ep, 9.

492 29 9
                                    

kenan ve karilari

Arda

Şu an süperiz

Duru lavaboya gitti yazayım dedim

Funda

tamam tamam çok iyi

sen telefonu kapat kızın moralini bozma eşşek herif

Arda

hadi grisfmrz

Kenan

görüşürüz demek istedi galiba

Funda

galiba

görüldü.

Gruptan çıkıp yanımda oturan Kenan'a döndüm.

"Umarım iyi geçer."

Kafasını kaldırdı ve yanağımı okşayarak güldü. Elinin sıcaklığı beni mayıştırmıştı.

"Her şeyi ayarladın, tabii ki güzel geçecek."

Kenan'a öpücük atıp saçlarını karıştırdım ve ayağa kalktım.

"Benim çok uykum geldi, Arda gelirse yatağını sen açarsın Kenan."

"Eve gider herhalde, daha gelmez bence."

"Sevgilim, Duru dediğim dedik çaldığım düdük bir kız. Arda bugün gelir."

Kenan kaşlarını çatmış kullandığım deyimi anlamaya çalışıyordu.

"Aşkım o ne deme-"

"Kenan, yarın anlatırım bayılmak üzereyim."

Onu susturdum ve yatak odasına gidip yatağıma kıvrıldım.

...

Mutfaktan gelen kırılma sesiyle gözlerimi araladım. Ramos?

Yanımdaki boşluktan Kenan'ın içeride olduğunu anlamıştım. Işıktan dolayı gözlerim acıdığında kırpıştırarak düzeltmeye çalıştım.

"Kenan?"

Muftağa geçip kapısını açtığımda Arda ve Kenan'ı yemek yerken görmüştüm. Yani Arda yemek yerken Kenan yerdeki kırıkları topluyordu.

"Aşkım bardak düştü de."

Kenan'a kafa sallayıp kafamı saate çevirdim. 03:11.

"Naptınız?"

Arda lokmasını bitirip bana döndü.

"İyiyiz, ama Duru biraz daha beklemem gerektiğini söyledi."

Kenan'ın aldığı sesli nefesle bir şey diyeceğini anlamıştım. Biraz gergin duruyordu ama sebebini çözememiştim.

"Ya abi, bak bu çok saçma. Senin elinde olmayan bir nedenden dolayı kız sana darılıyor, tamam hakkıdır darılsın yanındayım Duru'nun. Ama bugün çok iyi geçtiyse madem, neden hala uzatıyor ki işi?"

Arda eliyle alnını okşadığında Kenan'a sakin olması için gözlerimi kırptım.

Kenan bana baktıktan sonra mutfaktan çıkmıştı.

"Arda, biraz sabır. Sonra her şey düzelecek. Ortada düzelmeyecek bir şey yok. Hadi sana iyi geceler."

Omzuna iki kere vurdum ve mutfağın kapısını kapatıp odaya geçtim. Kenan yatağa uzanmış ellerini kafasının arkasına koymuştu.

Odanın kapısını ve ışığını kapatıp küçük lambayı yaktım. Kenan ellerini kafasından çekip beni tuttu ve yanına çekti.

Ona ayak uydurarak yanına uzandım ve bacağımı üstüne attım.

"Arda üzüldü Kenan."

"Tutamadım kendimi, bende farkettim."

Eli omzumu okşarken uykuma devam etme isteğim artmıştı.

"Sevgilim neden gerginsin?"

Kenan derince iç çektiğinde kafamı kaldırdım ve göğsünden yardım alarak kalktım.

O ise hala tavanı izliyordu.

"Kenan? Korkutuyorsun beni."

Telefonunu çıkarıp bir yerlere girdikten sonra ekranı bana uzatmıştı. Elime alıp görüntüyü inceledim.

"Kenan bu sen değilsin ki?"

"Ama herkes ben sanacak."

Vücudunu kaldırıp yatağa yaslandığında resmi yaklaştırdım ve akıllı kaşarın çekindiği fotoğrafa iyice baktım.

"Kenan, her ne olursa olsun yanındayım ve sana güveniyorum, tamam mı?"

Kenan gözlerini boşluğa dikmiş boş boş bakıyordu. Yanına gittim ve koluna sarılıp onu öptüm.

"Medya beni playboy gibi yansıtıyor."

Dışarıdan ne kadar egolu ve soğuk dursada, vurdumduymaz dursada Kenan çok kırılgan bir yapıya sahipti. İnsanların onun hakkında yaptığı yorumları okur ve kendini onlara göre düzeltmeye çalışırdı.

Ve bunun ona verdiği zararı fark edemiyordu.

"Yarım saat önce falan atmış, altına beni etiketlemişler. Oradan gördüm."

"Kaltak."

Sessizce mırıldandığımda Kenan işaret parmağını dudaklarımın önünde tuttu.

"Küfür sana yakışmıyor."

"Peki."

Kendini yatağa bıraktığında bende yanına kırvıldım. Sarılmasıyla birlikte gözlerimi kapattım ve uykuma devam etmeye çalıştım.

...

SELAMLAR IYI OKUMALARRR 🫂💙💙💙💙🫂🫂🫂🫂💌🤍🌈🧡

 chaotic | kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin