15/7

75 16 2
                                    




Arkadaşlar artık daha fazla uzatmak istemiyorum muhtemelen biraz hızlandıracağım ve üç bölüme falan final olacak çok uzadı gibi hissediyorum fic...


-----------------------------------------------------------

Minjeong ile geçirdiğim kusursuz gecenin ardından eve gelmiştik. İçeri girer girmez Aeri'nin aramasıyla koşarak üstümü değiştirdim ve kemerime rozetimi belimdeki kılıfa da silahımı yerleştirdim.

''Kötü bir şey yok değil mi?'' Bana yaklaşıp boynuma sarılmıştı.

''Hayır, zaten izin almıştım o yüzden şimdi gece mesaisine gitmek zorundayım ancak ilgilendiğimiz bir dosya var onunla alakalı erkenden gitmem gerekiyor.''

''Dikkatli ol lütfen.''

Kafa salladım ve gülümseyerek boynuma sarılan kadının yanağına öpücük bıraktım ardından benim için zorda olsa boynumdaki kollarını indirdim. Ayrılı ayrılmaz bir hışımla evden çıkmış arabaya binmiştim.

Şu uyuşturucu çetesiyle alakalı baskına gidiyorlardı ve Aeri bana direkt konuma gelmemi söylemişti. Atılan konuma hızlıca ulaştığımda neredeyse otuza yakın polisin geldiğini gördüğümde büyük bir operasyon olduğunu anlamıştım. Arabayı yanaştırır yanaştırmaz Aeri cama gelmişti. Camı açtığımda üstüme çelik yeleği attı.

''Giy de çık arabadan seni bekliyoruz.''

Yelekle birlikte arabadan çıkıp kısa sürede üstüme yerleştirdim. Narkotik ekibin amirinin emrini bir süre bekledikten sonra ayrılarak içeri girdik.

Bomboştu.

Yine birisi bizden önce geleceğimizi haberini uçurmuştu.

Jay ile göz göze geldiğimizde benden gözlerini kaçırdı.

''Jay uçuruyor tanrı aşkına kafayı yiyeceğim Aeri neden benden başkası görmüyor bunu?''

Aeri bana dönüp fısıldadı.

''Bende farkındayım. Ondan başkası olamaz o değilse bile onun kontrolünde olan biri uçuruyor.''

İç çektim. O sırada Jay yanımıza gelmiş Aeri'ye dik dik bakmıştı.

''Aeri, Jimin ile özel konuşacağım izin verebilir misin?

''Aeri de duyabilir gizlim yok.''

''Bence bilmesini istemezsin.'' Yaptığı imayla Aeri'ye baktım ve gözlerimle gitmesini söyledim. Aeri başta bana garip baksa da kısa süre sonra yanımızdan ayrıldı ama uzaktan bizi izlediğini biliyordum. Yavaş yavaş ekipler dağılırken Jay etrafa baktı ve kimsenin duymadığından emin olduğunda dökülmeye başladı.

''Jimin, burnunu alakan olmayan şeylere sokmayı bırakacak mısın?''

''Ne gibi mesela senin polis olup şerefsizlik yapman gibi mi? Reşit olmayan çocuklara uyuşturucu satıp ölümlerini izlemen gibi mi?''

Sırıttı ve başını eğip ayağıyla yerdeki çakıl taşlarıyla oynadı ardından yüzüme yaklaştı.

''Şu kız, Minjeong. Ona bir şey olmasını ister miydin merak ediyorum?''

Minjeong'u bildiğine şaşırdığımı belli etmek istemedim. Yüz ifademi korumaya çalıştım ve gülümsedim.

''Minjeongla ne gibi bir ilgin olabilir?''

''Bilmem eğer düşündüğün şeyleri birine söylersen ki sana kimse inanmayacak yine de uyarmak istedim.''

''Tehdit ediyorsun yani.''

war| winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin