5.fejezet

125 13 16
                                    

-Csak utánad-nyitotta ki bérelt szobájának ajtaját.

-Köszönöm-mosolyogtam rá majd befáradtam.

-Kérsz valamit?-simított végig gyengéden karomon.

-Nem, csak aludni szeretnék-néztem rá kómásan.

-Adok valami pizsit-ment oda a szekrényhez majd kivett abból egy sima szürke pólót, és egy fekete boxert.-Tessék-adta át a ruhadarabokat.

-Köszi-mondtam majd vártam, mikor veszi a lapot és fordul el, de mivel ez nem történt meg és nekem az volt jelenleg minden vágyam, hogy a fejem párnát érjen, így elkezdtem öltözködni. Először a virágos ruhától szabadultam meg, és ahogy az egyik ruhanemű lekerült rólam már vettem is fel a másikat. Ezúttal River pólóját. Aztán levettem a cipőmet, majd kivettem a hajamból a hajpántot. Már csak egy dolog maradt. A melltartó. Óvatosan benyúltam a póló alá majd próbáltam kicsatolni, ami eddig mindig könnyűszerrel ment, de most az istennek sem akarta az igazat. Nyilván. Mikor máskor, ha nem most?

-Segítsek?-kérdezte.

-Megoldom-pillantottam fel rá.-Asszem-a szekrénynek volt támaszkodva, a

karja keresztbe téve és engem figyelt. Szerintem minden egyes másodpercet kielemzett, mindent, amit látolt belőlem.

-Ne segítsek?-jött közelebb.

-De-adtam meg magam. River közelebb lépett hozzám és ajkait az enyémekre tapasztotta miközben hátra nyúlt és könnyedén kikapcsolta a melltartómat.-Tessék!-nyomott egy puszit a homlokomra. Hogy tud így viselkedni? Egyik percben ragadozó a másikban egy édes kis tünemény. Nem tudom felfogni épésszel!

-Gyors én is átöltözök, addig helyezd csak magad kényelembe-mondta miközben az ágyára mutatott. Egy ideje már éreztem, hogy az ágyába fogok kikötni, de nem ilyen kontextusba. Ez sokkal jobb. Innen is látom milyen komolyak a szándékai. Befeküdtem az ágyba, majd vártam, hogy ő is így tegyen. River odament újra a szekrényhez. Kinyitotta azt majd ledobta a cipőjét és azt követte fekete farmer térdnadrágja. Csupán egy fekete boxer maradt rajta mivel időközben amíg elvoltam foglalva a látvánnyal megszabadult a pólójától is (a zokniját leszámítva, de az kit érdekel). Felvett egy másik rövid ujjút és magára kapott egy melegítő anyagból készült, szürke térdnadrágot. Ezt követően beletúrt tökéletes szőke hajába, rám mosolygott majd befeküdt mellém.

-Boldogságom-ölelt át hátulról. Már ma kétszer hívott így és őszintén szólva örülök neki.-Jó éjszakát!-puszilt bele a hajamba.

-Jó éjszakát River!-simogattam meg kezét, amivel derekamat ölelte.

Mikor reggel felébredtem (tizenegykor körülbelül) River még javában aludt. Édesen szuszogott, egy kisebb tincse pedig a szemébe lógott. Óvatosan megigazítottam azt a kósza tincset, majd nyomtam egy puszit az arcára. Tudtam, hogy jó érzés lesz mellette ébredni, de hogy ennyire? El tudnám viselni minden reggel. Ez az érzés magáért beszél, és még a látványról nem is beszéltem.

Az este folyamán valamikor megszabadult pólójától, így semmi sem fedte felső testét. A hasán feküdt, feje pedig a két karján pihent vagy mi (értitek na). A takaró a derekáig ért így rápillantást nyertem anyajegyeire. Egyszer láttam őket pár másodpercre messziről, de már akkor is meg voltam értük vessze. Hát akkor most?!

Összeszedtem magam, majd kikászálódtam mellőle. Odatotyogtam az ablakhoz majd picit elhúztam a függönyt és kinyitottam az ablakot, hogy jöjjön be egy kis friss levegő. Visszapillantottam az ágyon fekvő férfira, aki még idillibben festett az ablakon betörő napsugarak miatt. Komolyan mondom, mint egy kibaszott festmény.

Próbaidős SzerelemWhere stories live. Discover now