Birazdan Galatasaray - Konyaspor maçı başlayacaktı babam ve kardeşim televizyonun başında bekliyordu. Barışa izleyeceğime dair söz vermiştim. Mutfaktan cips alıp yanlarına geçtim.Babam "Hayırdır kızım sen maç izlemezdin noldu" Panikledim ona belli etmemeye çalışarak toparladım "Niye izlemiyim babacığım aaa benim tuttuğum takım sonuçta" Başını salladı. Maç başlıyordu
Barış da kamerada ayrı bir yakışıklı oluyordu. Top ondaydı vurdu ve gol oldu. Yerimden sıçrayıp goll goll diye bağırmaya başladım herkes hatta kedilerim bile bana side eye atıyordu. Toparlanıp yerime oturdum gözleri yeniden ekrana çevrildi. Barış kameraya doğru koşup parmağıyla bir kaç kez yanağına dokunmuştu hemen gülümsedim. Muhtemelen bunun anlamını ben ve ondan başka kimse bilmeyecekti.
Maç bitti kazandığımıza değil onun bu gece mutlu uyuyacağına sevinmiştim, onun üzülmesini düşünmek bile istemiyordum. Telefonumu alıp odaya geçtim hemen mesaj attım.
Barış🖤
Seni izledim mükemmeldin aferin benim sevgilime ayrıca mesajını aldım öpücüğü hak ettin .
İlkin bak böyle söyleme atlar şimdi gelirim yanına bu öpücük sözünü de hatırlatırım bak
Delirdin herhalde zaten yarına gelirsin akşam sahile gideriz olmaz mı ama yorgun olursan sonra da buluşuruz
Saçmalama ben sana hiç yorgun olur muyum yarın akşam sahilde görüşürüz o zamann şimdi takım kutlama yapıyor uçağa binince yazarım ben sana
Tamamdır görüşürüz seni seviyorum.
Onunla mesajlaşınca mutlu oluyordum şimdi de yine salak salak sırıtıyordum. Büyü yaptılar bana kesin. Şu an ona sarılmayı istiyordum hemen de özletmişti kendini adi. Elif mesaj attı.
"İlkin müsait misin bilmiyorum ama iyi hissetmiyorum bana gelebilir misin Saliha evde değil ve ulaşamıyorum"
Telaşlandım nolmuştu bir anda sabah bir şeyi yoktu mesaj yolladım.
"Tabi ki gelirim yarım saatte oradayım bekle"
Telefonumu alıp hemen evden çıktım meraktan ölecektim. Neyse ki trafik o kadar yoğun değildi Elifin evinin önündeydim. Hemen yukarı çıkanı
ve kapıyı çaldım. Stresten ölecektim şimdi Elifin böyle dediğini hiç hatırlamıyordum umarım ciddi bir şey yoktur.
Kapı açıldı Elif halsiz gözüküyordu yüzü bembeyazdı hasta mıydı? Hemen kapıyı kapatıp yanına geçip tuttum zaten sendeliyordu.
İlkin:Elif noldu hasta mısın hiç iyi gözükmüyosun
Elif:Anlamadım ki bir anda oldu yürüyecek halim bile yok her tarafım kırılıyor gibi hissediyorum Saliha evde olsa gerçekten aramazdım ama mecbur kaldım eğer işinden alıkoyduysam özür dilerim.
İlkin:Elif salak mısın işim yoktu ama olsaydı da gelirdim. Sadece gezip eğlenmek için mi arkadaşınım ben senin.
Kafasını sallayıp halsiz halsiz mırıldandı. Televizyonun karşısındaki koltuğa onu yatırıp içerden bir battaniye aldım ve üstünü örttüm.
İlkin:Elif dolapta nane limon var mı annem hep onu yapar bir güne iyileşirsin
Elif:Orda en sondaki dolapta olması gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım Yıldızı | İlkin Aydın ~Barış Alper
FanfictionGalatasaray oyuncusu Barış Alper Yılmaz ve Galatasaray voleybol oyuncusu İlkin Aydın'ın birlikte olmaları hakkında yazılmış kurgusal bir kitaptır.