bölüm şarkısı: he's my man, luvcat.
dinlerseniz mutlu olurum çünkü yazarken bunu dinledim.
diğer seçenek: after hours, the weeknd.
tek başınıza okuyun.
★
Kapı açılma sesi gelmesiyle birlikte yerinde kıpırdandı Funda. Sakince gözlerini kapattı ve Kenan'dan gelecek en ufak tıkırtıyı bekledi.
Masaya bırakılan telefon sesi, üstündeki ceketin çıkarılıp askıya takılış sesi kulağına doldu Funda'nın.
Karanlık odada gözlerini aralasa da bir şey göremeyecekti, bu nedenle hiç açmayarak devam etti uyku numarasına.
Yakınında hissettiği bedenle birlikte kalbi hızlandı. Gözlerini sıkıca yummak istemişti fakat Kenan anlardı. Sakin kalmaya çalışıp nefeslerini düzenli tutmaya devam etti.
"Uyumadığını biliyorum." diye fısıldadı Kenan. Funda duymamazlığa versede kalbinin sesi tüm odayı dolduruyor gibi geliyordu ona. Kız, yüzünde hissettiği el ile birlikte gözlerini açtı yavaşça.
Yatağın yanına diz çökmüş sevgilisini seviyordu Kenan. Sesli yutkunması odayı doldururken gözlerinin dolduğunu yine hissediyordu.
"Özür dilerim, yaptıklarım için." sessizce konuştuğunda kızın gözyaşı eline düşmüştü Kenan'ın.
"Kalbini kırdım, bunu nasıl telafi edeceğimi bilmiyorum. Telafi etmeme izin verebilir misin onu da bilmiyorum."
Funda duydukları karşısında kafasını kaldırdı ve küçük lambayı yakıp Kenan'ın gözlerine baktı. İlk defa utanmadan, göz temasını çekmeden, gülümsemeden, boş gözlerle bakıyordu bu sefer sevgilisi Kenan'a.
Göz temasını ilk çeken kişi, yerde dizlerinin üzerinde oturandı. Yataktaki beden üstten ona bakmaya devam ediyordu.
Funda elini Kenan'ın saçına koydu ve hafifçe okşadı. Kenan derin bir nefes verip başını kızın bacaklarına koydu. Tenindeki sıcak nefes Funda'ya sadece üzüntü veriyordu. Neden bu duruma gelmişlerdi bu kadar kısa sürede?
Onun yanında olup ona destek olmak istiyordu. Ve sonsuza kadar burada kalmasını.
Ellerini Kenan'ın çenesine koydu ve parmaklarını etrafında sarıp yukarıya yanına çekti. Kenan bunu bekliyormuş gibi vücudunu yerden kaldırdı ve yatağa oturdu. Çenesindeki eller inmişti.
Bir harekette bulunmayarak ilk hareketin ondan gelmesini istemişti Funda.
Kenan'ın kolları yavaşça Funda'nın sırtında birleşirken o da ellerini aynı şekilde yaptı ve birbirlerine sıkıca sarıldılar. Bu sarılış Kenan için çok şey ifade etmişti. Aynı şekilde Funda içinde çok şey ifade etmişti. Duru duygularıyla birbirlerine sarılmışlardı. Her ikisi de gecenin tüm gerginliğini atmış gibiydi.
Uzun bir aradan sonra ilk ayrılan Funda oldu. Kenan ne yapacağını bilemeyerek kafasını eğdi ve yatağa uzanan sevgilisini izledi.