4.fejezet

144 15 35
                                    

-Azta!-sóhajtotta ajkaimra, miután elváltunk.-Ez volt életem legjobb csókja. Ez nagy szó, hisz volt egy pár.

-Én is így érzek-feleltem.

-Te is vagy száz lánnyal smároltál!-adta a hülyét.

-Nem, sráccal-mondtam mire River szemei elkerekedtek és olyan gyönyörű színe lett, hogy még egy szép érett paradicsom is megirigyelné.-Nyugi-csaptam arcon egy párnával.

-Au?-kérdezte.

-Csak egy pár volt-nyugtatgattam.

-Ez máris jobban hangzik-húzott magához még egy csókra.

-Lehet ideje lenne visszamenni-nyomtam egy puszit ajkaira.

-Nee, itt sokkal jobb-nyavalygott. Néha tényleg úgy viselkedik, mint egy gyerek, de pont ezért imádom.

-Azt elhiszem, de a drága, egyetlen River elfelejti, hogy én vagyok a szervező-álltam fel.

-A szervező és a személy, aki miatt most itt vagyok-húzott vissza magához és ezzel a lendülettel hanyatt dőlt az ágyon, így én fölé kerültem.-Igazán maradhatnánk ebbe a pozícióba. Bár jobban szeretek felül lenni és nem bánnám, ha megszabadulnál pár ruhaneműtől-simított végig karomon.

-Hülye!-vágtam hozzá egy újabb párnát.

-Túl gyors?-villantott egy óriási kínos mosolyt.

-Egy cseppet-pusziltam meg az orrát, mire először furán nézett, majd hirtelen pozíciót váltott így ezúttal én voltam alul. Ahogy ezüst nyaklánca lógott a nyakában és haja kissé már kócossá vált az est történési után, ennél szexibb dolgot még nem láttam. Pedig még meg sem említettem telt ajkait, aminek szinte lehetetlen ellenállni. Jézusom! Ez a férfi olyanokat vált ki belőlem, amit még soha senki.

-Annyira édes vagy és ártatlan. Tapasztalatlan-hajolt közelebb.-Örömmel, lennék az aki ezen változtat-súgta bele érzékién fülembe.-Most olyan nagy boldogság töltene el, ha magamévá tehetnélek-lehelt csókokat a nyakamra, mitől még a hideg is kirázott.-De-jött feljebb, hogy egymás szemébe tudjunk nézni.-Nem teszem, kivárom.-mosolygott rám és hihetetlen de még azok a ragyogó kék szemek is mosolyogtak.-Rád akármennyit képes vagyok várni-hajolt közelebb majd orrát az enyémhez dörzsölte. Olyan édes gesztus volt.

-Olyan aranyos vagy!-néztem rá csillogó szemekkel. Az ilyen kis dolgok miatt egyre jobban szeretem River-t. Pedig az már lehetetlen. Te jó ég!

-Ezt csak az eszkimó puszi miatt mondod?-vágódott le mellém.

-Nem! Úgy az egész lényed miatt-álltam fel.-Na gyere!-fogtam kézen.

-Jó-sóhajtott. Végre sikerült elérnem, hogy felálljon az ágyról. Haladás. -De ma este velem alszol!-jelentette ki.

-Azt mondtad nem sieted el-néztem rá kérdően.

-Nem azt mondtam, hogy szexelünk, hanem azt, hogy velem alszol-vágott ártatlan képet.

-Jogos-bólogattam.

-Menjünk! Még a végén azt hiszik megerőszakoltalak-nevetett fel.

-Oh, ettől nem kell aggódnod. Mind tudják, hogy nem lenne erőszak-kacsintottam rá, majd újra kézen fogtam és elindultam.

-Végre itt vagytok-köszöntött minket Zander.

-Bocs tesó, hogy sokáig voltam-bontott fel egy doboz sört.-Miről maradtam le?

-Ah semmiről, csak Fay megtépte Amber-t-közölte teljes egyszerűséggel.

-Mi?-döbbentem le.-Hol találom?

Próbaidős SzerelemWhere stories live. Discover now