ep, 27.

281 20 57
                                    

lMNINGNING ilysm, xoxo.

Funda

Stadyumdan çıkıp arabaya ilerlemiştik Duru ile. O sevinçten havalara uçarken ben sadece gülümseyebiliyordum.

Kenan'ın ofsayt olan golü beni fazlasıyla üzmüştü.

Arabaya bindiğimizde Duru bana bakıyordu kemerimi takarken.

"Bebeğim, ayağı üç numara küçük olsaymış gol sayılacaktı."

Güldüm ve anahtarı çevirip arabayı çalıştırdım.

"Biliyorum, elden gelir bir şey yok ama bunu çok istiyordu."

"Portekiz maçında atacağından hiç şüphem yok."

"Olsun en azından Arda attı."

Duru sevinç çığlığını bastığında tekrar güldüm. Onun adına çok mutluydum.

...

Odaya girip çantamı ve elimdeki beyaz tff yazılı poşetleri yere bıraktım. Oda temizlenmiş ve düzenlenmişti bıraktığımızın aksine.

Ayrıca Kenan bu gece geç gelecekti sanırım. Kutlama yapacaklarını söylemişti Hakan abi.

Formayı ve pantolonu çıkarıp sandalyenin üzerine koydum. Ardından valizimin yanına ilerleyerek pijamalarımı elime aldım ve giyindim.

Yatağa uzanıp sosyal medyaya girdiğimde herkes kutlamaları paylaşmıştı. Veya soyunma odasındaki sevinç bağışırmalarını, horonlarını, halaylarını.

Allah'ım, Kenan'ı orada düşünemiyordum.

Video ilerledikçe Kenan'ı görmüştüm. Üstü cıbıldak horon çekmeye çalışıyordu. Ama penguen gibi zıplamaktan başka bir şey yapmıyordu.

Kaydırdıkça oyun havaları başlamıştı. Cenk abinin, İrfan abinin, Barış Alper'in ve Kaan abinin saçma sapan dans skilleri gözümü kanatırken gülümsememi asla durduramıyordum.

...

Birkaç saat geçmişti ve hala videolar düşüyordu karşıma. Şimdiyse otobüste oynuyorlardı. Demek ki gelmek üzereydiler.

Yaklaşık on dakika sonra odanın kapısı çalınmıştı.

Yataktan kalktım ve kapıya ilerledim.

"Kenan?"

"Benim sevgilim."

Kapıyı açtığımda kocaman sırıtışıyla karşılaşmıştım.

Yana çekilip içeri geçmesini izledim. Sırtındaki çantasını çıkarıp yere koydu ve bana döndü.

"Seninle gurur duyuyorum.³"

Beklediğimden çok daha iyiydi. Ben morali çok bozuktur diye düşünmüştüm fakat abileri onun keyfini yerine getirmişti belli ki.

 chaotic | kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin