פרק 12

488 76 18
                                    

אני מרגישה בהחלט חסרת כוחות, אני מרגישה כאילו כאילו העולם מונח על כתפיי ואני נאלצת לשאת אותו. כל כך הרבה בחירות שונות והחלטות שלעולם לא אצליח להגיע אליהן שלמה עם עצמי. אני עייפה מכל זה ובהחלט לא בטוחה מה לעשות.

מצד אחד, נייל, אביה של קייטי והראשון שהגיע, האחד שהשאיר אותי לבד. ומצד שני, ליאם, הבחור המתוק שיעשה הכל בשבילי, ויגלה לי הכל. כמובן שכל הסימנים מצביעים על ליאם אבל חיכיתי לנייל תקופה כה ארוכה, מה יקרה אם אני אזכר בו כששאהיה בת שישים וארצה אותו בחזרה?

החלטתי להציב את האולטימטום לנייל, אם לא מוכנה לחיות במערכת יחסים שכזו. אם יספר לי כל מה שאשאל ויאמר את האמת, אני אבחר בו, ואם לא, הוא יכול להזדיין ליאם הוא תמיד יהיה הבחירה הנכונה.

אני מוציאה את הטלפון ממגירת השידה ומחייגת את המספר של נייל.

"אני צריכה לדבר איתך, אתה יכול לבוא למשרד שלי?" שאלתי לפני שהספיק לדבר, אני מדמיינת אותו מהנהן לעצמו כי הוא שכח שהוא לא מולי.

"כן" הוא עונה, "מתי? רוצה עכשיו?"

"כן אני מאשרת ומנתקת לפני שהוא מספיק להגיב.

אני צריכה למהר אם אני אצטרך לעשות את השיחה עם נייל.

אני מחפשת את התיק של הארי ולבסוף מוצאת אותו ובתוכו המספר של עורך הדין של לורן. אני מחייגת דרך הטלפון של המשרד ומחכה שיענה.

נשמעים מספר צפצופים לפני שקול גברי עונה ואני ממהרת להציג את עצמי, "שלום, מדברת קנדל, עורכת הדין של הארי סטיילס?".

"עוד לא הספקנו לדבר" הוא כחכח בגרונו, הוא נשמע בטוח בעצמו ומעט שחצן.

"כן.. רציתי לעשות איתך,עם לורן והארי שיחה. לצד שלנו יש הרבה מה לומר" אמרתי, מעט מפשטת את העניין. הוא רוצה את התביעה הזו והוא מסוגל להרוויח כסף ממנה, לכן אני לא מספרת לו מה יש לנו לומר.

"פגישה? זה לא נורמלי בעיקרון" הוא מתרץ. אני שונאת אנשים שתמיד ילכו לפי החוקים בדברים הקטנים, זה דפוק.

"אתה חייב ללכת לפי ספר החוקים?" אני מקטרת ומעט מדחיקה בו.

"פגישה את אומרת?" והמטרה הושגה.

"כן, מחר במשרד שלי, באיזו שעה תרצה?" אני קובעת עבדות.

"בשעה שתיים נהיה אצלך, היה נעים לשוחח איתך אבל יש לי עבודה לעשות, ניפגש מחר, ביי" הוא אומר ומנתק מיד.

וכל מה שנותר הוא לחכות לנייל. אני לחוצה מעט, כי אם השיחה הזו לא תעבוד הקשר שלי עם נייל אבוד ואני לא בדיוק רוצה לאבד אותו. הוא מסחרר את החיים שלי אבל עם זאת גורם לי להרגיש הרבה יותר צעירה ממה שאני, בעשר שנים לפחות. אני אסתכן אם אבחר בו אבל זו עובדה שאצטרך לחיות איתה. הוא ילמד להיות אבא, אני בטוחה שהוא יכול. הוא רצה לפגוש את קייטי, כן, לא בתור האב, אבל הוא התעניין בה. הוא רך אליה. יכול להיות שהוא באמת מרגיש הורה. ואולי לא, אולי הוא מניאק שעושה את עצמו, אבל הייתי מעדיפה להאמין בגרסה של נייל ההורה.

come back - N.H fanficWhere stories live. Discover now