-Mára is van valami terved számunkra?-kérdeztem az épp regebédet készítő férfitól, aki jelenleg sajtot próbált reszelni. Azért csak próbált mert fordítva tartotta a reszelőt. Ezen a kis baklövésén akaratom ellenére is kuncogni kezdtem.
-Mi olyan vicces kisasszony?-hagyta abba előbbi tevékenységét.-Avass be kérlek-húzott magához.
-River! Fordítva tartod a reszelőt. Csodálkozol, hogy nem reszeli le a sajtot?-kacagtam.
-Még reggel van. Ne ítélkezz!-próbált egy szigorú pillantást küldeni felém, majd ezúttal a reszelő jó oldalán folytatta, amit eddig csinált.
-Majdnem dél van. Milyen reggel?-loptam el egy koktél paradicsomot.
-Nem rég keltem, de te meg se szólalj. Most nyitottad ki a csipádat-lopott el ő is paradicsomot, majd szájába dobta.
-Elfáradtam az este-kaptam drámain homlokomhoz.
-Te? Én dolgoztam-kacagott ki.
-Amúgy mi készül?
-Rántotta-küldött felém egy kis fiús mosolyt.
-Jól hangzik, de végre válaszolsz a kérdésemre, amit akkor tettem fel amikor ide értem hozzád?-fordítottam fejét magamfelé majd nyomtam egy puszit tökéletes ajkaira.
-Bocsánat! Mi is volt a kérdés szívem?-fogta át derekamat, majd közelebb húzott egy picit.
-Mára is van valami terved számunkra?-ismételtem meg.
-Persze! Ami azt illeti, van egy nagyon jó tervem-mondta és azzal a lendülettel már a pulton is csücsültem.-Itt maradunk és kiélvezzük egymás testét-folytatta mondókáját, miközben egy érzéki csókot lehelt a nyakamra.
-Nem rossz terv, de nekem is lenne egy javaslatom-huppantam le a pultról.
-Na és mi lenne az?-érdeklődött csillogó szemekkel. Biztos vagyok benne, hogy valami pajzán baszkurára számít, de ezúttal csalódást kell okozzak.
-Szépen elkészülünk és elmegyünk állatkertbe, vagy valahova-vontam vállat egy vigyor kíséretében.
-Jaj ne már-kezdett el nyavajogni, majd közelebb lépett és szenvedélyesen ajkait az enyémekre tapasztotta.-Biztos nem maradunk itt? Esküszöm jó fiú leszek-suttogta fülembe.
-Először is, te meg a jó fiú szerep nem jártok jegyben. Amúgy is imádom, hogy ilyen vagy-pusziltam meg.-Másodszor...River Davis hagyj a pajzán baszkuráddal! Nem ér. Ez igy csalás-léptem távolabb. (imádom ezt a kifejezést, a Szürke ötven árnyalata cimű filmben volt benne)
-Jó-jó. Legyen. Akkor állatkert. De most megmondom, hogy nem vagyok hajlandó kicsípni magam-szabta ki kikötését.
-Legyen. Te úgyis mindenhogy, szívdöglesztő vagy-vontam karjaimba.
-Szeretlek!-puszilt bele a hajamba.
-Én is szeretlek!-szorítottam egyet az ölelésen. El sem akartam engedni, de ha itt állunk egész nap, akkor nem jutunk semmire.
-Gyors megcsinálom a rántottát, addig te nyugodtan zuhanyozz le babám-küldött felém egy olyan mosolyt, hogy még a szívem is beleremegett.-Vagy csatlakozzak?-már esküszöm vártam egy ilyet.
-Azt hiszem megoldom, de köszönöm, hogy ilyen segítőkész vagy-mondtam majd mentem dolgomra. Bevittem a cuccaimat a fürdőbe, majd megszabadultam pizsamámtól, ami egy bugyiból és River pólójából állt, ezután pedig beálltam a kellemesen langyos víz alá. Vettem egy kellemes zuhanyt, majd magamra tekertem kékes-zöld színű törölközőmet és amíg száradtam neki láttam a sminkemnek. Egy kis tus és szempillaspirál. A rúzst majd reggeli-ebéd után felteszem. Nem akarom, hogy elkenődjön.
YOU ARE READING
Próbaidős Szerelem
RomanceEmery régóta szerelmes River-be, de több okból nem volt esélyük egymásra találni. River barátnőre tett szert, ami összetörte Em szívét, de a lány kitartott és így is szerette. Aztán jött egy bizonyos esemény az életükbe, amikor végre őszintén beszél...