𝓢𝔃𝓪𝓴𝓲́𝓽𝓪𝓷𝓲 𝓿𝓪𝓰𝔂 𝓷𝓮𝓶 𝓼𝔃𝓪𝓴𝓲́𝓽𝓪𝓷𝓲🔞🔞

81 9 0
                                    


Lassan egy hónap telt el azóta az ominózus nap óta, amikor Tae felajánlotta, vagy inkább engedélyt adott Jimin és Kook házasságára.

A szerelmesek nagyon boldogok voltak, mégsem akarják az esküvőt elsietni. Kook úgy gondolja azon kívül, hogy határtalanul boldog megvárja a babájuk születését, ha már a férje ekkora áldozatot hozott értük. Korábban évekig őrlődött hogyan tegye hivatalossá szerelmével a kapcsolatukat, most meg gondolatban állandóan tervezgeti a nagy napot. Gondolta muszály tökéletesnek lennie, hiszen ez lesz élete legszebb napja Jiminnek.

És a külön szoba, amit megkaptak ketten vajon hányszor vették már használatba?

Hányszor hajtották már igába ott egymás imádott testét?

Ez jó kérdés, viszont a válasz igencsak meglepő.

Egyszer sem!

És hogy miért?

Talán elég nekik a lopott pásztor óra az irodában, vagy épp Jimin lakásában?

Vagy most, hogy már Tae is tudja és engedélyt kaptak, kettesben szeretkezni már nem is akarnak? Mert a tiltott gyümölcs mindig finomabb?

Igen az utolsó felvetés a leg reálisabb, de nem erről van szó. Ugyanis úgy gondolja Kook tartoznak ennyivel Taenek. Mégis elkövetett egy kurva nagy hibát! Nem beszélte meg ezt szerelmével.

Tae úgy gondolta ez a legjobb döntés, mégsem elégedett.

A fiúk a szeme láttára távolodnak el egymástól és látja, hogy Jimin szenved. Annyiszor próbált már beszélni vele, de a fiú őt is kerülte. Míg Kook a fellegekben jár, és észre sem veszi, hogy baj van addig a fiú, ha otthon is van, ami egyre ritkább... mindig szótlan.

Taehyung pedig tudta, hogy ezt a lavinát ő indította, így neki is kell megállítania!

Ezért egy új tervet eszelt ki, csak ne legyen késő véghez vinni...

Az, hogy Jimin mit gondol az viszont már más kérdés. Ő is boldog. Volt!

A hirtelen ajánlat után, amit kaptak, és szerelme mégsem akar élni vele...

Úgy érzi az első dolog amire anno gondolt, csakis az hajtotta Kookot... És az nem a szerelem, csak a vágy... Sokat van otthonról távol, próbál a férfivel kevesebb időt tölteni, az irodába is akkor megy, ha épp nincs már bent a férfi.

Hiszen ő szerelmes belé, és ahogy rá néz már csak azzal letudja a lábáról venni!

Hiába okos embernek tartja magát, de ezt most ő sem érti. Álmatlanul forgolódik már szeretkezni sem akar, ezért hirtelen döntést hozott a minap...

Bár a szíve szakad bele, muszáj szakítania velük!

*

Kook újra arra ébredt reggel, hogy Jimin már nincs az ágyban csak Tae szuszogott mellette, nézte őt egy darabig, majd egy puszit nyomot szájára és indult is. Szerelmét akarta látni.

Már nincs reggeli simogatás, csók, kedveskedés vagy akár szeretkezés hármasban és ahogy Tae úgy a férje is érzi, hogy valami baj van.

Jimin mindig kerüli és lassan két hete már, hogy megsem csókolta őket, Taehyung pedig a baba érkezésesével van elfoglalva, megaztán szerelme nélkül már nem is akarja..., mert úgy érzi megcsalná vele őt...

Csoda, hogy leesett Kooknak, hogy valami nem stimmel, arra mégsem gondolt, hogy ő baszta el!

Gyorsan felöltözött és indult is a klubba, abban reménykedve, hogy találkozik a fiúval, vagy az irodában találja. Eltökélte, hogy aznap tiszta vizet önt a pohárba, mert a barom nem értette miért változott meg szerelme.

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora