𝓢𝔃𝓮𝓻𝓮𝓽𝓵𝓮𝓴. 🔞

151 17 2
                                    



Meztelenül, félig hason feküdt a fiú a hatalmas ágyon, a nap sugara izmos hátán, formás fenekén játszott. Teljesen belegabalyodott a vékony lepedőbe, ami az ajtóban álló férjét az éjszakai együttlétükre emlékeztette. Kook már végzett a reggeli rutinjával, így az ajtónak dőlve szinte nyálcsorgatva stírölte párját, miközben lassan előjött fejében a mámoros éjszaka képe. Minden pillanatot élvezett, amit eltöltött a fiúval, hiszen szerette, ezért is vette el. Még úgy is, hogy fiatal korában azt hitte, minden rendben vele, és csak nőnemű partnerekkel került össze. De ő úgy jött, mint egy nyári zápor, úgy csapott le rá Kim Taehyung, a szeles, mindig vidám fiú, az évfolyam bohóca. És míg eleinte csak a vicceivel vette meg magának, később Kook már jóval többet akart. Mindig a közelébe akart lenni, ha nem láthatta, vagy máshol volt órája, mindig megkereste a fiút. Igazán akkor esett le neki, mit is érez, amikor meglátta szaxofonozni, majd egy újabb leskelődés alkalmával egy fiúval csókolózni. A szája szó szerint tátva maradt a látványra, bizsergett érte minden porcikája, és őrülten kívánta! Bár féltékeny lett, tudta, neki vége, és ez a fiú kell neki!

Így is lett, és döntését sohasem bánta meg, nem is tenne másképp sohasem.

Tökéletes párt alkotnak, mind az életben, a mindennapokban, mind az ágyban. Taehyung tud róla mindent, még azt is, hogy ő az első fiú az életében, hiszen a férje biszex... Vagyis most már... Ugyanis Jungkook az első alkalommal kitálalt neki, mert teljesen levette a lábáról, és komolyan gondolta vele, azt pedig nem akarta, hogy később, amikor már millió fokon égnek, gond legyen belőle.

Mivel Taehyung nem csak jól néz ki, vicces, értelmes és okos is, ráadásul első perctől kezdve szerette, így nem is akadékoskodott vele. Egy probléma van csak, ami árnyékot vet, az amúgy idilli kapcsolatukra: Taehyung, Jungkook előtt a top szerepében szedte fel a fiúkat, azonban Jungkook arról, hogy ő legyen az, aki alul van, vagy kimondom, az, akit dugnak... hallani sem akar! Sok-sok beszélgetés után ment bele a párja, hogy egy másik férfit engedjenek be az életükbe, és azzal a hálószobájukba. Csakis fiút, mert Taehyung miatt nőnemű szóba sem jöhetett, és olyat kellene találni, akiben örömüket lelik mind a ketten. Azonban nem szimplán szeretőt akarnak maguknak, akivel eljátszadoznak néhanap, inkább egy társat, aki beköltözik hozzájuk, és velük éli majd a mindennapjaikat.

Egy kérése volt csak Jungkooknak, mivel a választást a párjára bízta: ha megismerkedik egy fiúval, mutassa be neki. Nem akarja a kapcsolatukat tönkre tenni, nem akar titkolózni.

Már három éve házasok, és letelepedtek Amerikában, de Tae olyan fiúval eddig még ott sem találkozott, aki annyira tetszett volna neki, hogy miatta eltávolodjon tőle, vagy akár harmadiknak vonja be az életükbe. Nem! Mert nem csak szeretőt akart! Egy újabb társat, aki férfi! Szíve mélyén abban reménykedik, hogy találnak valakit, aki benne is lenne, és mind a ketten örömüket lelik benne. Így Jungkook sem féltékenykedne, hiszen, ha tetszik neki, és akár még fele annyira szereti is, mint Taehyungot, akkor mindent meg akarna adni neki is.

Mert Taehyung a mindene!

Kook elrugaszkodott a félfától, és az ágy felé indult, mert addig nézte a gyönyörű testet, hogy újra felizgult. Lábujjait puszilta már, majd a lábfején húzta végig a nyelvét, amikor érezte, hogy párja az érintésére már másképp lélegzik. Kook imádta az érzést, hogy ennyi idő, és szeretkezés után is így reagál férje teste, és ettől jött ő is igazán tűzbe! Végignyalta izmos, formás vádliját, a szintén izmos combjáig a térdén át. Tae ébren volt már, és élvezte, amit csinál vele Kook, majd lassan a hátára fordulva várta a további játékot.

Hétvége van, nem sietnek sehova. Mi a legjobb időtöltés, mint az, hogy a pároddal hancúrozol az ágyban, főleg mert alig látják egymást. Két kézzel markolt férje hullámos hajába, amit ő imádott is, hiszen ezzel jelezte, hogy szabad a pálya. Jungkook már a combja belsejét szívta, harapdálta, araszolva feljebb az imádott hímtag irányába, majd ahogy tekintetünk összetalálkozott, már mind a kettőjük belsője háborgott. Kook ujja hamarosan férje bejáratát kényeztette, hajszolva az élvezetbe, közben Tae szorosabban markolta hullámos haját, jelezve neki: jó úton jár... Kook ujjai egyre mélyebbre tévedtek, közben bal keze már morzsolta az imádott heréket. Amint felnézett rá, látta párja kipirosodott arcát, résnyire nyílt száját, szemét, melyet, ha élvez valamit, mindig lecsuk.

– Csókolj meg, baby! – épp csak suttogta Tae elgyengült, harmatos hangján, amit már hallani is maga az extázis.

Mivel Jungkook férje száját is imádja, és nem csak dugni, csókolni is, sőt, amikor beszélt hozzá, akkor is... Egy mozdulattal termett felül rajta, és máris erőszakosan csókolta. Úgy csókolóztak, hogy egy kívülálló azt hinné, felfalják egymást. És tényleg, az a csók nem állt messze tőle... Ugyanis Kook szinte marcangolta párja száját, mielőtt utat tört volna a nyelve. Tae jobb kezével már nem a haját markolta, hanem férje gerincén végigaraszolva, mellkasán át a farkát vette célba. Hosszú ujjaival cirógatta, mire férje belenyögött a csókba, majd saját farka után nyúlt, hogy újra az élvezetbe hajszolja magukat. Kook pedig olyan pózt választott, ami neki és férje számára is kívánatos. Taehyung annyira fel volt már tüzelve, hogy a behatoláshoz semmire sem volt szüksége. Tekintetük egybeforrva nyomult be a szerelme a barlangjába, majd lassan, finoman, de tövig merült el benne. Hiába volt az éjszakai kiadós szeretkezés, nem sok kellett nekik az újabb kéjhez... Taehyung bal könyökére támaszkodva várta férje ostromát, azonban mielőtt még belekezdett volna a mozgásba, Kook egy újabb, de jóval finomabb csókba hívta. Csókolta, közben jobb kezével a feje mellett támaszkodott, míg bal kézzel a csípőjébe kapaszkodott, majd hirtelen megtekerte csípőjét, úgy indította el az első lökést... Szerette férjét az őrületbe kergetni, persze ez rá is igaz, mert van, amivel őt is kikészíti a fiú. Most viszont nem erről van szó, most csak egymást akarták érezni...

Amikor a fiú elkezdett mozogni, nem is finomkodott, mert tudta, nem sok kell neki, hogy elélvezzen. Ezért már két kézzel kapaszkodott formás csípőjébe, közben minden lökésnél haladt egyre beljebb. Testük egybeforrva vonaglott a fehér selyem ágynemű tetején idilli képet mutatva, ahogy felfalják egymást ajkaikkal... Talán másoknak ez túlzás lehet, de nekik nem, csakis azt csinálták a másikkal, amit az szeret. Most sem kellett nekik sok, gyorsan jutottak el az orgazmushoz. Jungkook teste megfeszült, Tae hátravetett fejjel remegett alatta, a szájukat pedig egymás neve hagyta el a beteljesülés pillanatába.

A fiú szerelmére zuhant, a kedvencük volt az orgazmus utáni pillanat is. Izzadtan, lucskosan szinte összeragadva, kimerülten feküdtek, amikor is Taehyung törte meg a csendet.

– Megint begörcsölt a lábam, baby. – lihegte kimerülten Tae.

Kook bár nehezen, de felemelte a fejét, és nyomott egy puszit az férje orrára.

– Lehet még ennél is jobb a szex!?

– Fantasztikus vagy, szívem, és a szex is az veled minden alkalommal! És ahogy alattam mozogsz... Huuu, azzal teljesen kikészítesz!

– Milyen lesz majd, ha megtaláljuk, azt a férfit, aki mind a kettőnket kényeztet és szeret?

– Fantasztikus lesz az is, baby, de türelmesek vagyunk, ugye? – kérdezte Kook, valahol mélyen reménykedve, hogy Tae nem siet. – Sőt, ezután az aktus után már azt sem bánom, ha nincs olyan férfi. –zárta le a témát kacagva Jungkook, mert ő így is boldog párjával.

Azonban nem enged neki, nem lesz alul soha, mégiscsak muszáj találni valakit, akin Taehyung is kedvére dolgozhat. 


Köszönöm szépen, hogy itt vagy. Remélem tetszeni fog ez a művem is.
Mamzi❤️

𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora