7. fejezet

101 12 19
                                    

Enyhe 18-as karika

Leültünk enni, miközben River elővette a laptopját és elindított egy filmet.

-Mit nézünk?-érdeklődtem miközben a számba tettem egy villával a tányéromon lévő ételből.

-Nem tudom. Én sem láttam még. Ha szar max kikapcsoljuk-vont vállat majd megkóstolta a husit.

-Ez nagyon finom!-jegyezte meg teli szájjal.

-Örülök, hogy ízlik-mosolyogtam rá, majd hátra simítottam egy tincsét.

-Imádom, amikor a hajamhoz érsz-hajtotta fejét tenyerembe.

-Én meg azt, hogy itt vagy mellettem-pusziltam arcon.

-Kár, hogy hamarosan vissza kell mennem-tért vissza előbbi tevékenységéhez, az evéshez.

Elfogyasztottuk, majd az üres tányérokat kivittem a kis konyhába River pedig addig leállította a filmet. Beraktam a mosogatóba a dolgokat, majd gyors léptekkel visszasiettem a szőkeséghez.

-Itt is vagyok-huppantam le mellé.

-Gyere!-invitált közelebb magához. Összebújtunk és úgy néztük tovább a filmet. Fura, de mindenféle tapi nélkül végig tudtuk nézni. Mindössze néhány puszi csattant el köztünk.

-Jó kis film volt-nyújtózkodtam ki.

-Szerintem is-bólogatott.

-Megyek elmosogatok, pár perc és itt vagyok-pusziltam meg majd kipattantam az ágyból és konyha felé siettem. Bevizeztem a szivacsot majd nyomtam rá egy kis alma illatú mosogatót és neki láttam. Hamar végeztem vele, hisz nem volt sok minden. Két tányér, két villa, egy tál, és kb. ennyi. Kimostam a szivacsból a maradék mosogatót és ekkor két kart éreztem a derekam körül.

-Hiányoltalak-puszilt bele a hajamba.

-Pedig eskü siettem-nevettem fel.

-Tudom, de most, hogy itt vagy nem bírom nélküled. Nem is tudom mi lesz velem, ha visszamegyek melóba-hallottam a hangján, hogy elszomorodik. Megfordultam, majd szorosan megöleltem.

-Hívás, videóhívás? Mindennap beszélünk. Ígérem-szorítottam egyet az ölelésen.

-Az nem lesz ugyanolyan-támasztotta meg állát fejem búbján.

-De jobb, mint a semmi-feleltem.

-Igazad van-puszilt bele a hajamba.-És most-tolt el egy kicsit magától, hogy egymás szemébe tudjunk nézni.

-Most?-kérdeztem.

-Most itt vagyunk, egymással. Ki kell használni minden egyes másodpercet-nyomott egy gyengéd csókot a nyakamra, mitől teljesen kirázott a hideg. Felültetett a pultra, miközben továbbra is puszikkal hintette be nyakam területét. Egy ideig tűrtem hangok nélkül, de persze River megtalálta azt a pontot, aminél nem tudtam tovább visszafojtani. Egy jól eső nyögés hagyta el számát, mire River felkacagott, aminél szexibb dolgot ritkán hall, az ember lánya. Folytatta, amit eddig csinált, annyi csavarral, hogy kezeivel rámarkolt combjaimra, minek hatására egy újabb kis hang hagyta el számat. Érintése szinte felperzselte a bőrömet, csókjaival teljesen a bőröm alá férkőzött. Olyan mintha mi ketten egy ember lennénk. Ő az én másik felem. Ha ő rossz én a jó. Az egyikünk az este, a másik a nappal. A hold és a nap. Sose éreztem még ennyire erős és mindent elsöprő szerelmet, ahogyan ilyen már szinte fájó vágyat se valaki iránt.

-Látod mit váltasz ki belőlem?-suttogta bele nyakamba, miközben elkezdte kigombolni a rövidnadrágomat.

-És te látod te mit váltasz ki én belőlem?-húztam magamhoz jobban.

Próbaidős SzerelemWhere stories live. Discover now