Reggel gyönyörű dologra ébredtem. Napfény tört be az ablakon, ami finom simogatta arcomat a madarak pedig szépen énekeltek. Ja persze. Csak szerettem volna. Drága barátnőm a nevemet ordította, szó szerint.
-Emery, Emery -hajtogatta egyre hangosabban.
-Fel vagyok-ültem fel félig kómásan.
-Gyere gyorsan!-húzott fel az agyról-Készülnünk kell-nézett rám teljes komolysággal
-Még csak reggel tizenegyóra-néztem rá értetlenül.
-Ja és háromtól hivatalosak vagyunk egy sütögetésre. Rémlik?-kopogtatta meg a homlokomat.
-Igen-nevettem.-Én szerveztem.
-Ő is ott lesz, Ő-zsongott be teljesen. Néha úgy érzem a barátnőm jobban szeretné, ha összejönnék River-el mint én magam. Pedig ez valljuk be, lehetetlen.
-Tudom-sóhajtottam.
-Mi a baj?-ült le mellém.
-Hosszú idő után újra láthatom-mosolyogtam rá.
-Pontosan, így nagyon szépnek kell lenned-húzott fel az agyról.-Kezdj el készülődni!-parancsolt rám.
-Hiszen még dél sincs-nevettem.
-Nem árt elkezdeni-ült le az asztalhoz, majd sminkelni kezdett.
-Kimegyek pisilni, rendesen felkelek aztán elkezdem én is-ráztam meg a fejemet, miközben magamhoz vettem egy adag papírt majd szép lassan a WC felé vettem az irányt. Amúgyse kell nagyon sietnem, hisz maximum egy óra alatt összekapom magam.
-Oh bocsánat! Nem figyeltem-természetesen nem tudok észrevétlen maradni.-River?-döbbentem le teljesen. Most komolyan? River? Mint aki sokkot kapott. Jó ez így, van de neki erről nem kellene tudnia.
-Szia!-mosolygott rám, majd kikerült és már ott sem volt. Miután a kis sokkból magamhoz tértem elintéztem amiért alapból jöttem majd visszasiettem Fay-hez.
-Nem hiszed el kinek mentem neki-vetettem le magam az ágyra.
-Kinek?-kérdezte miközben egy tus vonalat kezdett el húzni.
-Shhh, halkabban. River-nek-böktem ki.-Itt van a szomszédban.
-Hogy mi?-nézett rám. Ekkor vettem észre, hogy meglepettségében a tust teljesen elkente.
-A tusod-mutogattam.
-Tudom. Leszarom! Mi volt?-kíváncsiskodott.
-Bocsánatot kértem, mikor szépen lefejeltem körülbelül majd felnéztem és ekkor láttam, hogy Ő az.
-Igen?-kerekedtek el a szemei.
-Mosolyogva köszönt majd tovább állt.
-Milyen volt?
-Aranyosan köszönt.
-Nem erre értettem. Ő maga milyen volt?
-Mint mindig. Helyes, aranyos és iszonyatosan vonzó.
-Pillangók?-kérdezte.
-Élnek, sőt megvannak bolondulva-nevettem.-Jézusom, a szívem mindjárt kiugrik a helyéről.
-Szereted, és ő is téged. Tudom-vigyorgott, mint a tejbetök.
-Oké-oké. Menj és hozd helyre a tus incidenst én is elkezdek készülődni.
-Kész vagy?-kérdezte Fay, aki egy fekete farmert és egy piros húzott felsőt viselt. Cipő ügyi választása kedvenc Vans-ére esett.
-Igen-feleltem. Egy lila virágos nyári ruha mellett döntöttem. Hozzá egy sima fehér tornacipőt vettem fel, barna hullámos hajamat pedig egy szintén lila hajpánttal dobtam fel.
-Milka!-jelentette ki.
-Hé!
-A lila miatt te-nevetett.-Imádni fogja!
-Menjünk, van még egy kis elintézni való.-így is tettünk. Pár ismerősünk már a koli előtt várt minket, akik segítettek az asztalok, illetve padok helyszínre vitelében. Amikor ezzel kész lettünk jöhetett a kipakolás. Virsli, szalonna, paradicsom stb stb. Már csak a meghívottak hiányoztak.
Remélem tetszik az első fejezet, várom kommentben a véleményed. Mit tartogathat ez a bizonyos sütögetés? A következő fejezetből ki derül.
Puszi
YOU ARE READING
Próbaidős Szerelem
RomanceEmery régóta szerelmes River-be, de több okból nem volt esélyük egymásra találni. River barátnőre tett szert, ami összetörte Em szívét, de a lány kitartott és így is szerette. Aztán jött egy bizonyos esemény az életükbe, amikor végre őszintén beszél...