chapter 96

372 53 1
                                    

Chapter 96 I'm poor
February 05, 2024
Chapter 96

ထန်းရှောင်ခယ်က လက်သီးဆုပ်လိုက်ရင်း ထန်းကျန့်ကျုံးကို စိုက်ကြည့်နေသည်။

ထန်းကျန့်ကျုံးက သက်ပြင်းတစ်ချက်ရင်း လေသံက နူးညံ့သွားသည်

" ငါသာ မမှားရင် ဒီရွှယ်ယုံ ဆိုတဲ့သူက ရွှယ်မိသားစုခေါင်းဆောင်ပဲ... ဒီလူက ငါတို့ ထန်းမိသားစု ရန်စလို့ ရနိုင်တဲ့သူမျိုး မဟုတ်ဘူး ... မင်းရဲ့ အပိုင်းကိုသာ ကောင်းကောင်းလုပ်... ပြဿနာမရှာနဲ့"

"သူတို့က အရင် စတာလေ"

ထိုစကားကြားပြီး ထန်းကျန့်ကျုံးက စားပွဲကို ဖြန်းခနဲ ရိုက်ချလိုက်ပြီး ဒေါသပြန်ထွက်လာသည်

" ငါ မင်းအကြောင်း သိပြီးသား ပြောစကားနားထောင်ဘူးပေါ့... ရွှယ်ယုံဆိုတဲ့သူ အကြောင်းပြောရအုံးမယ်... သူက ငယ်သေးတယ် နှစ်ဆယ့်ငါးနှစ်တောင် မရှိသေးဘူး ဆိုပေမယ့် ရွှယ်မိသားစုတစ်ခုလုံးကို ထိန်းချုပ်ထားနိုင်ပြီ... အဲ့ဒီ စုန့်ခယ်နဲ့တင်းကျောက်ရှန် ဆိုတဲ့သူတွေတောင် တစ်ယောက်က ဘဝဆုံးပြီး တစ်ယောက်က အစအနမရှိ ပျောက်သွားခဲ့တာ... နှစ်ယောက်လုံးက သူ့ကြောင့် ဖြစ်သွားတာချည်းပဲ... မင်း စကားနားမထောင်ဘူးဆိုရင် မင်း ဘယ်လိုအဆုံးသတ်ရမယ် ဆိုတာတောင် မင်း သိမှာ မဟုတ်ဘူး"

ထန်းရှောင်ခယ်က အားနည်းချင်ယောင်ဆောင်လိုက်ရင်း " အဖေ ကျွန်တော်က အဖေ့ကိုသာ အားကိုးနေရတာပါ...ဒီလို အရှက်တကွဲတော့ အဖြစ်မခံနိုင်ဘူးလေ... အဲ့ဒီ ယွီမျိုးရိုးနဲ့ကောင်က ဘယ်သူမို့လို့... ကျွန်တော့်ကို စိန်ခေါ်ရဲရတာလဲ... အဲ့ဒီရွှယ်ယုံဆိုတဲ့သူကို အဖေ ပြောပေးလို့မရဘူးလား"

ထန်းကျန့်ကျုံးက သက်ပြင်းချပြီး ပြောလာသည်

" ငါ့သား... မင်းက မင်းအဖေကို အရမ်းမျှော်လင့်ထားတာပဲ... ရွှယ်ယုံလား ငါ့မှာ သူနဲ့ တွေ့ပြီးစကားပြောဖို့ အဆင့်တောင်မရှိဘူး... ငါတို့ ထန်းမိသားစုက ပြောရရင် ကျောက်မီးသွေးတွင်းတွေနဲ့ စပြီး နေရာတစ်ခု ရလာတာ... မျိုးဆက်ပေါင်းများစွာ အခြေတည်ထားတဲ့ ရွှယ်မိသားစုကတော့ ငါတို့ ပိုင်ဆိုင်မှုဆိုတာက သူတို့အသိုင်းအဝိုင်းမှာဆို puzzleတုံးသာသာပဲရှိတာ... မင်းက ငါ့ကို သူတို့နဲ့တွေ့ပြီး ဘာပြောစေချင်လို့လဲ"

ကျွန်တော်ကဆင်းရဲတယ်လို့ကြားမိတယ်Where stories live. Discover now