𝓜𝓮𝓰𝓵𝓮𝓹𝓮𝓽𝓮́𝓼 🔞🔞

96 9 0
                                    



Immáron három éve élnek együtt Jungkook, Jimin és nem utolsó sorban Tae. Kapcsolatuk elején, nem jósoltak nekik sok időt együtt, de ők erre rácáfoltak.
Jungkook és Jimin a mai napig őrülten szerelmes egymásba, de persze Taehyungot is szeretik csak épp, mint tudjuk másképp!

Az is egyfajta szerelem, vagy mégsem?
Ezt rád bízom kedves olvasó, hogy döntsd el te...

Eljött az ősz, amit Kook annyira szeretett, hiszen gyűlölte a kánikulát, a nagy meleget.
Szerette szerelmével az esőt hallgatni, vagy csak a kanapén egymáshoz simulva nézni azt...
Ami azért is érdekes mert Taehyunggal ez az életükből valahogy kimaradt...

Mára egy kosár meccset terveztek, de mivel megint esik annyi a terveiknek, Jimin pedig elszundított szerelme ölébe, ami várható volt már akkor amikor cirógatni kezdte. Jungkook imádta ezeket a perceket, az érzést, amikor kettesben csak úgy vannak egymás mellett. Nem kell mindig szeretkezni ahhoz, hogy boldognak, elégedettnek érezzék magukat.
Kook szerencsésnek érzi magát, hogy egy csodálatos férjet és egy szintén csodálatos szerelmet is adott neki az élet. De ő egy bizonyos dolog miatt még most sem elégedett.

Még mindig hivatalossá akarja tenni!

Jimin nem sokat szundított, mégsem nyitja ki a szemét, imádja ő is ezt a pillanatot.
Szereti szerelme kényeztetéseit, mert ritkán adatik meg nekik, hogy csakis egymást szerethetik...Ezért is már többre vágyik, csókokra, szerelmes suttogásokra, hallani azt, ami csak kettőjüké! Érezni azt, hogy mennyire szereti őt a férfi...
Még mindig lehunyt szemmel csókol Kook tenyerébe, majd végig is nyalja az ujját, hiszen
ő már izgatott, és farka is jelzi, hogy ki akar elégülni Ezért el is kezdi a játékát, aminek
a végeredménye igencsak kielégíti, mert dereka alatt érzi, a férfi milyen változáson ment át.

-Tae mikor jön haza szerelmem? - Kook még mindig fulladás közeli állapotba kerül, amikor a fiú száját elhagyja az a bizonyos szó...

-Számít? - és máris azon agyalt, hol tegye magamévá a fiút... Nappali?
Nem jó! Nem akarnak kellemetlen helyzetet okozni. Akkor kizárásos alapon marad a háló. Se szó, se beszéd egyből felkapta szerelmét, és sietett is vele a hálóba, még mielőtt a fiú akármit is válaszolhatott volna, Jimin pedig önfeledten kacagott, mit kacagott inkább trillázott örömében. Na nem azért, mert ma dugnak ketten egy jót.
Nem! Szerette amikor szerelme ilyen izgatott, vehemens... Hiába sűrűn vannak együtt, Taevel hármasban, vagy a klub irodájában amikor gyorsan lezavarnak egy-egy menetet, viszont ritkán van alkalmuk egymást szeretgetni, becézgeti időt adva a minőségnek...

Ezért is örülnek minden ilyen együttlétnek, hiszen még mindig ezerfokon égnek ...
Most sem, mint az ilyen ritka alkalmakkor, nem a gyors kielégülés volt a cél. Nem!
Érezni, szeretni akarják egymás testét, szívét... Ilyenkor feltöltődnek egymás szerelmével, ami kitart a következő igazi szerelmes légyottig.

Kook ledobta a fiút a hatalmas ágyra, ő pedig a rugóknak köszönhetően még mindig kacagva pattogott rajta. Jungkook is nevetett vele, hiszen Jimin jóízű kacaja boldoggá tette.
Ez alkalommal nem szándékozott kapkodni, minden érintést, csókot, pillanatot kiakart élvezni, még úgy is, hogy tudta férje hamarosan haza fog jönni.
Míg Jimin szó szerint szuggerálta, hogy csináljon már valamit vele, ő addig lassan, komótosan négykézláb mászott felé egyre közelebb...

-Ne csigázz Kook....

-A türelem szerelmet terem! - Igaz a mondás máshogy szól, mégsem ok nélkül költötte át a férfi, tudta ezzel a kellő hatást éri el. Jó szüksége nem is lett volna rá mert annyira vágytak már egymásra, de ő szerelmét mégis mindig tovább húzta... Lassan... sőt a fiú úgy érezte kurva lassan közelít hozzá szerelme alig várta, hogy a szájában legyen már... legalább a nyelve.
Viszont Kook teljesen mást tervezett, és ezt bizonyítja a tény, hogy még egyikük sem meztelen.
Amikor már a vállai mellet támaszkodott és mélyen a fekete vágyakozó szempárba nézett, szavak nélkül tudta a gyönyörű fiú alatta mit is érez... Jiminnek azonban nem igazán elég már a játék, így a nyaka után kapva, húzta magához szerelmét. Még ő maga is meglepődött, ahogy megcsókolta.

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora