Herkese merhaba bölüm kısa sayılabilir fakat bölümler sık gelecektirKeyifli okumalar >3
ƁÖLÜM 6: "HAPİS"
Öylesine-Jehan Barbur
Mendil-Vega
Kimseye Anlatmadım-Bülent Ortaçgil, Birsen Tezer
yaşanılanlar babam ve benim aramda ölüm günüme kadar kilitli bir sandıkta kapalı kalacaktır. Açmaya çalışan ise kilidini almak için önce kalbimi yerinden sökecektir.
Sıradan olmayan hayatımdaki sıradan olmayan olaylar beni hiçbir zaman şaşırtmazdı zaten alışkın olduğumdan, fakat bu kadarı benim bile beklediğim bir şey değildi. Babamın eski bir dostunun evinde babamın ölümündeki sır perdelerinin aralanması için hapis tutuluyordum, buna pek hapis tutulmakta denmiyordu gerçi.
Son iki gün yaşadıklarımı kime anlatsam inanmaz onunla dalga geçtiğimi sanardı.
Şimdi her şey iki dudağımdan çıkacak kelimelere bağlıydı, adamın tek amacının babamın kanını yerde bırakmamak olduğunu biliyordum, o yüzden yakın dostunun kızına elini bile sürmezdi, rahatlığımın nedeni de buraya bağlanıyordu işte.
İçimdeki huzursuz ve asla rahat olmayan kısım da ise işler öyle yürümüyordu maalesef, doğrusunu bildiğim yalanlara karşımdaki insanı inandırmak için türlü senaryolar üretmiş fakat hepsinin sonu hüsranla sonuçlanmıştı. Olayların doğrusunu öğrendiği zaman ise bana nasıl davranacağından bir haberdim, susma nedenimin büyük bir kısmını da bu kapsıyordu
Diğer kısımda ise kendi geçmişle yüzleşmekten çekindiğim benliğim vardı.
Geçmişimi babamın öldüğü gün intikamınla aynı rafa kaldırmıştım, tozlanmıştı, şimdi ise adını bile bugün öğrendiğim bir adam yüzünden tozunu üflemiş, kitabin ilk sayfasıyla bakışıyordum işte, içini açmaya korkuyor asla umurumda olmayan vicdanımın beni rahatsız etmesinden çekiniyordum.
Ben Veba Kartal. Bugün burada kendimi bir söz veriyorum, olanlardan kendim dahil kimsenin haberi olmayacak ve bu yaşanılanlar babam ve benim aramda ölüm günüme kadar kilitli bir sandıkta kapalı kalacaktır. Açmaya çalışan ise kilidini almak için önce kalbimi yerinden sökecektir.
Kendime bile itiraf edemediğim gerçeği kendime itiraf ettirmeden bu lanet olasıca evden kurtulacak ve yaşamaya devam edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAYEL
Mystery / Thriller❝ Cesetti onun kokusu, toprak çekerdi canı, urgandı kolyesi, yatağı mezar, kıyafeti kefendi, intihar severdi, yasayamamaktı gayesi. ❞ Uçurum saçlı ölü kız bu hikayeyi sana adıyorum... Esrar & Veba Gerçek bir hikayeden esinlenilmiştir. Hikaye kan, va...