ផ្តើមរឿង
ប្រលានយន្តហោះនៃប្រទេសថៃត្រូវបានចុះចតដោយយន្តហោះផ្ទាល់ខ្លួននៃត្រកូលណាថាវ៉ាត់!
បន្ទាប់ពីកង់យន្តហោះរំកិលកង់ចុះដល់ដីហើយក៏បង្ហាញខ្លួននៃទាយាទសង្ហារបស់ត្រកូលដែលជាប្រមុខម៉ាហ្វៀស្របច្បាប់ក្នុងប្រទេសមកជាមួយរាងកាយហំហាន នឹងទឹកមុខដ៏កំណាចដែលលាក់បាំងក្រោមវែនតាខ្មៅដែលមានប្រេននឹងតម្លៃថ្លៃខ្ពស់លានដុល្លាន! បរុសម្នាក់នេះមានឈ្មោះថា ផន ណាថាវ៉ាត់
" ទៅបន្តទេចៅហ្វាយ? " ដេដែលជាមនុស្សជំនិតរហ័សសួតឡើងក្រែងចៅហ្វាយខ្លួនមានបំណងទៅកន្លែងផ្សេងទៀត
" អត់ទេ! សម្រាកចុះ "
" បាទ "
បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ការសន្ទនាយ៉ាងខ្លីផនក៏ដើរចូលទៅអង្អុយក្នុងឡានទំនើបដែលចាំទទួលជាស្រាប់ដើម្បីនាំយកនាយពីប្រលានយន្តហោះទៅអគារខុនដូដ៏ធំក្នុងប្រទេសដោយគេមិនទៅភូមិគ្រឹះឡើយ! មកដល់ខុនដូដ៏ប្រណិតកណ្តាលទីក្រុង ផនដោះវែនតាខ្មៅ ភ្នែកសម្លឹងមើលទិដ្ឋភាពក្នុងបន្ទប់ទាំងមូលដែលបំពាក់ដោយគ្រឿងប្រណិតគ្រប់យ៉ាងគ្មានសឹងចន្លោះ រាងខ្ពស់ដើរសម្តៅទៅគ្រែដែលមានពូកទន់ៗមុននឹងទម្លាក់ខ្លួនទៅអស់កម្លាំងបិទភ្នែកស្រូបយកក្លិនក្រអូបក្នុងបន្ទប់ទាំងមូល!!
" ហ្ហឹម!! " ផនគ្រហឹមដើមក ដោយអារម្មណ៍ហត់នឿយមុននឹងបើកភ្នែកសម្លឹងមើលពិដានសៗ នឹកថាបើគ្មានកិច្ចការសំខាន់នៅទីនេះម្ល៉េះគេប្រហែលជាសម្រាកផ្តាច់ខ្លួនពីការងារមួយខែពីរខែបាច់ទៅហើយ ជាថ្មីម្តងទៀតដោយការហត់នឿយផនបិទភ្នែកដកដង្ហើមមួយៗរហូតលង់លក់ទៅទាំងអាវក្វាហ្សេមិនទាន់ដោះចេញ នេះហើយ!ជីវិតរបស់ទាយាតណាថាវ៉ាត់បន្ទាប់ពីការងារគឺដេកបន្ទាប់ពីដេកគឺភ្ញាក់ដើម្បីធើ្វការបន្តវាវិលទៅមករហូតដល់27ឆ្នាំនៃអាយុនឹងស្ថានភាពក្នុងនាមបុគ្គលសំខាន់របស់មនុស្សគ្រប់គ្នាពិសេសគឺប្រមុខណាថាវ៉ាត់!!
____________________
....................................ក្រោយបញ្ចប់ពន្លឺជាពេលព្រឹកថ្ងៃដដែលក៏ចូលដល់ស្បៃរាត្រីពេលល្ងាចមកគ្របដណ្តប់គ្រប់ទិសទីនៃប្រទេសថៃ!!
ផនឈរគ្រវីកែវស្គីនៅវេវ៉ង់ដានៃខុនដូច្រត់ដៃនឹងបង្កាន់សម្លឹងមើលទៅកាន់ទីក្រុងទាំងមូលដែលអមចម្រុះដោយភ្លើងពណ៍ខ្វាត់ខ្វែងផ្លូវថ្នល់ដែលមានឡានបើកបរឥតឈប់ អគារពាណិជ្ជកម្មខ្ពស់ៗក៏បញ្ចាំងស្លាយឃោសនាផ្សេងៗមានបច្ចេកទេសទំនើបៗរាប់មិនអស់ ផនសម្លឹងមើលទៅរឿងទាំងអស់នោះក្នុងកែវភ្នែកវិចារណាមិនតិចរឿងមុននឹងបង្វែរការចាប់អារម្មណ៍មកវិញពេលជំនិតដើរចូលមក
" ដល់ម៉ោងណាត់ហើយទាន " ដេជំនិតសង្ហារចូលមករាយការណ៍ដោយមឺុងម៉ាត់នឹងហ្មត់ចត់កាត់ចរិតតាមចៅហ្វាយគ្មានខុស
" ឮមកថាយប់នេះអ្នកប្រុសជេមន៍មីណាយក៏ចូលរួមដែលទាន "
" ហ្ហឹម!! ត្រៀមទៅអញ្ចឹង!! " និយាយចប់គេក៏លើបង្ហើយកែវវីស្គីនៅក្នុងដៃមុននឹងទាញអាវសឺមីឲត្រង់ភ្លីរួចក៏បោះជំហានចេញពីបន្ទប់ខុនដូទៅបាត់!!
YOU ARE READING
រឿងកុលាបពិសបង្គប់ស្នេហ៍
Rastgeleវត្តមានកុលាបដែលគេយកមកក្រសោបជាប់ខ្លួនគឺជា ទុក្ខសោក ភាពឈឺចាប់និងភាពវេទនា ហើយបំផ្លាញលោករបស់គេដោយបន្លាពិសស្ថិតនៅក្រោមភាពស្រស់ស្អាតរបស់កុលាបក្រហមមួយទងនោះ!!