Amikor Jimin felajánlotta Kooknak, hogy dolgozzon vele a férfi előszőr még nem is értette,
vajon hogyan képzelte!? Oké van egy klubja és egy étterme, mégis ő mit csinálhatna, mixer, felszolgáló, vagy szakács lenne? És egyáltalán, hogy fizetne? Oké, ha természetben, az sem lett volna gond... Amikor ezeket a kérdéseket anno elmondta a fiúnak nevettek egy jót.
De a Jimin jóval komolyabbra gondolt! Ugyanis azt szerette volna, hogy a társa legyen benne.-Nem pénzre, hanem rád van szükségem és a szakértelmedre!
Mivel Kookot boldoggá tette a tudat, hogy a fiú tervez vele, nem is volt már kérdés! Dolgozik vele!
Azóta eltelt már egy év, és nyitottak közösen még két kisebb éttermet, aminek a neve:
앤 (Tae) és 앨런 (Kook) lett. Persze a két férfi szerelme azóta is lángol...
És igen jön a kérdés, mit szól hozzá Tae!? Az ő érzései a két férfi iránt azóta is töretlen, és
boldog, hogy a férje már nincs annyit távol, bár Jimin azokon a napokon mindent is kárpótolt....Észrevett e valamit? Igen! Féltékeny? Talán...
De boldog, hiszen nem szenved semmiben sem hiányt!
Nem csak a szex, ami fontos számára, hanem a hármójuk közötti harmónia. Érzi, na meg látja is, hogy a két párja mennyire oda van egymásért. Viszont azt is tudja őt sem adnák fel semmiért.
Így struccpolitikát alkalmazva még most is boldogan élnek hármasban.*
Hajnali zápor verte az ablakot, egy kósza szellő esőillatot hozott a hálószobában alvóra, és már az ébredőkre is. Mivel a levegő lehűlt Taehyung teste tiszta libabőr volt...
Persze. foghatnánk ezt akár a hűs szellőre, én mégis inkább fognám a két szeretőre.
Ők ugyanis egyszerre ébredtek fel, és amint egymásra néztek, majd meglátták középen a kitárulkozott testet nem volt kérdés ma reggel kit kényeztetnek.
A fiú fölött áthajolva először is összeforrtak egy szenvedélyes csókba... Majd Jimin célba vette az imádott nyakat és mellkast.... Tenyerével addig cirógatta míg az alatta meg nem keményedett, majd fogai közé véve szívta majd nyalta. Kook levegőt visszafojtva nézte szerelme játékát férje bimbóin, majd ő is elkezdte a sajátját a fiú köldökénél.
Tae szuszogott, behunyt szemmel, karját a feje mellé emelve várta, a két párja mit tervez vele, mivel taszítják korán reggel az őrületbe. Ahogy Jimin észrevette, hogy felébredt máris magára hagyta a csodás bimbókat, vagyis csak a szája, mert a kényeztetést folytatta az ujja.-Jó reggelt drágám! - súgta Taehyung szájába, majd választ meg sem várva nyelve már indult is felfedező útra. Amíg ők csókolóztak, Kook már szét is feszítette combját, ujjai ágyékát, majd bejáratát kényeztették. Míg jobb keze már bejáratán, majd egyre beljebb kalandozott, szája már kereste is az imádott hímtagot...Hamar meg is lelte, és végig szántott rajta nyelve, amibe bele is remegett Jimin teste. Más lehet féltékeny lenne, de Tae nem, mert ezt a játékot élvezettel nézte! A fiú újra elvált tőle, majd nyakát, kulcscsontját csókolta, nyalta végig aközben élvezte ahogy Jungkook dolgozik rajta. Ugyanis Kook továbbra is a makkjával játszott, mire Jimin párja bimbóira morgott.
-Az őrületbe kergetsz......drágám! – Jimin mást akart mondani, szebbet, személyesebbet, de rájött, hogy miben egyeztek meg.
Tae előtt nem szerelmem csak drágám! Hiszen nem akarták az orra alá dörgölni, hogy az ő kapcsolatuk már jóval több lett...Azonban Jungkook egyből tudta, mire gondolt a fiú, lesz még alkalmunk, hogy kettesben... máris ez fészkelődött az agyába.
És e gondolatnál nem is kellett több, máris mindennél jobban kívánta.Viszont most másban vannak épp, így gyorsan szabadjára engedte az imádott farkat, majd elkapta Taehyung csípőjét, azt akarta, hogy a szöszi dugja meg a férjét. Jimin hamar rájött, mit tervez szerelme... És amikor meghallotta mit súgott a fiú fülébe beleremegett szinte...
STAI LEGGENDO
𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️
FanfictionTae látta, hogy telefonálni ment a szőke fiú, de tudta, hogy mennyire nehéz volt neki őt ott hagyni. Egyre biztosabb volt benne: ő lesz az új férfi az életükben! Nem most látta először, de akkor még nem ült le elé, csak a tömegből figyelte őt. És e...