17/9

71 14 8
                                    

Akşama doğru Jimin ile beraber yemek hazırlamış, neredeyse sanki daha önce hiç kullanılmamış olan mutfak masasını donatmıştık. Jimin, dışarı çıkacağı için alkol almayacağını belirtmiş ama istersem dilediğimi içebileceğimi söylemişti. Ona ayak uydurmak istediğimden yemeğin yanına sıktığı portakal suyundan içmiştim. Masanın üstündeki telefonuna bildirim gelince adeta ekranı eliyle kapatarak önüne çekti ve göremeyeceğim şekilde cevap yazmıştı. Kısa süre sonra masadan kalktı ve yanıma gelip saçıma öpücük bıraktı.

''Ben çıkıyorum iki saate gelirim en fazla tabii karakolda iş çıkmazsa.'' Onu bozmadan gülümsedim ve bir şey sormadım. Kapıdan uğurlamak için arkasından geldiğimde silahını masada bıraktığını farkettim.

''Silahını almayacak mısın?''

Anlamsız bir şekilde gülümsedi gerçekten bir gariplik vardı ama henüz çözememiştim.

''Çok iyi hatırlattın bir tanem.'' Silahını alıp, kemerine değil belinin arkasına yerleştirdi. Askılıktan kahverengi deri ceketini alıp üstüne geçirdi.

''Görüşürüz.''

''Dikkat et.''

O gider gitmez Ning'ten Aeri'nin numarasını istemiştim. Numarayı alır almaz birkaç kez aradım fakat açmamıştı. Ning'ten ulaşmasını istemiştim ama o da ulaşamamıştı. Bu işte bir şey vardı ama bende bulana kadar delirecektim herhalde.

Yaklaşık yirmi dakika boyunca evde deli dana gibi gezdiğimi Aeri beni geri aradığında fark ettim, telefonu hemen açtım ve ses verdim,

''Aeri?''

''Efendim Minjeong bir sorun mu var, açamadım karakolda işlerim vardı.''

''Kolay gelsin, şey Jimin evden bir garip şekilde çıktı endişeleniyorum senin yanında mı bana bir yere gideceğini söyledi.''

''Cidden bu kız delirtecek beni, tamam iyi ki haber verdin ben hallederim.''

''Bir sorun var yani doğru mu anladım neler oluyor?''

''Seni geri arayacağım.''

Suratıma kapatmıştı resmen telefonu ve dedikleri yüzünden iyice endişelenmiştim.

//////

Bu kısım bir daha ki /// kadar Aeri'nin ağzından yazılmıştır. Uyarmak istedim çünkü Jimin ve Minjeong harici daha önce başkasının ağzından yazmadım bu ficte, şaşırmayın diye söylüyorum.

---

Minjeong, telefonu kapattıktan sonra defalarca Jimin'i arayıp ulaşamayınca önce Jay'in odasına gitmiştim. Fakat etraftakiler Jay'in yarım saat önce çıktığını söyleyince şüphelerim daha da büyümüştü. Bu kız Jay ile buluşacaktı ve sözünü tutmamış bana söylememişti. Aceleyle bizim birime geri dönüp Taro'dan Jimin'in telefonunun konumunu istedim. Zaman kaybetmeden direkt arabaya binmiş, Taro'nun konum atmasını beklerken Minjeong'u düşünmüştüm. En iyisi Minjeong'u yanıma almaktı çünkü Jimin ile ne yaşayacaklarsa orada ucu Minjeong'a dokunabilirdi. Ama Minjeong'u Jay ve Jimin'in olduğu yere götürmekte saçma olacaktı. Gelen bildirimle konumu açmadan önce Minjeong'u almayı kafaya koydum ve Jimin'in evine sürdüm. Gelir gelmez bendeki anahtarla kapıyı açmış Minjeong'u salonun ortasında avucuna telefonu vura vura görmeyi beklememiştim.

''Aeri?''

''Minjeong benle geliyorsun yolda anlatırım.''

Hızlıca arabaya bindiğimizde bana atılan konuma doğru sürmeye başladığımda Minjeong başımın etini de yemeye başlamıştı.

war| winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin