30

20 4 0
                                    

Yeni bölüm geldii!

İkinci vizemin hediyesiii!

İyi okumalar şekerler!

《♡》

Yoongi erkenden kalkmış. Bir şeyler atıştırmış ve hazırlanmıştı. Yarım saat önce de Jungkook aramıştı. Şimdi ise Jungkook'u bekliyordu. Çantasına yedek bir kıyafet koymuştu. Saati kontrol etti. Birkaç dakika sonra gelen arama ile binadan çıkmıştı.  Jungkook motorundan inmiş, Yoongi'yi bekliyordu. Yoongi, Jungkook'un yanına adımladı.

"Günaydın" dedi.

"Günaydın. Al bakalım" diyerek kaskı Yoongi'ye uzattı. Yoongi hızlıca kaskı kafasına geçirdi. Jungkook kaskını düzelterek motora bindi. Yoongi de arkasına bindi hızlıca. Jungkook'un ceketine tutundu. Jungkook motoru çalıştırarak yola koyuldu. Gaza yüklenmesi ile birlikte Yoongi, hızlıca Jungkook'un beline sarıldı. Yoongi yola bu şekilde devam edeceğini fark ederek kafasını, Jungkook'un sırtına yasladı. Jungkook sırtında hissettiği sıcaklık ile istemsizce gülümsedi.

Eve gelince hızlıca iki yavrunun yanına ilerledi Yoongi. İki yavru kediyi de sevmeye başladı. Jungkook'da yavaş adımlarla onlara yaklaştı.

"Mandalina'yı bugün götürecek misin?"

"Ah sana yük mü oldu? Özür dil-"

"Hayır, hayır yanlış anladın. Sadece sordum"

"Anladım. Götürsem iyi olur. Bana alışması gerekiyor" 

"Tamam. Sen bilirsin" dedi gülümseyerek.

"Eh şey. Bir an önce toparlamaya başlasak olur mu? Burdan sonra işim var da"

"Ne işin var?" dedi Jungkook istemsizce. Yoongi şaşkınlıkla Jungkook'a baktı.

"Ah pardon. Bir anlık ağzımdan çıktı"

"Sorun değil. Arkadaşlarımla buluşacağım"

"Anladım. O zaman başlayalım" dedi önden ilerleyerek. Kediler Jungkook'un arkasında bakınca Yoongi hızlıca fotoğraflarını çekti. Montunu çıkararak Jungkook'a yetişti. Birlikte bodruma indiler. 

"Nereden başlasak?" dedi Jungkook.

"Kolilerin hangisinde ne olduğunu biliyor musun?" diyerek Jungkook'a döndü.

"Hayır" 

"O zaman kolilere bakalım ne var ne yok? Koli kalemin varsa getir. İçlerinde ne  varsa üzerine yazalım"

"Tamam. Ben kalemi getirip geliyorum" diyerek yukarı çıktı. Yoongi kollarını sıvayarak kolinin birini açtı. 

"Sahte çiçekler?" diye mırıldandı. 

"Geldim" Yoongi koliyi kapatarak elini uzattı.

"Kalem" dedi. Jungkook kalemi Yoongi'ye verdi. Kolinin üzerine 'sahte çiçek' yazarak kenara koydu.

"Jungkook hadi"

"Pardon dalmışım" diyerek Jungkook'da kolilere bakmaya başladı.

---------

Yaklaşık altı saatin sonunda işleri bitmişti. 

"İçecek bir şey ister misin?" diye sordu Jungkook.

"Su" diye mırıldandı.

"Jungkook lavabo nerede? Üzerimi değiştireceğim"

"Şuradaki oda misafir odası. Orada değişebilirsin. İçeride ki lavaboyu da kullanabilirsin. Kıyafet ister misin?"

Serendipity / YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin