פרק 5 חלק ב'

691 100 20
                                    

"אתה לא מדבר במשך כל הנסיעה" קבעתי והוא הנהן בחיוך ניצחון. שנינו הלכנו בשקט לעבר המכונית בשתיקה, כפי שביקשתי. הפעם הוא לא פתח לי את הדלת, אלא עשיתי זאת בעצמי. הפעם הנסיעה הייתה שקטה אבל לא עברו בינינו מבטים. היה נדמה כאילו המכונית קפאה ורק העולם שבחוץ ממשיך להתקיים.

נייל מאכזב אותי בכל פעם מחדש ואולי כדאי שאתחיל ללמוד מהטעויות הקודמות שלי. אני בן אדם שונה עכשיו והוא יגלה את זה בדרך הקשה. הוא לא יכול עוד לטלטל אותי ולהתעלל בי. אני בן אדם בפני עצמי ואני לא זקוקה לו יותר. הוא טוב בלדבר אבל הוא לא יודע איך לבצע, או שהוא לא רוצה. איך אני מסוגלת לסמוך על אדם שמשקר לי? שנטש אותי?

"זו הייתה טעות ענקית" קבעתי בעוד שאני חותכת את השתיקה, היה נדמה כאילו שנינו מהלכים על חבל דק שעלול להיקרע בכל רגע.

"מה הייתה הטעות?" הוא שאל מבלי להסתכל עליי, אך צפיתי בגבותיו מתכווצות ואת שיניו הקדמיות נושכות את השפה התחתונה שלו.

"כל זה. להתחיל מחדש" ידעתי שאני מוסיפה שמן למדורה, כפי שאומרים ואני אתחרט על זה אבל משום מה הרגשתי חזקה יותר מאי פעם.

הוא חייך אליי בשעוע והעביר את ידו על שפתיו הורדרדות.

"תתייחס אליי ברצינות!" נאנחתי בקול והוא שחרר גיחוך מזלזל.

"תעצור את המכונית" דרשתי בקרירות ולחייו החלו להאדים, הוא נשף נשיפה ארוכה והגיב בכעס "את. לא. עוצרת. באמצע. הדרך.".

"עובדה שכן" קבעתי והסתכלתי אליו בפרצוף חסר רגש.

"אבל אני ממשיך לנסוע" הוא אמר בהחלטיות והגביר את המהירות.

"למה זה חשוב לך?!" צעקתי בייאוש ומשכתי בשיערי בחוזקה.

"כי את חשובה לי, אוקיי?" הוא ענה והדגיש כל מילה.

"ממתי אני חשובה לך?! רק שתדע, דרך אגב, יש דרך להראות לאנשים שהם חשובים לך".

הוא התעלם ממני והמשיך לנסוע בלי להקשיב לי בכלל.

זה כל כך מרגיז שהוא מתעלם ממני. אני שונאת שלא מגיבים אליי זה גורם לי להרגיש חסרת אונים. אני מעדיפה לשתוק ולבהות בחלון כפי שעשיתי מקודם.

"הגענו" הוא אמר ורק עכשיו שמתי לב שמולי עומד הבית שלי. הנהנתי בנמרצות ומיהרתי לשחרר את החגורה.

"תקשיבי, חכי רגע-" הוא החזיק לי את היד והמשיך בעוד שהוא מונע ממני לזוז, "אני לא אותו נייל שהכרת, אם ניקח את זה לאט תוכלי לגלות כל פרט בזמן המתאים שלו. אני מבטיח.".

"נייל-" התחלתי לסרב אך הוא מיהר לקטוע אותי לפני שאספיק "תבטיחי לי שתחשבי על זה לעומק. יש לי את כל התשובות".

כמובן, שלדעת את התשובות לשאלות שלי היה דבר כל כך מפתה, אבל "למכור" את עצמי למען תשובות? זה חוקי בכלל?

come back - N.H fanficWhere stories live. Discover now