7.to tylko sen

289 8 3
                                    

.....poroniła

Myślałem, że to sen i zaraz się obudzę ale tak się nie stało. Nie mogłem uwierzyć, że moja młodsza siostra właśnie straciła dziecko. Lekarz powiedział, że możemy poczekać aż się obudzi w pokoju do, którego została przeniesiona. Wyszedłem z gabinetu i już razem z Willem i Nicholasem skierowaliśmy się do pokoju gdzie odpoczywała Lily.

Usiedliśmy na kanapie i czekaliśmy.
Gdy Lily zaczęła się wybudzać podeszłem do niej i chwyciłem jej dłoń.

Pov: Lilianna

Gdy zasnęłam zobaczyłam swoją zmarłą najlepszą przyjaciółkę. Próbowałam do niej podejść ale czułam jakby coś trzymało mnie za nadgarstki i kostki. Dziewczyna powoli zbliżała się do mnie i zaczęła mówić.

-Musisz się obudzić, Lily- prosiła przyjaciółka.
-A co z tobą?- spytałam.
-Ja będę nad tobą czuwać, obiecuje- obiecała dziewczyna. Przymknęłam oczy opierając się o Rose i zasnęłam.

Gdy się obudziłam poczułam, że ktoś trzyma mnie za dłoń. Powoli zaczęłam otwierać oczy i ujrzałam przy swoim boku Vincenta. Mężczyzna gdy ujrzał, że się obudziłam zawołał lekarza, który zabrał mnie na jakieś chyba kontrolne badania. Lekarz wykonał jakieś tam badanie i gdy odkryłam kołdrę zobaczyłam, że mój brzuch jest jakiś za bardzo płaski jak na 6 miesiąc ciąży. Lekarz gdy zobaczył, że przyglądam się brzuchu powiedział.

-Przykro mi to mówić ale siła uderzeniowa tira była bardzo silna i poroniła pani- wyjaśnił lekarz a do mnie powoli zaczęło docierać, że właśnie straciłam córeczkę. Próbowałam się nie rozpłakać ale nic to nie dawało. Słone łzy zaczęły spływać po moich policzkach.
Lekarz dokończył badanie i wróciłam na sale. Siedziałam tępo wpatrując się w białą pościel na której siedziałam myśląc co robić dalej. Zastanawiałam się co dalej. Bałam się reakcji rodziny, Nicholasa i Organizacji, która jakimś jebanym cudem dowiedzieli się o tym.

---------------------------------------------------------
Przepraszam że taki krótki i że tyle czekaliście ale obecnie moja psychika jest na niskim poziomie ale wszystko mam pod kontrolą i we wrześniu pojawią się może 2-3 rozdziały ale jeszcze się zobaczy

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 01 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rodzina Monet- mała dziewczynka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz