כשקמתי, מצאתי את עצמי עוד עירומה מתחת לשמיכה אבל נייל לא היה. התלבשתי בבגדי יום-יום. מכנסי ג'ינס מעט משוחררים בצבע כחול יחסית בהיר וחולצה אדומה שמבליטה את הקימורים שלי באופן נאה.
"קייטי קומי!" צעקתי מהמטבח ושברתי ביצה על המחבת כפי שסיכמנו.
"זה לא טוסט!" היא קפצה ומחאה כף.
"לא, זה חביתה עכשיו שבי בשקט" הצבעתי עם המרית לעבר הכיסא והיא עשתה כבקשתי וחיכתה בשקט. הגשתי לה פרוסת לחם עם גבינה לבנה וחביתה על צלחת והיא הודתה לי.
לפעמים נדמה לי שיש לנו חוקיות בבוקר; קמות, מתארגנות, יושבות *מול* אחת השנייה, מדברות מעט, קייטי מתלוננת על האוכל, יוצאות.
"ביי קייטי" הפרחתי לה נשיקה והיא עשתה כאילו תפסה אותה לפני שיצאה מהמכונית לכיוון בית הספר.
קייטי הייתה שקטה למשך כל אורך הנסיעה. היא חושדת במשהו? כדאי לי לספר לה? זה בעצם אבא שלה ומגיע לה לדעת. אבל, מצד שני היא עלולה להיפגע. כשאני אפול גם היא תיפול ולא יהיה מי שיחזיק את שתינו. אולי ליאם, בתקווה שלא ינטוש אותי עד אז.
"בוקר טוב" נייל נכנס לאוטו לפני שהספקתי להתניע, "יש לך קטע של להשהות את המכונית כשאת מגיעה לפה".
"ננייל? יש לך בכלל עניין בילדה שלך?" שאלתי תוך כדי שאני מתעלמת מהמצב המוזר.
"בקייט?"
"קייטי"
"בטח שיש לי עניין בה, אבל לא כדאי שקודם ננסה, את יודעת.. אנחנו?"הוא ענה ובהחלט הראה אנושיות כלשהי, לא כמו אתמול.
"היית רוצה להכיר אותה?"
"את קייט?"
"קייטי"
"אני לא יודע, זה מלחיץ" הוא ענה בפחד, נדמה לי.
"לא בתור אבא, בתור ידיד של אמא" הצגתי את הדברים באור שונה ועיניו הוארו.
"כן, בטח, כן" הוא ענה במהירות ושלחתי לו חיוך אחרון לפני שהתרכזתי בדרך.
"ביי נייל" נפרדתי ממנו לשלום כשיצאנו מהמכונית. כל הנסיעה הוא לא דיבר על אתמול, וזה הפתיע אותי. הוא התנהג כאילו דבר לא קרה.
"ביי בייב" הוא הפתיע אותי, נשק למצחי והלך משם.
לאן הוא תמיד הולך אחר כך?
נכנסתי למשרד ומילאתי אחר רשימת העבודות שלי להיום.
תגובת עורך הדין שהתפטר: המואשם בנטישה מצא לעצמו סיבה אמיתית לברוח למען כבוד וביטחון האישה. לאישה אין כל זכות להאשים אותו או למנוע ממנו לראות את ביתו.
קראתי והזדעזעתי, המקרה נשמע מעט דומה למקרה של נייל ושלי.
לאישה לא חסר כל דבר והיא הודתה בזה. הילדה גדלה ללא בעיות ולא סובלת מהפרעות פיסכיאטריות על אף, יש עדות המתארת את הקשר של האם והבת חזק מאוד.
YOU ARE READING
come back - N.H fanfic
Fanfiction"אנחנו נגדל אותו יחד, נהיה משפחה אמיתית". "משפחה אמיתית?" צחקתי במרירות "נייל, אתה לא יודע מה זו משפחה, שנינו לא יודעים מה זה!". "נלמד ביחד" הוא לחש ומעביר בי צמרמורת בכל חלקי גופי. אזהרות: *שפה גסה *סקס *הקריאה על אחריותכם קרדיט ל- @NICOLERFLV על ה...