𝓥𝓪́𝓰𝔂. 🔞🔞

117 12 0
                                    



Tae örült, hogy ennyire tetszik a fiúnak, hiszen ő is bolondult érte.
Jó nem úgy, mint Kookért, de akkor is hazugság lenne nem beismerni.
Már csak attól tartott a férje vissza akar majd lépni, mert tudta ez is benne van a pakliba. A stúdió felé sétáltak Jimin, kezét még mindig fogta, egyáltalán nem érdekelte senki véleménye, jól tudta, hogy páran kiakadnak majd miatta. A stúdióba érve, lepakolt a kanapéra, és sportcipőjét vissza is cserélte kedvenc papucsára. Imádott ott lenni, de valahogy most inkább valami máshoz lett volna kedve. Mindegy mindent a maga idejében, gondolta Tae.

-Drágám, te tudsz énekelni, vagy valami hangszeren játszani? – Jimin eddig csak a szemét legeltette, a nagy világos téren. Azonban annak feltérképezésével hamar végzett, majd meg is akadt a szeme a szép formás testen. Mit tudnék vele csinálni, gondolta magába, közben pedig alsó ajkát rágta. Na ez a pillanat volt az, amikor Tae felé fordult és kérdezett tőle valamit.
De hogy mit, azt a fiú nem is hallotta annyira lefoglalta a mi lenne, ha...téma. Bárgyún pislogott, és azt sem tudta mire, de bólintott. – Kimegyek a mosdóba. – ennyit tudott kinyögni csak Taehyung, közben eszelősen mosolygott ahogy a bárgyú képű fiút szólongatta.

Jimin nézte ahogy távolodik, és csak akkor jött rá mit is mondhatott. Arcát megdörzsölte, gondolta kezd elmenni az esze, majd az ablakhoz sétált és kilátást kezdte inkább nézni.
Miért bolondult meg, mi van a fiúban, amitől csakis rajta, na meg a férjén jár az esze!?
Talán tényleg csak az újdonság varázsa lenne?
Nem!
Hiszen első pillanatban ahogy meglátta érezte, hogy Tae lesz a végzete.
Persze akkor még nem is tudta, hogy férjnél van, és őt maguk mellé akarják először az ágyba, majd a kapcsolatukba. Mi van akkor, ha nem jól teljesít? Hiszen az látszik, hogy tapasztaltak, és nyitottak mind a ketten.
Jimin izgult ez kétségtelen, de megrázta a fejét, hogy többet már nem angyal ezen. Bele vág, mert kurvára akarja, és kívánja őket lesz, ami lesz alapon. Utána, ha mégsem jönne össze valahogy majd túl teszi magát rajtuk.
Ha sikerül persze!

Taehyung látta, hogy Jimin őrlődik, így mögé osont, és hátulról hozzá bújt. Jimin egyből felé akart fordulni, de ő nem engedte ezért csak az ujjait kulcsolta össze vele, Tae a fiú nyakába fúrta arcát, közben szorosan ölelte. Jiminnek, bár először meglepődött, mégis jól esett, tetszett neki ez az gesztus, és az érzés, mert ebből is tudta, ha összejönnek hárman csak másodlagos dolog lesz a szeretkezés.

Szeretkezés!? Máris így gondolt rá! Persze, mert egyre jobban bele lovalta magát...

-Mi miatt aggódsz drágám? Én, vagyis mi komolyan akarunk téged, és ezen semmi sem tud változtatni! – próbálta Tae karjaiban tartott szőkét nyugtatni, mert arra jutott, hogy jobb lesz a dolgot tisztázni. - Pár hónapja jött komolyabban szóba, és nem azért, mert ne lennénk egymásnak elég, vagy nem vagyunk már szerelmesek! Nem! Sőt a mai napig ugyanúgy imádjuk a másikat. De Kook bisex és mielőtt velem találkozott, csakis lányokkal randizott. Viszont csodával határos módon első látásra belém habarodott. – kuncogott Tae az emlékre. - És bár az ágyban minden rendben, sőt próbálok én is a kedvében járni, tudta jól, hogy hiányzik nekem valami... Ugyanis én meleg vagyok, és mindig is én voltam a top... De vele ...Ettől függetlenül nagyon szeretem őt. Elveszíteni pedig nem akarom ezért is gondolkodtam el a dolgon. Egész addig, míg két hónappal ezelőtt beléd nem botlottam... Ennyi lenne dióhéjban...
Jimin szemei kikerekedtek! Két hónapja!? Ezért volt neki ismerős, de akkor eddig ő miért nem látta teljes valójában?

-Hogy hogy két hónapja? - ennyit tudott csak hirtelen kinyögni...A választ várta, de sajnos, vagy sem akkor hiába, mert váratlanul egy férfi lépett be, őket felrázva.

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕀. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕀𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔Where stories live. Discover now