Είναι μάγισσα!

33 6 37
                                    

18ος αιώνας, Παρίσι Γαλλίας

"Έρικ μην τρέχεις!" Τον πιάνει από το χέρι για να τον σταματήσει αλλά το μόνο που καταφέρνει είναι να την παρασύρει μαζί του μέχρι ένα μαγαζί με ξύλινα παιχνίδια.

Σήμερα θα ήταν η τελευταία της  στη μαγική πόλη του Παρισιού και ήθελε να απολαύσει κάθε στενό, μαγαζί και μυρωδιά από τις διάφορες λιχουδιές. Κυρίως όμως ήθελε να ξεφύγει από την φορτισμένη ατμόσφαιρα ανάμεσα σε εκείνη και τον Ίαν. Πλέον ένιωθε ξανά όπως την πρώτη βδομάδα που ήταν στο πλοίο ,άβολα και φοβισμένη. Ο Ίαν ήταν απόμακρος και δεν της είχε ρίξει ούτε ένα βλέμμα. Δεν ήξερε τι έκανε και του έδωσε την εντύπωση πως εκείνη νιώθει κάτι παραπάνω πέρα από συμπάθεια για το πρόσωπο του. Η θέση της ήταν ξεκάθαρη, αγαπούσε τον Harry και σύντομα θα γινόταν γυναίκα του.

Αφού αγόρασαν μερικές τελευταίες προμήθειες άρχισαν να προχωράνε προς το λιμάνι. " Μα συγχωρείται δεσποινίς!"

Η Rose γυρίζει προς την αντρική φωνή που άκουσε λίγα μέτρα μακριά της και προσπαθεί να κρύψει την δυσαρέσκειά της όταν αντικρίζει τον άνδρα από την  χθεσινή δεξίωση.

Ο άνδρας στέκεται με μια επιφύλαξη μπροστά της, κάτι που η Rose παρατηρεί. " Ελπίζω να νιώθετε καλύτερα από εχθές. " Δεν μπορούσε να καταλάβει τον λόγο πίσω από αυτήν τους την συνάντηση. Μήπως τους είχαν καταλάβει ότι εκείνοι ευθύνονται για την κλοπή των χρωμάτων;

" Ναι είμαι καλά. Τώρα με συγχωρείται αλλά πρέπει να φύγω. " Έγειρε το σώμα της για να φύγει αλλά ο άνδρας της έπιασε σφιχτά το χέρι. Η Rose κοίταξε το χέρι που έστεκε απειλητικά επάνω της και έπειτα εκείνον. Υπήρχε μια απειλή στο βλέμμα του και πλέον ήταν βέβαιη πως κάτι δεν πήγαινε καλά.

" Θυμήθηκα από που σας γνωρίζω. " Η καρδιά της  άρχισε να χτυπάει δυνατά από τον φόβο.

' Δεν ξέρω τι εννοείτε. "  Το χέρι της τυλίχθηκε γύρω από την μικρή παλάμη του Έρικ θέλοντας να τον προστατεύσει.

" Ω, μα ξέρεις. Νόμιζες ότι μπορείς να ξεφύγεις τόσο εύκολα; Μια μάγισσα μονο στην κόλαση αξίζει να βρίσκεται." Κάποιοι περαστικοί σταμάτησαν και την κοίταξαν με τρόμο. Στα μάτια τους φαινόταν σαν δαίμονας που είχε ανέβει στην γη για να τους βλάψει.

" Κάνετε κάποιο λάθος. " Παραπάτησε προς τα πίσω αλλά σκόνταψε πάνω σε κάποιον. Ένας δεύτερος άνδρας ήταν πίσω της και της έπιασε τα χέρια δένοντας τα δυνατά. Η Rose κοίταξε γύρω τους ανθρώπους που είχαν σχηματίσει έναν κύκλο γύρω της.

Η πυξίδα της καρδιάςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ