4

66 5 18
                                    

Bu bölüm de biraz düzyazı var.

Bu arada bu hikayeyi birazcık semantic error'dan etkilenerek yazmış olabilirim. Ehe.

İyi okumalarr!

《♡》

Jungkook dersini bitirmiş ve Jisoo'da öğrendiği dersin sınıfının önünde bekliyordu. Yoongi'yi yakalaması lazımdı. Öğrencilerin çıkması ile ile birlikte bir öğrenciyi durdurdu. 

"Pardon Min Yoongi içeride mi acaba?" dedi. Çocuk tekrar sınıfa girerek baktı.

"Hayır sınıfta değil. Arka kapıdan çıkmış olabilir" demesiyle

"Nasıl ya? Neyse teşekkürler" diyerek oradan uzaklaştı.

"Buhar olmuş olamaz herhalde. On beş dakikadır orada bekliyorum ben" diyerek söylene söylene binadan çıkarak bahçeye çıktı. Cebinden telefonunu çıkartarak Jaebeom'un numarasına tıkladı.

"Efendim Kook?"

"Yoongi'yi kaçırdım. Çocuk toz bulutu gibi uçup gitti"

"Hyung acaba sen Min Yoongi'nin yüzünü bilmediğinden kaçırmış olmayasın?"

"Telefonu Jaebeom'a geri ver Jimin!" 

"İyi be!"

"Kook gerçekten Min Yoongi'nin yüzünü bilmiyor musun?"

"Şey ıhı. Galiba evet"

"Ne diyeyim ben sana şimdi?"

"Bana fotoğrafını bulabilir misin?"

"Neden Jisoo noonadan istemiyorsun acaba?"

"Dalga geçecekler"

"Haklılar"

"Sen benim yerime istesene"

"Tamam söylerim atarlar gruba. Ama şimdi atmazlar"

"Aishhh! Evet!"

"Neyse ben de kütüphaneye gidip araştırma yapayım bari"

"Tamam görüşürüz"

"Görüşürüz" diyerek telefonu kapatarak cebine koydu.

"Aishhh!" diyerek saçlarını karıştırdı. Adımlarını köşedeki kafeye çevirdi. Kendine bir bardak kahve alarak kütüphanenin yolunu tuttu. Kütüphanedeki tüm masaların dolu olduğunu görmesi ile gözlerini devirdi.

"Bir kerede boş olsun şu masalar" diyerek fısıldadı. Sadece bir kişinin oturduğu masaya ilerledi. 

"Pardon oturabilir miyim?" diye fısıldadı. Gencin kafa sallaması ile yavaşça boş sandalyeye yerleşti. Bilgisayarını çıkarttı. Proje konusu olarak seçebileceği konulara bakmaya başladı. Seçebileceği konuları deftere not alıyordu. O an yanındaki gencin incelediği kitaba kaydı gözleri. Sayfadaki renk renk çiçeklerin dikkat çekici olduğunu düşündü. 

"Kendine gel ve projeye odaklan" diye fısıldayarak kafasını iki yana salladı. Kafasını elleri arasına alarak düşünmeye başladı.

"Eğer profesör Park'ın dersiyse, toplum baskısının çok fazla olduğu bir konuyu ele al" demesiyle, Jungkook yanındaki gence döndü. Genç ayağa kalktı. Jungkook şaşkınca

"Teşekkür ederim" diye fısıldadı. Gencin ayağa kalkması ile gözündeki yaraya takıldı gözleri. Gencin yüzündeki şapka ve maske ne kadar onu gizlese de görmüştü yara izini.

"Rica ederim" diyerek oradan uzaklaşan gencin arkasından bakıyordu şaşkınca.

"Noldu lan az önce?" diyerek önüne döndü. Gencin önerdiği şey ile birlikte çalışmaya geri döndü. Bir süre çalışmaya devam etti. Başına giren ağrı ile birlikte gözleri bilgisayarın köşesindeki saate takıldı.

Serendipity / YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin