Şans Tılsımı

943 52 40
                                    

Bugün Çinle çeyrek final maçımız vardı. Takımca kendimize güvenimiz tamdı ama Çinde dişli rakipti.Şimdi salona doğru yola çıkmıştık tabi ki yine sabahın körüydü.

Barış o günden sonra ne yazmıştı ne de başka bir şey yapmıştı. Ben yazmayacaktım kararlıydım bu sefer zaten ilk adımı ben atmıştım neydi bu naz? Ben bunları düşünürken çoktan salona gelmiştik bile. Soyunma odasındaydık. Elif kaş göz yaptı ne var dercesine başımı salladım.

Yanıma yaklaştı fısıldayarak

"Eeee hala yazmadı mı bizim kelebek"

"Yazmadı Elif sanki onun yazmasını bekleyen var da"

Elif haykırdı herkes bize döndü Gizem abla side eye atıyordu. Açığa vermemek için bende gülmeye başladım.

Maçın başlamasına son 15 dk kalmıştı tam soyunma odasından çıkıyorduk ki bildirim geldi.

Barisalperyilmaz

"Sonra konuşmanın sözünü almıştım özür dilerim biraz aksadı ama maçta başarılar kaptan. Maçı kazanırsanız benim sayemde çünkü ben senin şans tılsımınım:)"

Şans tılsımı mı? Bunu kendi uydurmuştu ama hoşuma gitmişti. Mesaj yazmaya başladım

"İyi dileklerin ve tılsımın için teşekkürler tılsım perisi Barış Alper, şimdi maç başlıyor sonra bu konuşma sözünü tutarım maçtan sonra konuşuruz "

Bir anda kalbim hızlandı maçtan dolayıydı herhalde maç başlıyordu.

Son sayıdaydık maç sayısıydı Elifin plasesi hepimize fake atmıştı öyle bir mutlulukla ona koşup kocaman sarıldım."Umarım bir gün Barış gol attığında da ona böyle sarılırsın" demesiyle geri çekildim ve ona off çektim.
                               🌟

Odalara gelmiştik tüm takımın üstünde maçı almanın rahatlığı vardı. Aklıma Barışa verdiğim söz geldi sonra konuşuruz demiştim. Telefonumu alıp yazmaya başladım.

"Selam tılsımın işe yaradı galiba kazandık maçı. Bir dahaki sefere de siz maçı kazanırsanız ben olayım şans tılsımın"

Anında cevap geldi

"Sen benim sadece maç kazandığımda şans tılsımım değilsin ki"

Karnıma bir ağrı saplandı. Bu çocuk bu kadar iyi cümleleri nerden buluyordu kesin birine yazdırıyor yoksa çoktan "bu mesaj yazmak çok mutlu" derdi.Hatırlayınca bir gülme geldi tekrardan. Elif noldu dercesine başını salladı.

İlkin:Sence bu cümleleri Barış başkasına yazdırıyor olabilir mi ben pek inanmıyorum da.

Elif:Yok ya o sadece bi kerelik sen gözünün içine baktın diye oldu kendi yazıyordur.

İkimizde güldük mesaj 5 dkdır görüldü olmuştu yazmaya başladım.

"Başka nerelerde şans tılsımınmışım ki"

Mesaj 3 dk önce gönderildi yazıyordu bana trip mi atıyordu "Saçmalama işi gücü vardır" deyip bu düşüncemi sonlandırdım ve mesaj geldi.

"Hayatımın her anında mesela :)"

Biraz daha böyle devam ederse beni kalpten götürecekti. Buna ne yazacaktım ki kalp koyup geçtim.

Akşama kadar 32 diş sırıtarak gezmiştim. Şimdi kızlarla yarı final rakibimizi görmek için İtalya-Sırbistan maçını izliyorduk. Elif sağımda en köşede oturuyordu. İtalya sayı aldıkça Ebrar küfür edip sinirleniyordu. Benimde bundan aşağı kalır yanım yoktu gerçi şimdiden bizim için zorlu bir yarı final olacağını anlıyordum neyse benim şans tılsımım vardı bu düşünce gülümsememe neden oldu. Hemen toplanıp maçı izlemeye devam ettim.
2-0 maçın galibi belliydi.

Takım Yıldızı  | İlkin Aydın ~Barış Alper Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin