Több mint két év jegyesség után eljött az idő, hogy egybe kelljen a, még mindig szerelmes két férfi. Persze, ha minden a terveik szerint alakult volna, és nincs a búcsú, már rég túl lennének rajta. Azonban boldogságukat most is beárnyékolja a szeretőjük, társuk hirtelen távozása...Azon a bizonyos májusi napon, amikor a fiú azt mondta, hogy vásárolni megy..., igencsak messzire ment. Ugyanis Koreáig meg sem állt. És többé nem kereste már őket.... Jogosan kérdezed most kedves olvasó, hogy erre a drasztikus lépésre, vagy döntésre miért is volt szükség? Csakis azért, mert Taehyung reálisan látta a jövőt. Valahol a szíve mélyén mindig is tudta, hogy a hármasuk nem sokáig működhet. A titka pedig, amit korábban említettem egy betegség volt, amiből kikezelték ugyan, de akármikor újra előjöhet. Ezért is ment bele, hogy egy új társat keressenek. Végül egy álma is teljesülhetett...Persze most azt gondolod, hogy a férje és Jimin volt az álma, és az, hogy közösen neveljék gyermeküket... És ez így is volt addig, amíg Jungkook és Jimin egymásba nem szerelmesedett. Taehyung látta mennyivel másabb az ő kapcsolatuk, mennyire mélyen szeretik egymást, és az, hogy átengedte Jiminnek a top szerepet..., csak hab volt a tortán. Hagyott párjainak egy levelet, amiben leírta, hogy visszaköltözik Koreába, ahol szerződtették egy új bandába őt és Hopit is. Míg barátja koreográfus lesz addig ő zenei szerkesztő, és ott akar új életet kezdeni. A gyermek pedig akit szintén egy Koreai lány hord a szíve alatt, Jungkook kisfia. Érzékeny búcsút vett, majd sok boldogságot is kívánt nekik.
Jungkook és Jimin nem nyugodott bele olyan könnyen, hiszen szerették őt, és elképzelni sem tudták Taehyung nélkül az életüket. Kutattak utána, faggatni próbálták Hopit és Sugát is, mert összemelegedtek az évek alatt, azonban míg Hopi nem állt szóba velük, addig Yoongi mindenről hallgat. Jungkook és Jimin egymás támaszai voltak végig, hiszen egy számukra is új szituációba kerültek, főleg azért is, mert úton volt a gyermekük. Majd Taehyung költözése után kéthéttel jött a telefon...Hiába is összetörtek mind a ketten az addig tartott, amíg a kezükbe nem adták az újszülöttet... Gyönyörű kisfiúk született, és mint Taehyung leírta Kook az apja, és nem is volt kérdés, hogy a 전범석 - Jeon Beom-seok (mint egy szikla), nevet kapja. Hiszen az ő szerelmük és az újszülött iránti szerettük olyan erős. Sokáig szenvedtek Taehyung hiányától mind a ketten, de a kisfiú létezése könnyebben át segítette őket.
Nincs nap, hogy ne gondolnának rá ne beszélnének róla, és bár még csak kétéves múlt a kicsi Beom, azt akarják, hogy tudjon róla, milyen csodálatos ember az ő harmadik apja...
*
Októberhez képest csodaszép idő van Chicagóban. Kellemesen süt a nap, nincs túl meleg épp alkalmas a klíma a házasságkötéshez. Amíg Kook utálja a nagy meleget, addig szerelmének teljesen mindegy.
Jimin a hátán feküdt, kezét felemelve csodálta a feketeköves karikagyűrűt, amit egy percre sem vett le azóta a nap óta... Eljött a nagy nap, gondolta hiszen már azt hitte nem lesz esküvő soha. Viszont szerelmét, amiatt sem hibáztatta volna, mert a lényeg, hogy együtt vannak...Tudta, hogy lassan kelnie kéne, mert a saját esküvőjük nem kezdődhet el nélküle. Úgy döntöttek, hogy a nagy nap előtt külön töltik az éjszakát, már csak azért is, hogy jobban élvezzék a nászéjszakát. Persze Kook ellenezte, teljesen kiakadt, hogy egyedül kell lennie a házban, és nem fekszik mellette a párja. Jungkook ígért neki fűt - fát, hogy nem piszkálja, nem nyúl hozzá. Viszont Jimin ismeri már jól őt, és persze saját magát is, hiszen még most is gyengéi egymásnak ...
Kook utált már egyedül lenni, Jimin minden percben hiányzott neki. És így, hogy az esküvő előtt külön töltötték az éjszakát a nappaliban vert tanyát. Egész éjjel hánykolódott, legalább a kisfiúk otthon lenne vele, erre gondolt.
STAI LEGGENDO
𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️
FanfictionTae látta, hogy telefonálni ment a szőke fiú, de tudta, hogy mennyire nehéz volt neki őt ott hagyni. Egyre biztosabb volt benne: ő lesz az új férfi az életükben! Nem most látta először, de akkor még nem ült le elé, csak a tömegből figyelte őt. És e...