𝓔𝓰𝔂𝓾̈𝓽𝓽 🔞🔞

137 11 0
                                    




- Most velem csináljuk meg a szendvicset!

Amint Jimin ezt meghallotta majdnem menekülőre fogta...Végül is, ami miatt összeszedte magát, az éppen őrülten csókolózó házaspár. Kurvára izgatta a látvány, és kívánta is őket, annyira, hogy még a gyomra is beleremegett. Taehyung, Kooknak dörgölte formás hátsóját jelezve a fiú behatolására vár. Tae elvált férjétől, majd egy laza mozdulattal hajolt előre, közben Jimin tarkóját elkapva. A szöszi egyből kapcsolt, tudta mit akar Tea ezért mint egy pióca tapadt is a szájára, már ő is. Miközben abban az igencsak furcsa pózban csókolóztak Kook már a férje ánuszát izgatta, tágította gondoskodva róla, hogy mind a hárman elérjenek abba az izgalmi állapotba. Tae levált az isteni szájról, és előre pozícionálta magát, várva, hogy férje végre belé hatol.

-Csináld baby! Kook előre nyúlva elkapta a férje farkát, újdonsült párjukhoz dörgölve azt, majd ő maga is kisebb terpeszbe állt. Érdekes egy látkép mondhatom három felizgult szép ember kisterpeszben... Azonban Jiminnek akkor esett le, hogy az egyik, akit ma megdugnak az ő lesz...

A középső szépséges férfi, aki a magasabb a mögötte álló dögös fiú farkát markolja, előtte egy gyönyörű szőke a csempének dőlve, szintén fenekével pucsítva...

Tae és Kook a fiúra vártak, hiszen ő kell, hogy elindítsa a vágy hullámot.

Úristen, most megfog történni..., gondolta Jimin, de már rég nem az előbbi miatt aggódott. Hiszen Taehyung, gyakorlott, szorgos ujja teljesen ellazította őt. Taehyung behunyta szemét és makkját a szőke ánuszának nyomta. Viszont nem hatolt be egyből! Nem hát! Hiszen nem akarta, hogy elmúljon ez a varázs. Ahányszor a fiúhoz ért a makkja annyiszor érezte elsül abba a pillanatban. Végül mégis elragadta a tagja tövét, behajlította a térdét, és lassan araszolni kezdett belé. Fel sem tűnt a fiúnak milyen könnyen merült el a meleg vagy inkább forró testbe, amitől golyói is zsibogtak, égtek szinte... Kook is kánonban csinálta azt, amit a férje, annyi különbséggel, hogy ő a már megszokott utat járta. Ez az érzés..., gondolta Kook, reszketni is kezdett hirtelen. Pillanatok alatt merültek el teljesen egymásba, és rutinos mozdulatokkal, mintha nem is az első alkalom lett volna jutottak el szinte egyszerre a csúcsra...

Jimin lihegve nekidőlt a kabin falának, életében nem volt még részese ilyen orgazmusnak. Könnyűnek és felszabadultnak érezte magát. Gyorsan magához rántotta a mögötte állót, és egy őrjítő csókra hívta, szinte megerőszakolta a férfi száját. Ennyi viszont nem volt elég neki. Amint elvált a férfitől, elkapta, magához rántotta és ugyanúgy csókolta meg Jungkookot is. Kurvára tetszett neki a helyzet, hogy egyszerre két gyönyörű embert szerethetett.

Mit ne mondjak be jött nekik az élet...

Kook áhítattal nézte őket, kurvára tetszett neki, amit lát, és megnyugodva vette tudomásul, jó volt a döntés és persze a választás. Tae is így gondolta, hogy nagyon is jól választott, ezért arra jutott, ezt meg kell ünnepelni... Jimin és Kook végre lecuppantak egymásról, de csakis azért, mert Taehyung megnyitotta a vizet.

-Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én éhes vagyok. – törte meg a csendet Jungkook. Hiszen ő volt az alfa ebbe a kapcsolatba, és természetesen, ezt mind a két párja nagyon is jól tudta.
Ami végül nem is rossz, mert kell valaki, aki őket irányítja, főleg, ha Tae és Jimin nem bánja ...

Bohóckodva mosdatták le egymást tabuk nélkül, nem volt már köztük semmi fennakadás.
Kook Jimint nézte, mit nézte, felfalta a szemeivel szinte, mert kurvára bejött neki minden tekintetben. Arca és teste akár egy nőé, mellé a hangja amikor élvez... Ez a fiú tökéletes... Gondolta, majd beleharapott a fiú fülcimpájába. Mire Jimin nevetve elhúzta a fejét.

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️Where stories live. Discover now