𝓔𝓹𝓮𝓴𝓮𝓭𝓿𝓮 🔞🔞

111 11 0
                                    


- Mi lenne, ha megdugnál...

Jimin mint egy bamba borjú egy ideig csak meredt a fiúra. Azon agyalt, hogy Kook a titkos vágyát honnan tudhatta. A farka pedig bevetésre készen, máris könnyezni kezdett, csakis a gondolatra.

-Vagy, te csak a passzív szerepet szereted? – kérdezett rá Kook, hiszen nem értett mi lelte a fiút. Jimin pedig mosolygott szerelme elképedt arcán. - Én eddig csak aktív voltam, még Taehyungnak sem engedtem, de ...veled kiszeretném próbálni. -Na ez volt az, ami észhez térítette, és be is indította a már amúgy is kanos fiút. Jimin felpattant, magával rántva a párját is, majd kézen fogva vonszolta magával a hálóig.

Vagyis akarja őt, gondolta Jungkook felemás érzésekkel. Nem bánta meg, hogy felajánlotta magát neki, csak fél, még akkor is, ha tudja vigyázni fog rá, és kisebb mérete miatt nagy kárt sem tud benne tenni...

-Drágám! – kacagott Kook, hiszen az, hogy meztelenül szaladnak befele, a tudjuk mire készülvén... egy kicsit abszurd...- Én még embert nem kívántam ennyire! Még Taet se! És ...félek, hogy ez árnyékot vet majd... És igen, ez volt a félelme, de legalább a fiúval megbeszélhette! - Szóval félek, hogy elhidegülök tőle... Bár Jiminnek jól estek a fiú szavai, főleg amiért ugyan azt érzi, amit ő, ráadásul ki is merte mondani... De tudta, hogy valahogy mégis meg kell őt nyugtatni.

-Ugyan így érzem! Én sem kívántam még embert úgy, mint téged és Taet. Amikor őt először megláttam egyből tótágast állt a farkam. Viszont amikor szendvicsbe fogtatok... Akkor végig rád koncentráltam. Szerelmes vagyok beléd, és úgy hiszem ez nem akadály abban, hogy jól működjünk együtt így hárman... Kook újra bambán bámulta a fiút. Hogy lehet ennyire higgadt és okos? Ha tudná, hogy Jimin is mennyit agyalt ezen, biztos meglepődne.... -Viszont, ha nem akarod akkor is kell kezdeni ezzel a két dákóval valamit... Mosolygott huncutul a fiú...
Majd csak úgy nyikkant, amikor a férfi utána nyúlt és magához rántotta. Olyan erővel, szenvedéllyel csókolóztak, amibe minden érzésüket bele adták!

Vágyat, álmot, kéjt, reményt...

A két férfit ugyanis ezek a gondolatok foglalkoztatták, mióta csak meglátták egymást.

-Biztosan akarod drágám? Mert én már erről álmodok napok óta! Jimin biztosra akart menni, ezért két csók között faggatta. Kook pedig már annyira vágyott rá, hogy válasz helyett csak belenyögött a csókba, majd farkát szorosan a másikéhoz nyomta.

-Ne dumálj baba! Csináld! – Jiminnek tetszett az új megszólítás, na meg a felkérés...vagy inkább rimánkodás...? Neki sem kellett már több kacagva lökte Jungkookot a párnára... És hogy ki is izgult jobban? Kiderül hamarosan...

-Olyan gyönyörben lesz részed, hogy ezek után azt fogod kérni, hogy én dugjalak téged! Olyan kéjesen súgta a fiú fülébe, hogy az megremegett egy nagy sóhaj kíséretébe.

Jungkook az ágyon feküdt könyöklő pózba meztelenül, a párján legeltette szemét, gyönyörűnek tartotta, világos bőrét, halvány kockáit, úgy egyben a fiú egész lényét. A világon nincs ehhez fogható szépség... Erre gondolt Kook miközben Jimin már mellkasán nyalt végig, majd a bimbóját bekapva addig szívta, harapta azt, amíg meg nem keményedett a szájába.
Kook minden érintését hol halkabb hol pedig hangosabb nyögéssel díjazta. Ami annyira lázba hozta Jimint, hogy már ő is egyre jobban epekedett....

Érzékien csókolta végig az egész testét, le az ágyékáig úgy, hogy Kooknak hiperventillált szinte, mindene bizsergett, egész addig elképzelni sem tudta, hogy ilyen vágy létezhet. Jimin máris a farkához ért szét tárta lábait és kényelmesen közé helyezkedett, közben egy párnát is a csípője alá tett. A szöszi apró kezével, párja zacskóját kezdte el babusgatni, miközben a farkát még csak épphogy megnyalta, hiszen ő maga is ugyanúgy élvezte a játékot, mert imádta azt a hím tagot!
Már annyi gyönyört adott neki, ideje hát viszonozni. Ahogy nyalta közben párja sóhajait hallgatta, kétségtelen, hogy élvezi és ez mosolyt csalt az arcára.

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora