေခဲ့ရတာ... ပြီး​​တော့ ယွီနျန်က ကျွန်မကို လိမ်း​ဆေး​တွေ ယူလာ​ပေးတယ်​လေ... ကျွန်မ ရင်ထဲ အရမ်း ​နွေး​ထွေးသွားခဲ့ရတာ"

ကျွန်တော်ကဆင်းရဲတယ်လို့ကြားမိတယ်Where stories live. Discover now