Tarifsiz Kelebek

1.4K 62 28
                                    

Uzun zamandır keşfetim futbolcu Barış Alper ve benim editlerimle doluydu özellikle o ödül töreninde bana bakıp güldüğü için her yerde o videolar dönüyordu. Bunun sorumlusu onu tutamazdım çünkü bende ona bakıp gülmüştüm o gün bir şey hissetmemiştim ama doğrusunu söylemek gerekirse editleri gördükçe karnıma bir sancı saplanıyordu.Daha sonrasında "saçmala ilkin" diye geçiştiriyordum. Tabi bu durumdan Elif de nasibini alıyordu sürekli olimpiyat köyüne geldiğimden beri benimle dalga geçip duruyordu. Her seferinde saçmalama olmaz desemde o asla vazgeçmiyordu. Acaba bu editleri Barış da görüyor muydu?

Yine olimpiyat köyünde o çok rahat(!) yataklarımızdaydık ne diye kartondan yatak yaparsın ki neyse.Ne Elifin ne de benim moralim yerindeydi çünkü dün İtalya maçını kaybetmiştik 3-0 bana atılan linçler daha da çoğalacaktı bunun stresi üstümdeydi Elif her ne kadar takmamı yanımda olduğunu söylese de takıyordum işte, benim emeklerimi hiçe sayıp torpil deyip durmuşlardı ama bilmiyorlardı ben bunun için arkamda bir diz bıraktım insanlar hep böyleydi izler ne yaşadığını bilmeden yorum yaparlardı bir anda irkildim

Elif :İlkinn bak bak

İlkin :Elif aklımı çıkardın ne
bağırıyorsun neye bakıcakmışım hem

Elif:Kanka baksana senin ki maçtan sonra çok üzgün görünüyordu yazsan da bi teselli mi etsen

İlkin:Elif beni sinirlendirme Barış benim hiç bir şeyim değil hem o beni unutmuştur bile o törenden sonra

Elif:İlkin ben sana Barış mı dedim neden hemen seninki deyince Barış anladın

Bir anda duraksadım.Elife bi koz daha geçmişti.

İlkin :Sen sürekli başımda ötüp editleri beğendiğin için olabilir mi kanki neyse dur bakayım.

Telefonda madalyalar verilirken üzgün olduğu bir vidoe dönüyordu. Gözlerim yüzüne tırmandı öyle bir burukluk gördüm ki bir anlık içim acıdı kendi acımı unutup ona acımıştım daha sonra toparlandım ve telefonu Elifin eline tutuşturdum

İlkin:Gerçekten herkes çok üzgün görünüyor hepsine üzüldüm biliyorum bu hissi zordur

Elif :Barış enişteme de üzüldün mü

İlkin:Elifff beni delirtme istersen, unut diyorum kızım sana asla olmayacak öyle bir şey

Elif:Aynen kanka gördüm o edite nasıl baktığını neyse ben aşağı kahve almaya çıkıyorum geliyo musun?

İlkin:Yok ben içmicem sana afiyet olsun.

Elif kapıyı kapatıp çıkmıştı dedikleri aklımda dönüp duruyordu Barış ve ben bir anlık düşündüm öyle bi şey olsa nasıl olurdu diye yüzümde salak bir tebessüm oluştu içime yine o ağrı saplandı.Hemen kendimi toparladım böyle bir şey olmayacaktı hem o belki beni çoktan unutmuştu o günden sonra ne görüştük ne de o bizim editlerimize baktı ben bazen merak edip bakıyordum "amannn ne diyorum ben iyice delirdim editlere bakmadı diye trip atıyorum kendi kendime" diyerek konuyu kapattım. Kafam biraz dağılsın diye instagrama bakmaya başladım Türkiye pek bakamıyordu galiba çünkü erişim engeli gelmişti neyse ki Parisdeydim yoksa çıldırırdım aklımda Elifin sözü döndü "Tabi çıldırırsın kanki barış eniştemle editlerini nasıl izlicektin yoksa" sağolsun Elif yüzünden aklımdan böyle cümleler geçip duruyordu instagramda dolanmaya devam ettim.

Kapı açıldı Elif söylene söylene girdi
"Bu görevlinin gerçekten a-"
sonra kapının açık olduğunu hatırlayıp sustu ve kapıyı kapattı. Ne olduğunu sordum

"Ne olacak görevli yemek saati değil deyip kapının önüne koydu nolmuş midem çok acıkıyorsa benim sorunum değil ki Allah Allah"

Onun bu halin kahkahayı bastım gerçekten bazen beni yiyecek diye korkuyordum.

"Haklısın canım mide senin değil ki zaten Hulk'un"

Elif öyle bir baktı ki susmak zorunda kaldım.Elindeki kahvesini alıp yatağına oturdu telefonunda gezinmeye başladı.Dalmıştı

Bir anda aklıma Barış Alper geldi acaba onun da aklına ben geliyor muydum? Doğrusunu söylemek gerekirse yakışıklıydı hayvanat herif. Herkes ona öyle hitap ediyordu ve hoşuma gidiyordu gerçekten de öyleydi hele Elif o karnı açık fotosunu gösterdiğinde kaslarından bunu anlamak pek zor değildi onu düşündükçe karnıma bir ağrı daha saplandı. Bir anda içimi dökmek istedim son zamanlarda buna ihtiyaç duyuyordum.

İlkin:Elif tamam doğrusunu söylemek gerekirse ben etkilendim galiba ne bileyim düşündükçe karnıma bir şeyler oluyor aklım değişik değişik şeyler düşünüyor bazen durup dururken aklıma geliyor, videolarımız gözümün önünde dönüp duruyor napıcam ben?

Elif bir anda gözlerini telefondan kaldırıp bana şokla öyle bir baktı ki

Elif:Neyy sonunda kendine itiraf edebilmişsin bunu İlkin Aydın. Ben bunun olduğunu biliyordum zaten seni ciğerinden tanırım ciğerim benim.

Elifin bu lafına göz devirdim ciğerim ney ya bu kız iyice erilleşti.

İlkin:Bilmiyorum Elif ne yapacağımı belki de o bana hiçbir şey hissetmiyor ne yazdı ne de editlere bakıyor ya yine red yersem,bu kadar linç varken bi de bu yüzden linç yersem

Elif yanıma oturup elini sırıtma koydu

Elif:İlkin sakin ol öncelikle o linçleri unut bir daha olmayacak böyle bir şey. Barış konusuna gelirsek sen o gün Barışa sıra sende dediğin vidoedan sonra attığı vidoeda kaptan derken gözleri parlıyordu ve emin ol bu editleri görmemesi imkansız sadece hemen magazine düşer diye bakmıyordur.Sen şimdi yat dinlen yarın birlikte güzelce ne yapacağımıza karar veririz.

Elif işte hep böyleydi ne zaman boşluğa düşsem uzatır elini beni oradan çıkarırdı.Ona dönüp sıkıca sarıldım. Kulağına teşekkür ettiğimi fısıldadım ve iyi geceler dedim.

Gerçekten iyi bir uyku benim için güzel olurdu hiçbir şey düşünmemeye çalıştım yavaşca uyku beni kollarının altına aldı ve gözlerim kapandı.

Evettt ilk bölümün sonuna geldikk nasıl buldunuz bölümü ve girişi sizce Barış da İlkinden hoşlanıyor mu?

Şimdilik görüşürüz yarın yeni bölümü atmış olurum ve umarım insta açılır nefes alamıyorum çünkü xğwmxkcksl. Bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn 🦋

Takım Yıldızı  | İlkin Aydın ~Barış Alper Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin