· 1 ·

2 1 0
                                    


    Gittiği Üniversitedeki ilk senesin yarısını tamamlayan Han Jisung , son zamanlarda oldukça mutlu bir hayat yaşıyordu.

   Okulun ilk ayları okulun yurdunda kalmış ama oradaki koşullar ve sevgili - En son gördüğünde kafasına salatalık fırlatıp salatalık kirlendi diye oda arkadaşına ufak(azıcık) şiddet uygulamıştı -  oda arkadaşı sayesinde ayrı bir eve çıkma kararı alması pek de zor olmamışdı .

   Aslında ev oldukça güzeldi  ,  konumu okula ve şehir merkezine yakın olan bir apartmanın 3+1 dairesinde kalıyordu , Jisung .

   Şimdi aranızdan birkaç kişi  " Bir kişi için 3+1 daire de fazla aq " diye düşünebilir. Haklısınız, ama işin içinde 2 tane daha yaratık türevi canlıların bulunduğunu belirtmeliyim.
 
   Lee Felix,Han Jisung ve Bang Chan eve çıkalı sadece 12 gün olmuştu , ancak ev çoktan sanki bir savaş sahnesinden fırlamış gibi bir görünüm kazanmıştı .

  Üçü de ortaokul arkadaşıydı. Aynı üniversiteyi kazanmak için oldukça çaba göstermişlerdi ve sonunda da çabalarının karşılığını alarak aynı Üniversitede eğitime başlamışlardı.

   Kitabı daha iyi anlamanız için karakterlerine bir ufak değinmek istiyorum. Zaten zamanla karakterleri kafanızda netleştireceksinizdir.

   Kitabımızın ana karakteri olan Han Jisung ile başlayalım.

  Han Jisung  ·  Peter · tek başınayken başkası ona bulaşmadığı sürece sakin ama yakın arkadaşları ile birlikteyken sarhoş bir adamdan farkı olmayan birisiydi. Ek olarak sakar, tatlı ve samimiydi . Ders olarak ise aynı Felix gibi ortalama bir öğrencidir. Ha unutmadan, kendi hakkını ,gerçekten hakkını vererek savunurdu.

    Karakterimizin 2  yakın arkadaşından biri olan Lee Felix · Yongbok · ise daha sessiz sakin birisiydi. En azından dışarıdan bakıldığı sürece öyleydi.

   Gelelim karakterimizin bir diğer  yakın arkadaşı ise Bang Chan · Christopher Bang · ise şüphesiz bu üçlünün en sakin ve sabırlı kişiliğine sahip olan üyesiydi.

   İkilinin yaptığı saçmalıklara çözüm bulan, dertlerini dinleyen ve bir ebeveyn ·Han'ın tabiri ile yaşlı bir varlık · gibi  nasihat veren kişi Chan'dan başkası değildi . Ha bu arada aynı yaşı gibi ders notları da ikiliden daha yüksekti.

   Şimdilik bu kadar bilgi yeter, şimdi günümüze dönelim. Yani 23.01.2024 , Salı gününe .

    Karakterimiz güzel bir güne uyanmıştı . Uzun bir süre sonra ilk defa kesintisiz bir şekilde öğlene kadar güzelce uyuyabilmişti.

  Tabi sabahın dokuzunda, Felix'in ,

" Kalk mk, okula geç kaldık ! Bizona bak hala yatıyo aq, ALOO -"

  sözleri eşliğinde uyandırılmasından sonra ,

"He doğru,tatildi değil mi bugün ? Yat sen,yat.Anca yat zaten."

  sözleri eşliğinde geri uykuya dönmesi dışında.

  Bu evde gerçekten ailesini özleyemiyordu, çünkü arkadaşları ailesinden daha çok ailelik yapar olmuşlardı.

  Her neyse, konumuza dönelim.

  Pencereden süzen Güneş ışığı, yan odadan kulağına çalınan , Felix'in borazan benzeri bir ses çıkararak bağırması ile güne başlamıştı, Jisung.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Roommates  · MinSung ·Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin