26

24 4 0
                                    

Bölümm zamanıı şekerlerrr!

İyi okumalarrr!

《♡》

"Ya hyung en azından beni beklesen" diye seslenen Jisung ile yavaşladı. Jisung, Yoongi'nin koluna girdi.

"Hyung biraz sakin olsana"

"Sakinim ben" dedi kollarını bağlarken.

"Ya hyung yeme beni" dedi kafasını Yoongi'nin omzuna koyarken.

"Ben eve gitmek istiyorum"

"Takma kafana. Bir dahakine biz kazanırız söz bak" 

"Eve gitmek istiyorum"

"Hyung ortamı bozma lütfen. Bak ne yapalım biliyor musun? Burdan sonra bize gidelim. Birlikte piyano çalalım"

"Söz mü?" dedi dudaklarını büzerken.

"Söz" dedi kıkırdarken

"Tamam" dedi. Basketbol maçı yapmışlardı ve Yoongi'nin olduğu takım yenilmişti. Şimdi ise sahaya yakın bir kafeye gidiyorlardı. Dört beş dakikanın ardından kafeye giriş yapmışlardı. Kalabalık oldukları için büyük bir masa rica ettiler. Kafenin üst katındaki geniş masalardan birine geçtiler. Birkaç saniye sonra yanlarına garson kız geldi.

"Evett kim ne içiyor?" diye sordu Jungkook.

"Ben sıcak çikolata istiyorum" dedi Jisoo. 

"Ben latte" dedi Jin. Herkes bir şeyler istemişti. Yoongi  hiçbir söylemeden kafasını yanındaki Minho'nun omzuna yaslamıştı. Jungkook, Yoongi'ye döndürdü kafasını. 

"Yoongi ne içeceksin?"

"İçmeyeceğim"

"Hadi söyle bir şey. Mandalinalı bir şey ister misin?" demesiyle Yoongi kaşlarını çattı.

"Süt. Muzlu süt" dedi. Jungkook'a inat söylemişti. 

"Pekala. Başka bir şey isteyen var mı?"

"Bu saatte hiçbirimizin bir şey yiyecek olduğunu düşünmüyorum" dedi Jaebeom.

"Hayır ya ben tiramisu  istiyorum" diyerek araya girdi Jin. 

"Tamam hyung. Son kez soruyorum. Başka bir şey isteyen var mı?" kimse bir şey demeyince yanlarındaki garson kıza döndü.

"Başka bir şey istemiyoruz" demesiyle kız onaylayarak ayrıldı. Yoongi'nin yorulduğu için uykusu gelmişti. Aslında herkes yorgundu. Minho arkadaşının kulağına eğildi.

"İyi misin?" diye sordu. Yoongi kafa salladı.

"Uykum var" dedi mırıldanarak. Jinyoung Yoongi'nin dediğini duyarak konuştu. 

"İstersen bize gelebilirsin" dedi. Yoongi gülümsedi.

"Gerek yok hyung. Eve gitsem daha iyi" dedi. Jaebeom aralarına girmek istiyordu. Kardeşine sahip çıkmak istiyordu. Siparişler sonunda gelmişti. Yoongi hariç herkes için muhabbet sarmıştı. Yoongi konuşulanlara katılmayıp sadece sütünü içiyordu. Sütünü bitirince daha da mayıştı. Diğerlerine baktı. Kimsenin kalkmaya niyeti yok gibiydi. Minho'ya yanaşarak tekrar fısıldadı. 

"Minho kolunun altına girip omzunda biraz uyuyayım mı?" Minho kafa sallayarak onayladı. Ardından kolunu kaldırarak Yoongi'nin ona yaslanmasını sağladı. Junkook'un gözleri, Minho'ya yaslanmış uyuyan Yoongi'ye kaymıştı. Takılı kalmıştı gözleri. Jaebeom, Jungkook'un gözlerinin daldığı yeri fark edince hafif sinirlendiğini hissetti. Belli etmeyerek arkadaşını dürttü. Jungkook kendine gelerek dönen konuşmaya katıldı. 

Serendipity / YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin