A napok, pontosan három nap, hetvennyolc óra és négyezer fene sem tudja már hány perc telt el azóta, hogy szendvicsbe fogta Jimint az a két szép ember. Persze nem mintha számolta volna az időt... Csak az bántotta őt kurvára, hogy azóta nem is keresték. Azonban hogyan is keresték volna, amikor az a balga válasz helyett elszaladt a klotyóra. Abban reménykedett, ha végzett, még mindig ott lesznek. De mit is képzelt: hogy ilyen kaliberű emberek rá fognak várni, amikor bárkit magukévá tehetnek, sőt bárki boldogan mond nekik igent?
Idegesen és kimerülten vergődött az ágyban, mert nem is aludt napok óta, vagy legalábbis alig. Létezik ilyen vágy, ami ennyire emészti az embert?
Ahogy maga elé képzeli a fiút, a száját, a csókját és az ízét... a farka keményen mered, és míg nem segít magán, csak szenved. Amikor kielégülten elterül, Jungkook jut eszébe, ahogy makkját a hüvelykujjával kényeztette, és persze a csókja és annak az íze. Nem is csináltak szinte semmit, ő mégis beleélvezett a... Szóval így megy ez napok óta: kielégíti magát, és alszik.
Tudta, ha ez így folytatódik, nem lesz jó vége, ideje lenne lépnie, valahogy meg kell őket keresni, hogy választ tudjon adni. Akarja Taet, hiszen ilyen fiút nem sűrűn sodor elé az élet, és ha már vele együtt jár Kook is, akkor legyen, kellenek neki mind a ketten...
*
Taehyung fáradtan rogyott le a kanapéra, mivel férje megint elutazott, így egyedül kell elüsse valahogy a napot. A stúdióba ment, és kiélte magát másik nagy szenvedélyében: szaxofonozott Hopival, aki tácolt, és jazzt énekelt közben. Lassan dél van, ebédidő, így a fiú kényelmesebb cipőbe bújik, és indul valami finomat enni, mielőtt a tanítványaik elkezdnének órára jönni. Úgy gondolta, ennyi jár neki, sőt, még egy szelet tortát is fog enni, mert boldogsághormonra van szüksége.
Jungkook sokat utazik a munkája miatt, ami persze eleinte nem zavarta, mert akkor még azt hitte, nem lesz probléma. Mára viszont sokszor magányos, és pont emiatt is vetette fel az ötletet, hogy legyen még egy társ az életükben.
Már az utcán sétált a kis olasz étterem felé, a kirakatokat nézte közben, hátha valamihez meg jön a kedve. Viszont hiába is minden, annyira letört volt, semmi sem segített. Melankolikus hangulatából a telefon hangja rázta fel. A kijelzőn pedig három színes szív jelezte, hogy a hívó fél nem más, mint imádott férje. A kedve ettől egyből jobb lett, és boldogan emelte füléhez a készüléket.
– Hiányzol, baby!
– Na, szép! – nevetett a vonal másik végén Jungkook. – Semmi szia? Te is hiányzol nekem, baby. Most mész ebédelni?
– Nagyon jól ismersz, szívem, a kedvenc olasz éttermünkbe tartok, és úgy döntöttem, egy szelet tortát is elmajszolok.
– Egészségedre, de mi lenne, ha ma inkább hazait ennél? – a fiút meglepte a férje kérdése, amiről egyből Jimin jutott eszébe.
Bár már velünk lenne... Már azt is tudta, mit kezdene vele!
– Mire gondolsz?
– Indulj a másik irányba, és ebédelj inkább valami finom levest! – a fiú nem akarta elmondani neki, hogy Jimin ott szokott minden nap ebédelni.
Ezt Kook vajon honnan tudja? Egyszerű a válasz: péntek óta végzett egy kis kutatást, hiszen pénzzel sok mindent meg lehet tudni. Mind a ketten akarták már Jimint, és nem akarta, hogy szerelme a magánytól szenvedjen, félt, hogy az a kapcsolatuk végét jelentené.
– Holnap este már otthon leszek, baby! Szeretlek.
– Én is, és várlak haza! – gyorsan bontotta a hívást, és amíg a telefont elrakta, változtatott az útirányán, Kookra hallgatva elindult visszafelé.
Tae tudta: a férje nem beszél össze-vissza, és általában, ha mond valamit, annak meg is van az alapja. Így hát nem is agyalt tovább, éhes volt, és morcos, így az étterem felé szedte a lábát.
*
Jimin az ablakon keresztül bámulta a járókelőket, túl forró még az étel, úgy gondolta. Persze nem is arról van szó, hogy még mindig nincs étvágya, mert az a bizonyos házaspár van a gondolataiban! Megrázta a fejét, mint ha az segítene, és figyelmét most már nem akarja másra fordítani csakis gőzölgő levesére. A pálcikáért nyúl, és végre enni kezdett, az első falatokkal volt csak gondja, de utána már, mivel ízlett neki az étel, és éhes is volt, gyorsan végzett az evéssel. Elégedetten dőlt hátra, és körülnézett a kis étteremben, majd unottan a sorban állókat figyelte. Hirtelen kihúzta magát, ahogy megpillantotta a fiú gyönyörű alakját.
Millió ember közül felismerné!
Neki háttal állt, így még Taehyung nem láthatta őt. Mire a balga fiú pánikba esett, hiszen slamposan, tréningben jött le, így a szeme elé nem kerülhet. Kapkodva állt talpra, és fel is borította az asztalt azzal a lendülettel. Persze a hirtelen zajra felé fordult mindenki, a fiú sem maradhatott ki. Ennyit arról, hogy Jimin ki akart osonni!
Tekintetük egyből egymásba kapaszkodott, és mind a két fiatal máris boldogan mosolygott. Tae nagy levegőt vett, közben magában áldást adott az égieknek, hogy ilyen férje van, aki ennyire szereti, és nem akarja magányosan szenvedni hagyni! Hiszen biztos volt benne, Kook nem véletlenül navigálta ide! A fiú felé indult, aki így laza tréningben is nagyon tetszett neki, főleg az a dudor, amit már messziről is kiszúrt, és a lába között látott ágaskodni.
– Szia, Jimin. Leülhetek hozzád? – Jimin zavartan nézte a fiú szikrázó szemeit.
Majd végigsiklott tekintete a másik alakjának minden domborulatán, végül örömmel konstatálta, hogy így hétköznapi ruhában is kurva szexi. Tae pedig még mindig mosolygott, tudta, hogy a fiú szeme, mint egy szkenner, épp rajta időzik, viszont ez őt nem zavarta, csak az, hogy az étteremben mindenki őket vizslatta. Krákogott egyet halkan, mire a fiú magához is tért azonnal.
– Persze! – kacagott fel zavartan a szőke. – Szia, Tae!
Pár percig kínos csend telepedett rájuk, gondolták, ha nem itt lennének, tudnák, mit kéne csinálniuk. Szinte kézzel fogható volt a kettejük közötti feszültség, Tae lába egyfolytában járt, remegett, Jimin az ujjait tördelte az ölében. Arra vártak, hátha a másik mond vagy kérdez végre valami értelmeset.
Valahogy meg kéne törni a jeget! – ezen agyaltak mind a ketten.
Az étterembe egy fiatal vietnámi lány lépett be, és egyből a vendégeket ellenőrizte. Vagyis csak egy embert keresett, aki nagyon tetszett neki, és akit reménytelenül szeretett. Ahogy meglátta, szaladt is az asztalához a nevét visongva.
– Jimin! Végre megvagy! – az említett fiú a hang irányába kapta a fejét, és egyáltalán nem tűnt boldognak, ahogy meglátta azt a nőszemélyt.
Tae először a csinos lányt, majd a fiút figyelte, és látta, mennyire zavarja őt a váratlan megjelenése.
– Napok óta kereslek, hol voltál eddig?
Taehyung próbálta magát türtőztetni, nem akart féltékenynek tűnni, pedig az volt! De mit tehetne, ha Jimin is biszex, úgy, mint a férje... És nem is ígért még nekik semmit sem... Lassan állt fel, és a fiú felé fordult, közben a fekete lány tovább nézte őt, és azon kattogott, vajon ki is lehet...
– Nem akarok zavarni, Jimin! – nehezen ejtette ki a szavakat, azonban Jimin amint meghallotta őt, végre észbe kapott, és azonnal Tae keze után nyúlt.
– Ha valaki itt zavar, az nem te vagy, Tae! – és összeszűkült szemeivel fenyegető pillantást küldött a betolakodó felé, Tae pedig halvány mosollyal visszaült mellé.
Ezt a csatát én nyertem! – gondolta Taehyung.
Persze lesz még pár ilyen szituáció, egyből tudta. A férjét is sok lány próbálta anno zaklatni, ez a fiúval sem lesz másképp, így próbálta magát felkészíteni, na, meg türtőztetni.
– Ja, hogy én zavarok? Ki ez a fiú, csak nem a pasid? – kínjában, vagy inkább sértettségében kacagott a fekete lány. – Nem is tudtam, hogy buzi vagy...
Jimint sértették az ostoba tyúk szavai, készült is valami cifrát mondani, ami nem túl alpári, nem akarta magát Taehyung előtt teljesen elásni.
– Miért nem lehetek szimplán a barátja? – próbálta szépíteni Tae, hiszen látta, mennyire rosszul estek a kiscsaj szavai Jiminnek. – És ha meleg, nagyon tetszik nekem! – majd ezt bizonyítva a kába fiúra nézett, és a szájára lehelt egy apró csókot.
És bár a csók tényleg apró volt, egyből beindította testükben azt a bizonyos reakciót. A fiú is érezte, amit eddig csak sejtett, bizonyossá vált számára: kell neki Tae, és vele együtt minden! Nem foglalkozott már a puffogó csajjal, a körülöttük lévő halk zsivajjal, végre megjött a mersze, és azon kapta magát, hogy nyelve a fiúét kereste, majd kényeztette. Felszabadultan csókolóztak, és ha nem egy étteremben lennének, biztos jobban elszabadulnak azok a remegő ujjak. Így van, többet akartak mind a ketten, úgy remegtek, mint párbaj során az ujjak a ravaszon. De sajnos semmi sem tart örökké, így a csóknak is vége kellett legyen, ami után csak egymást bámulták sejtelmesen.
– Mi a terved mára, Jimin?
– Elvileg semmi, otthon készültem punnyadni. A szendvicses akciótok óta szinte használhatatlan vagyok... – az őszinte feleletnek mind a ketten örültek, mert már tudták a választ. – Úgy eltűntetek, hogy még a számotokat sem tudom.
– Időt akartunk neked adni, gondoltuk, pénteken úgyis megyünk a klubba.
– Péntekig akartatok engem gyötörni...? – háborodott fel Jimin, mire Tae lazán megpuszilta a hisztis fiút, belül pedig boldog volt, hogy már az övék!
– Nyugodj meg, drágám! Szerinted, miért vagyok itt? Kook küldött ide, mert tudta, hogy magányos vagyok.
Jimin szemei kikerekedtek, és egyből nyugodtabb, sőt kurva boldog lett.
–Van kedved eljönni velem a stúdióba? Órát kell tartanom, meg gyakorolni is szeretnék. Ha ott lennél mellettem, nagyon örülnék!
Jimin egyből bólogatott, még túlzásba is vitte, mert megfájdult a feje. Tae nevetve összeborzolta a haját, majd felállt, magával húzva a fiút.
– Fizessünk drágám, és menjünk!
– Nekem nem kell, drágám! – hajolt a fiú füléhez Jimin. – Ez az én éttermem. Na, jó, nem egy ötcsillagos hely, de isteni az étel!
Tae meglepetten nézett a vigyorogva szabadkozó fiúra. Nagyon büszke volt rá, hogy az ő pasija!
*
Kook türelmetlenül járkált fel s alá, ideges volt, mi történik otthon. Egyre nehezebben viselte az ilyen utakat ő is, mert tudta, hogy szerelme nagyon magányos. Bár már otthon lenne, és karjaiban pihegne a férje! Viszont most más miatt is ideges!
Találkoztak vajon? Mit csinálnak? Jimin, ugye, nem Taehyung alatt élvez el épp!
Nem, az ki van zárva, alig egy órája beszéltek! De hát Taenek ki tudna ellenállni, főleg úgy, hogy tudta, a fiúnak nagyon is tetszik! Nem értette magát, talán féltékeny... Vagy egyszerűen, csak a tudat, hogy nélküle szexelnek?
Nyugi, ez csak szex, szeretkezni még nem fog vele! – gondolta, hiszen annyira talán még nem kedvelte.
Kook úgy vélte, hogy amíg valaki csak tetszik, és érzelmek nélkül fekszik le vele, az csak szex. Viszont, ha már érez iránta valamit...
És mi van, ha egymásba szerettek, mint ők is pár nap alatt az egyetemen?
Tudta, ennek az önmarcangolásnak semmi értelme, inkább a zsebébe nyúlt, hogy rácsörögjön a párjára.
És ha fel sem veszi a telefont? Na, jó, nyugodj meg, és hívd fel végre!
Kook a szétesés szélén állt, de egyben biztos volt: és az a kapcsolatuk Taevel, abban nem tehet kárt! Gyorshívás, egyes gomb, és már csörgött is.
Egy-kettő-három... mi a fasz! Fel sem veszi!
Ökölbe szorított kézzel várta, hogy végre imádottja hangját hallja.
– Szia, baby! – Kook lerogyott a székre, amikor meghallotta azt a bársonyos hangot végre. – Ha az érdekel, hogy találkoztunk-e, kicsim, akkor megnyugtatlak, hogy igen. Most is itt van velem, elkísér a stúdióba.
Még, hogy megnyugtatni akarta... És most is együtt vannak?
– Hallom a hangodon, hogy boldog vagy, baby. Örülök neked, ide adnád a telefonhoz Jimint egy percre?
Vajon mit akarhat Kook mondani neki? Hogy sztornó, nincs buli, hagyja az imádottját, nem osztozik rajta senkivel! Ezt még ő maga sem tudta, csak kíváncsi volt a fiú hangjára, mintha az megerősítette volna.
– Szia, Jungkook, itt Jimin!
És igen! Erre volt kíváncsi, hallani őt is, hogy tudja, kell nekik, nekik rá van szükségük! A fiú is jó hangulatban volt, ez tisztán hallatszott, de valamiért Kook előtt tartózkodóbbnak tűnt.
– Tudom! – nevetett már ő is a telefonba. – Vigyázz a pasinkra, holnap én is megyek haza, és akkor randizhatnánk hármasban!
Azt mondta: pasink? Mi a bánat történik?
– Rendben, Jungkook, vigyázok rá, ígérem! Holnap várunk téged!
A beszélgetés alatt Kooknál csak Jimin volt jobban meglepve! Azt mondta: pasink, és ez igazán boldoggá tette! Kezdett beleszeretni ebbe a kettőbe... És mielőtt az mondaná bárki, hogy ez lehetetlen, szerintem igenis van ilyen! Mert most közrejátszik a két gyönyörű ember, és persze az újdonság varázsa is...
Jimin a telefont Tae felé nyújtotta, és közben arra gondolt: mennyire szerencsés, hogy ő lehet a pasija! Persze idővel szeretné, ha több lenne!
–Tae, érezd jól magad, de kérlek, de a szexet hagyd meg holnap estére... Szeretlek, baby!
– Én is szeretlek, persze kérned sem kellett volna, és holnap nem csak szex lesz!
Kook kinyomta a hívást, és az utolsó mondatot elemezte magában.
Nem csak szex lesz? Ez mit akar jelenteni?
Persze vacsorázni mennek, ahogy tervezte, jobban meg akarja ismerni Jimint, utána, ha beleegyezik, elmennek hozzájuk. Vajon erre értette, vagy a férje már kezd beleesni a fiúba? Idővel minden kiderül!
– Mit kért tőled Kook? Ugye azt, hogy ne feküdj le velem!
– Igen! Hiszen együtt akarja, ami érthető! Viszont mást attól még csinálhatunk! – amint Tae rákacsintott, Jimin egyből érezte, hogy a farka mocorog.
Mást csinálni? Kérdezni akart tőle, de pont beléptek az épületbe, ahol a fiú stúdiója volt. Egész úton fogták egymás kezét, és emiatt is költözött a Jeon házaspár Amerikába: nincs gúnyos beszólás, undorodó nézés. Csakis irigy pillantásokat látott végig, ahogy jobbján haladt mellette a szőke szépség... Taehyung kihúzott háttal sétált mellette, büszkén dagadt a melle. Az ő pasija, és talán hamarosan a párja! Erre gondolt Jimin, amíg haladtak, és komolyan akarta is, még akkor is, ha osztoznia kell rajta! Viszont lesznek olyan pillanatok, amikor, csak ketten lesznek, és így már sokkal jobban tetszett neki a dolog! Persze Kook is kurvára izgatta, ahogy újra eszébe jut az ujja, a mély hangja, ahogy a fülét harapdálja, és a csók... A farka máris áll, mint a cövek, és most bánja, hogy nem vett fel mást a tréning alá... ugyanis a liftbe lépve vette csak észre, hogy Tae az ágyékát stírölte, s mivel tetszett, amit látott, lassan végignyalt az alsó ajkán.
– Ugye, nincs klausztrofóbiád? – suttogta Tae, pedig nem volt más a szűk helyiségben.
Jimin kábán jelzett, hogy nincs, és érezte, hogy lassan elveszíti a fejét, mert a fiút nézve már csöpögött a nedve. Tae oldalra pillantott a lift kezelőpaneljára, és egy hirtelen mozdulattal meg is állította. Azonnal egymásnak ugrottak, mint hiéna a zsákmányára. Tae keze egyből a másik nadrágjában matatott, míg Jimin a fiú tarkója után kapott. Csókolóztak közben, nyelvük épp egymás száját térképezte fel. Mivel nem tudták, mikor indul újra a lift, megálljt parancsoltak a vágyaiknak. Rendbe szedték magukat, és a falhoz dőlve várták, hogy az újraindított lift elérje a célját. Tae a kijelzőre nézett: még három emelet – így jobb keze azonnal Jimin gatyájában termett. A fiú meg sem moccant, élvezte az érzést, csak nagyokat lélegzett, nehogy megtörténjen a pénteki...
– Fantasztikus a farkad, drágám!
Baszd meg, csak ezt ne, – gondolta a fiú magában – mindjárt elélvezek!
Tae nevetett, majd kihúzta a kezét, amit arca elé emelt, majd beleszagolt.
– Az illata is jó! – buján kacsintott, és a lift falától el is rugaszkodott.
– Az őrületbe akarsz kergetni, drágám? – Jimin hátulról simult hozzá a már pasijához, merevedését nekidörzsölve.
– Ha még egy szót szólsz, el is mentem volna... Mit csináltál te velem?
STAI LEGGENDO
𝕄𝕪 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 .𝔹𝕃 🔞𝕍𝕄𝕀ℕ𝕂𝕆𝕆𝕂 . 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥 ✔️
FanfictionTae látta, hogy telefonálni ment a szőke fiú, de tudta, hogy mennyire nehéz volt neki őt ott hagyni. Egyre biztosabb volt benne: ő lesz az új férfi az életükben! Nem most látta először, de akkor még nem ült le elé, csak a tömegből figyelte őt. És e...