פרק 8

1.8K 144 37
                                    

אקסל

"תתפשטי" ציוותי וסאמר פערה את פיה. אבי התקדמה לעברי.
"אפשר עזרה עם הרוכסן?" שאלה והפנתה לי את גבה תוך כדי שהיא מעבירה את שערה מכתף מהגב אל הכתף.
"כמובן." השבתי ופתחתי את רוכסן השמלה האדומה שאבי לבשה באיטיות. סאמר המתוקה קיבלה כרטיס לשורה הראשונה של המופע הכי טוב שתראה בכל החיים שלה. השמלה של אבי החליקה מגופה וחשפה את ההלבשה התחתונה המרשימה שלה. חזיית תחרה אדומה שמבליטה את החזה השופע שלה, תחתוני תחרה תואמים שיש להם פתח מיוחד באיזור שפתי הכוס שלה והם מחוברים לסט ביריות. סאמר עצמה את עיניה בתגובה לכמעט עירום של אבי.
"תפקחי את העיניים סאמר, אבי כאן כדי ללמד אותך שיעור בצייתנות ואת צריכה ללמוד." ציוויתי והצמדתי את אבי אליי כך שהתחת שלה התחכך במפשעה שלי אבל נראה שסאמר הקטנה נחושה שלא לצפות במופע שארגנתי עבורה.
"תני לי לנסח את עצמי מחדש. אם לא תפקחי את העיניים שלך עכשיו את תהיי כאן במקום אבי." אמרתי בקול נוקשה והוספתי.
"או שאולי את רוצה להיות כאן במקומה?" גיכחתי.
"ממש לא." היא פקחה סוף סוף את עיניה בבהלה.
"תזכרי את האיום שלי סאמר. אם אתפוס אותך עוצמתי עיניים או מסיטה מבט את מחליפה את אבי." אמרתי וחפנתי את השד של אבי. היא הסתכלה עליי במבט מזועזע וזו בדיוק התגובה הראשונית שרציתי להוציא ממנה.
"מה עכשיו אקסל?" שאלה אבי בצייתנות.
"תפתחי את כפתורי החולצה שלי" ביקשתי והיא עשתה זאת במהירות. סאמר התבוננה בסקרנות בחזה החשוף שלי שהחולצה המכופתרת הייתה פתוחה לגמרי. כשאבי ניסתה להוריד מגופי את החולצה עצרתי אותה.
"האם אמרתי לך להוריד את החולצה שלי אבי?"
"לא" היא אמרה בצייתנות מוחלטת.
"תסתובבי." ציוותי והיא מיד צייתה. כמו קודם היא נשענה בגבה על חזי.
"תסתכלי על אבי סאמר, ככה נראה גוף של אישה אמתית." עקצתי. אין ספק שאבי הייתה מהממת ולסאמר היה גוף הרבה יותר צנום אבל לסאמר היה משהו שלא היה לאבי. סקס אפיל בכמויות. היא לא ניסתה להיות סקסית, היא הייתה תמימה וזה מה שהפך אותה לסקסית ומושכת אפילו יותר מבחורה שופעת ומנוסה כמו אבי.
"אכזרי מצידך אקס." העיר זאק שעדיין אחז בידה של סאמר יחד עם אוסטין וגיחכתי. לא היה אכפת לי שהחברים הכי טובים שלי עדים למתרחש. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים אחד את השני באקט מיני וגם לאבי לא אכפת בהתחשב בעובדה שהיא הזדיינה גם עם זאק ואוסטין בעבר.
"בשיעור הזה סאמר את תלמדי שצייתנות משתלמת וילדות טובות זוכות לתגמול." אמרתי וידי שוטטה על בטנה של אבי על שהגיעה לבין רגליה.
"אבי הייתה ילדה טובה וצייתנית ועכשיו היא תזכה לעונג גדול."
"כן בבקשה." אבי יללה.
מצאתי את הדגדגן שלה וסובבתי את אצבעותיי בתנועות מעגליות ומגרות. אבי נאנחה. היא הייתה קולנית וזה היה מושלם למסר שניסיתי להעביר לסאמר.
"אוי אלוהים" היא גנחה וידי הפנויה חפנה את השד שלה מעל חזיית התחרה וצבטה את הפטמה הזקורה.
"תסתכלי על האצבעות שלי בכוס של אבי סאמר המתוקה. תדמייני כמה טוב הן יכלו לעשות לך." אמרתי ואבי גנחה. מבטה של סאמר היה מהופנט לתנועת ידיי בין רגליה של אבי והחזה שלה עלה וירד. פישקתי את שפתי הכוס של אבי והחדרתי שתי אצבעות לתוכה תוך כדי שהאגודל שלי משפשף את הדגדגן שלה.
"תראי איך היא רוכבת לי על האצבעות כמו ילדה טובה ונהנת מכל רגע." הגניחות של אבי התגברו וסאמר התנשמה כל כך חזק שיכולתי לשמוע את הנשימות שלה עד אליי.
"אם היית צייתנית כמו אבי הייתי מזיין אותך עם האצבעות שלי עד שהיית גומרת לי על כל היד." אמרתי נועץ את עיניי בעיניה של סאמר ההמומה. זיעה זלגה על מצחי והזין שלי עמד כל כך חזק וידעתי שזה לא בגלל אבי אלא בגלל המבט ההמום ומלא התשוקה של סאמר.
"אבל את לא היית צייתנית לכן אבי תגמור על האצבעות שלי ולא את." אמרתי וכאילו בתיאום הרגשתי את אבי מתכווצת סביב האצבעות שלי וראשה נזרק לאחור תוך כדי צעקות קולניות.
"תספרי לסאמר מה קורה לך עכשיו." ציוותי.
"אני גומרת על האצבעות של אקסל." היא גנחה כמעט צעקה את המשפט.
"אלוהים אדירים" סאמר מלמלה. הנשימות של אבי נרגעו והמשכתי לעסות את הדגדגן שלה, מאריך את האורגזמה שלה.
"זה עדיין לא נגמר." הכרזתי. הגיע הזמן לזעזע את סאמר לגמרי. ניגשתי את סאמר והושטתי את האצבעות בהן זיינתי את אבי שהיו ספוגות בנוזלים שלה.
"זו יכלה להיות את." אמרתי בגיחוך מראה לה את האצבעות.
"אני לא מעוניינת." השיבה.
"אני חושב שאם אכניס את האצבעות שלי לכוס שלך אני אגלה משהו אחר."
"שלא תעז לגעת בי עם האצבעות האלו אחרי מה שהן עשו." היא התפרצה.
"אז אם הן היו נקיות היית רוצה?" גיחכתי.
"תניח לי." היא זעמה.
"עדיין לא מתוקה." שלפתי כיסא מליד השולחן עליו ישבה סאמר וגררתי אותו אל מרכז החדר.
"את יודעת מה לעשות אבי, תחת באוויר." ציוותי ומיד היא התמקמה כך שגופה מכופף וידיה אוחזות בגב הכיסא כשהתחת שלה מורם אליי. פתחתי את כפתורי המכנס שלי ופניתי אל סאמר.
"ראית פעם זין סאמר המתוקה?" שאלתי בידיעה מוחלטת שהתשובה תהיה שלילית. סאמר כמובן לא ענתה.
"שוב את לא עונה לי על שאלות? השיעור הזה לא לימד אותך כלום על צייתנות? מה אעשה איתך סאמר?"
"אני בחיים לא אהיה ככה." היא החוותה אל אבי בראשה.
"את בסופו של דבר תביני שזה עדיף לך. לפעמים כדאי לוותר על שליטה במקרים בהם אין לך ברירה." אמרתי והתקרבתי אל אבי, מושיט את ידי את הכוס שלה ומשפשף אותו, מכניס שתי אצבעות לתוכה.
"תראי איך היא מוכנה לזין שלי כמו זונה קטנה וטובה." אמרתי מסתכל על סאמר כל הזמן. שלפתי את הזין מתוך תחתוני הבוקסר שלי והורדתי אותם ביחד עד הירכיים. הסתובבתי אל סאמר נוגע בעצמי ומשפשף את הזין שלי. היא מסתכלת בריכוז על תנועותיי.
"הוא יכול להיות שלך, למצוץ. לזיין, לגעת, ללקק." אמרתי. היא לא הגיבה ורק הסתכלה מהופנטת. גיחכתי ושלפתי קונדום מהכיס האחורי של הג'ינס שלי, מלביש אותו בזריזות על הזין שלי וחודר אל אבי בחדירה חזרה ומהירה. אבי מיד גנחה.
"אתה באמת מתכוון לעשות את זה מולי?" שאלה סאמר המומה.
"בהחלט, כדי שתביני מה את מפסידה כשאת לא מצייתת לי." הסברתי וחדרתי שוב אל אבי.
"אקסל פאק כן תזיין אותי!" אבי גנחה והצלפתי על הישבן שלה.
"לא אמרת בבקשה אבי."
"בבקשה אלוהים בבקשה." התחננה והגברתי את קצב החדירות שלי לתוכה.
"את לא תגמרי עד שאני אתן לך אישור." אמרתי לה. סאמר התנשמה בכבדות וזיעה זלגה ממצחה. המראה הזה חירמן אותה. גם אם היא בחיים לא תודה בזה אני ידעתי שאם אכניס יד מתחת לחצאית שלה היא תהיה ספוגה.
"אוי כן! אקסל." אבי צרחה כשהחדירות שלי היו חזקות במיוחד. אוסטין השמיע צחוק וזאקרי מיד אחריו.
"היא עוד שנייה מתעלפת מהזין שלך אחי." העיר אוסטין. וחייכתי בתגובה מפליק על התחת של אבי ושולף את הזין שלי מתוכה. הופך את גופה כך שהתחת שלה מונח על משענת המושב, רגל אחת כרוכה סביבי והרגל השנייה מונחת על מושב הכיסא. התנוחה פישקה את רגליה ואפשרה לכולם לראות את הכוס שלה. חדרתי אליה שוב והיא נאנחה. הנחתי יד אחת סביב גבה כדי לאזן אותה וידי השנייה שפשפה את הדגדגן שלה. חדרתי אליה ללא רחמים והיא צרחה.
"זה מדהים אלוהים! אל תפסיק!" היא זעקה. סובבתי את מבטי לסאמר שבשלב זה עיניה היו מטושטשות מרוב תשוקה.
"תראי איך הזין שלי גורם לה להרגיש, תראי איך היא אוהבת שמזיינים אותה חזק." אמרתי לסאמר והרגשתי יותר מדי קרוב לגמירה. הגברתי את קצב החדירות שלי ושפשפתי את הדגדגן שלה בקצב מהיר יותר.
"פאק פאק פאק, תזיין אותי אקסל בדיוק ככה." היא צרחה באקסטזה וראשה נזרק לאחור תוך כדי שהמשיכה לגנוח בקולי קולות. הרגשתי שהיא קרובה.
"אני מאשר לך לגמור." אמרתי והיא לא הייתה צריכה יותר מזה וגמרה על הזין שלי. המשכתי לחדור אליה ולשפשף את הדגדגן שלה עוד כמה שניות עד שיצאתי מתוכה.
"על הברכיים." ציוותי ואבי מיד ירדה על ברכיה מולי. הורדתי את הקונדום.
"תגרמי לי לגמור." אמרתי לה והיא מיד לקחה את הזין שלי בפה שלה ומצצה אותו.
"תלמדי מאבי איך לענג גבר סאמר המתוקה. אם תעשי זאת טוב את תרוויחי ממני הרבה." היא הסתכלה עליי המומה.
"זה לא יקרה בחיים." אמרה.
"נחייה ונראה." אמרתי תוך כדי שאני אוחז בראשה של אבי ומזיין לה את הפה חזק ולאחר כמה שניות אני מוציאה את הזין שלי וגומר על הפנים שלה. אבי מלקקת את הזרע שלי.
"תראי איך היא אוהבת את הזרע שלי ומלקקת אותו כמו אלופה." אמרתי סאמר התנשמה בתגובה. הרמתי את אבי על הרגליים. הורדתי את החולצה שלי מגופי והושטתי לה אותה כדי להתנקות.
"תתלבשי בחזרה." ציוותי. היא התלבשה בזריזות. בזמן שניגשתי אל הכיור הקטן שנמצא בכניסה לחדר האוכל ושטפתי ידיים.
"תודה אבי, את יכולה ללכת. נהיה בקשר." אמרתי והיא חייכה לעברי בעודה יוצאת מחדר האוכל. התקרבתי אל סאמר.
"אני מקווה שהשיעור היה לימודי עבורך." אמרתי. אוסטין וזאק עדיין אוחזים בידיים שלה.
"השיעור שלך עורר בי צורך להקיא." אמרה בביטחון שללא ספק מזויף.
"שקרנית קטנה." גיחכתי.
"אני לא משקרת. מה שקרה כאן היה דוחה, אתה דוחה." היא אמרה והצליחה להכעיס אותי כי ידעתי שהיא משקרת.
"שתיכם החוצה." אמרתי בקול נוקשה זאק ואוסטין שחררו את ידיה של סאמר ויצאו מהחדר כשעל פניהם גיחוך.
"תודה לאל אני צריך להשיג זיון לאחר מופע הפורנו לייב שהרמת כאן." נאנח אוסטין בתסכול וזאק רק חייך את החיוך הבלתי נסבל שלו. כשהדלת נטרקה סאמר ניסתה לקום. מיד הושטתי את היד שלי ואחזתי בשתי מפרקי ידיה מאחורי גבה. משאיר אותה לשבת. היד הפנויה שלי טיילה על הירך שלה והיא התנשפה.
"שנבדוק אם את משקרת סאמר? אפשר לברר את זה בקלות." האצבעות שלי טיפסו יותר במעלה הירך שלה.
"אהבת את מה שראית, זה טבעי. את בן אדם. מותר לך להיות מגורה מתוקה, אפילו שזה בגלל האויב המושבע שלך." ידי עלו עוד והיא התנשפה.
"אני..אני לא מגורה." היא מלמלה ונשמעה לא אמינה בעליל. התקרבתי אל צווארה ומלמלתי עליו.
"לא?" שאלתי.
"לא..אני לא." היא נאנחה כשהלשון שלי ליקקה את נקודת הדופק שלה.
"אני יכול לבדוק?" שאלתי מלקק אותה באותה נקודה בעוד ידיי מטפסות וכמעט נוגעות בבד התחתונים שלה.
"את לא צריכה להגיד את זה אם זה מביך אותך פשוט אל תעצרי אותי ואפרש זאת כהסכמה." אמרתי בעודי מניע את היד שלי מעלה ומפזר נשיקות וליקוקים בצווארה. היא התנשמה והנשימות הקטנות שלה גרמו לזין שלי לעמוד שוב. היד שלי המשיכה לטפס ורפרפתי עם מפרקי אצבעותיי על התחתונים שלה הרגשתי את הרטיבות שלהם. היא נאנחה ומיד הוצאתי את ידי מבין רגליה הפשוקות והתרחקתי ממנה. פנייה היו סמוקות ומבטה היה מבולבל, החזה שלה עלה וירד.
"לצערי את עדיין לא מוכנה לזה סאמר המתוקה, כשתהיי צייתנית כמו שאני רוצה אותך את תזכי לקבל עונג." מבטה הפך מהמום לכועס.
"ועכשיו אבקש מג'וד ללוות אותך בחזרה למגורי המרתף שלך."

***
סאמר

שכבתי על המיטה שלי במרתף המומה. אין לי מושג כמה זמן עבר. שעה? שלוש? אני לא יודעת. נראה שאקסל סיים איתי להיום וחשתי הקלה. האירועים שקרו היום היו.. יותר מדי. לראות את אקסל במצב אינטימי עם הבחורה הזאת אבי עורר בי יותר מדי תחושות. תחושות שלא ידעתי איך להתמודד איתן. אבל כרגע החלטתי להדחיק אותן. אני לא מסוגלת להכיל את הקנאה שהרגשתי שהוא נגע בבחורה אחרת והגרוע ביותר הוא שרציתי להיות במקומה. הייתי כל כך מגורה ומתוסכלת וניסיתי להסיח את מחשבותיי מאקסל אבל לא הצלחתי. לאחר זמן מה נזכרתי במחברת שאמי נתנה לי מוקדם יותר היום ושלפתי אותה מהתיק שלי בעודי שוכבת על המיטה. רפרפתי במחברת שבמבט קצר הייתה נראית כמו יומן אישי שאמא שלי כתבה. רפרפתי עד שעצרתי במקום בו נחה סימניית תחרה ורודה עדינה. הוצאתי אותה והתחלתי לקרוא...

היי חברים
הפרק הזה היה נועז במיוחד ולכן דעתכם חשובה לי! תסמנו בכוכב ותשאירו תגובה מה דעתכם על מה שהלך בפרק.
בנוסף אל תשכחו לעקוב אחרי העמוד שלי כאן בוואטפד
אוהבת ♥️

מכתבי נקמהWhere stories live. Discover now