פרק 6

1.4K 145 30
                                    

סאמר

"סאמר?" מה את עושה כאן? לבושה כך? שאלה ג'מה בעודי מתקדמת אל תיבת המכתבים בתיכון "עמק פטריק" היא העבירה מבט על שמלת המיני הכחולה שלבשתי ללא חזייה. נפטרתי בדרך מהסינר והמצנפת שאקסל הכריח אותי ללבוש לאחר שסוזנה עזרה לי לברוח מאחוזת קלארק. אני לא מאמינה שעשיתי את זה.
"סיפור ארוך" השבתי נחושה להגיע אל התיבה במהירות ולהסתלק מהתיכון.
"אז יש לנו זמן" אמרה ג'מה בעוד פותחת את התיבה ומחפשת מכתב מאביר הג'דיי שלי.
"האמת שאין לנו, אני חייבת למצוא את המכתב הזה, אין סיכוי שהוא לא כתב לי בחזרה אחרי הפעם הקודמת." אני אומרת לעצמי יותר מאשר לה אבל הספק מתעורר בחזי. האם לאביר הג'דיי נמאס ממני לאחר שדחיתי פגישה איתו כל כך הרבה פעמים? אולי הוא התייאש מהמכתבים המיניים שלנו והחליט למצוא בחורה אמיתית שהוא יכול לעשות איתה הרבה מעבר ללהתכתב?
"הינה המכתב שלך" ג'מה שלפה מכתב שכתוב עליו לכנרית מאביר הג'דיי והקלה מילאה את ליבי.
"תודה ג'ם" אמרתי והתחלתי להתקדם אל היציאה. לקחתי סיכון ובזבזתי זמן שאין לי כדי להגיע הנה ולקחת את המכתב האחרון מאביר הג'דיי לפני שאני עוזבת את עמק פטריק לתמיד.
"ג'מה אני צריכה שתעשי בשבילי משהו." ביקשתי ושלפתי מתיק הגב הקטן שאיתו ברחתי מאחוזת קלארק דף מקופל.
"לא היה לי זמן למצוא מעטפה אבל אני אשמח שתמצאי אחת ותכתבי עליה את הכינוי של אביר הג'דיי ותכניסי לתיבת המכתבים את המכתב האחרון שלי." ביקשתי והושטתי לה את הדף המקופל.
"מה פתאום מכתב אחרון סאמר? מה נסגר איתך?" היא שואלת בזעם מעורבב בדאגה.
"הסתבכתי בגדול ג'ם אני ואמא שלי חייבות לעזוב את עמק פטריק עוד היום."
"לעזוב? את צוחקת עליי? אחד באפריל היום ולא שמתי לב?" היא מסתכלת על התאריך בטלפון שלה ומעיפה את שערה החום השופע מפנייה.
"אני מבטיחה שאסביר הכל כשאגיע למקום בטוח ואצליח ליצור קשר. אבל אני חייבת להנמיך פרופיל תסמכי עליי ואל תשאלי שאלות בבקשה." הפצרתי בה כמעט מתחננת.
"אוי אלוהים בסדר, אני אעביר את המכתב הדפוק לאביר הזה שלך." היא לקחה את המכתב מידיי ודמעות עקצצו בעיניי מרוב הקלה.
"הוא באמת חשוב לך חבר העט הזה אה?" שאלה.
"אין לך מושג בכלל." השבתי. אני לא יודעת איך זה קרה ומתי אבל בשלב מסוים אביר הג'דיי הפך להיות חשוב לי. הוא היה מעבר לסתם פרויקט חברי עט שנועד לצמצם פערים ולחבר בין שני בתי הספר השונים בעיירה. הוא הפך להיות מישהו...מישהו שיש לי רגשות מבלבלים כלפיו. האם אפשר לפתח רגשות חיבה או אהבה למישהו שמעולם לא פגשת? למישהו שלא ידעת אפילו מה שמו האמיתי? אין לי תשובות לשאלות האלו. אני רק יודעת שהאביר שלי יחסר לי מאוד ודמעה זולגת מעיניי כשאני נזכרת במכתב שמסרתי לג'מה בזמן שאני יוצאת מבית הספר ומתקדמת אל הבית שלי...

אביר הג'דיי הסקסי שלי
אני מצטערת על הפתאומיות והדרמטיות אבל... זה המכתב האחרון שלי אלייך. שלא תבין לא נכון, אני לא רוצה לנתק איתך קשר אבל אני חייבת. בימים האחרונים קרו הרבה דברים בחיים האישיים שלי שלא מאפשרים לי להיות הכנרית הסקסית שאתה חושב שאני. למען האמת אשתף אותך בפרט אישי אחדאני עוזבת את "עמק פטריק" ולא מרצון.. אלא כי אין לי ברירה. זו הסיבה שנאלץ לנתק קשר. אני יודעת שאף פעם לא שיתפנו ברגשות יותר מידי אבל בגלל שזה המכתב האחרון שלי אעז ואהיה אמיצהאתה חשוב לי מאוד ואני אתגעגע אלייך ואני מקווה שאולי יום אחד החיים יפגישו בינינו שוב. אתה יחיד ומיוחד עבורי. אל תטרח להשיב למכתב זה.
אז בפעם האחרונה
שלך באהבה הכנרית.

מכתבי נקמהWhere stories live. Discover now