אני בטוחה שכולנו נהיה בשוק לגבי מי דפק בדלת |NOT|
-------------
"נייל" הייתי בטוחה שזה עוד חלום או הזיה, אבל זה נראה כל כך אמיתי.
"היי" הוא חייך והרים את ידו בביישנות. מה קרה לו?
"מה... מה אתה עושה פה?" שאלתי בגמגום, זה היה כל כך מפתיע וחדש ולא ידעתי מה לומר.
"חזרתי" הוא קבע ובא להיכנס אך טרקתי לו את הדלת על הנעל שלו. "לך תזדיין, אתה לא נכנס". שמתי לב למה שקורה סוף כל סוף והחלטתי שלא יהיה נכון פשוט להחזיר אותו לחיים שלי. "את חזקה יותר משזכרתי" הוא נאנח מכאב ולחצתי על הדלת בכל כוחי.
"תני לי להסביר!" הוא ביקש ובקולו נשמעה תחינה אמיתית, נדמה לי.
"מה" אמרתי בכעס כשפתחתי את הדלת.
"אפשר להיכנס?" הוא שאל והמשיך, "לא כדאי שהשכנים יראו אותנו ככה".
"תיכנס" נאנחתי בכעס והוא חייך אליי בניצחון.
"אתה בן זונה-" התחלתי לומר אך הוא קטע אותי "תקללי כמה שאת רוצה, זה מגיע לי".
"לא. זה לא יהיה כיף שאתה מסכים" התלוננתי בכעס. "ואני יודעת שזה מגיע לך, מגיע לך למות, כלב" אמרתי בטון מלא בשנאה. התכוונתי לכל מילה שלי. פתאום, הכל התפרץ פתאום ולא ידעתי איך להתמודד עם סערת הרגשות הזו. הוא כמעט ולא השתנה, הבלורית נשארה אותה בלורית, העיניים שלו המשיכו להיות כחולות ככאלה ששואבות אותי פנימה והאודם שבלחייו לא נעלם, אולי המראה שלו נהיה בוגר במקצת יותר ממה שזכרתי אותו אבל לא יותר מזה.
"נכון" הוא הסכים בכניעה, אבל זה לא מה שנתן לי הרגשה טובה, זה רק העיק על לבי.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בייאוש. עמדתי מולו על יד הדלת. הגובה הרב שלו עקף אותי בהרבה והוא הסתכל למטה אל כיווני.
"באתי לקיים הבטחות" הוא ענה בקול עמוק וצרוד.
"אני מצטערת, אבל נדמה לי שתשע שנים זה יותר מדי" לא ידעתי אם אתחרט על כך אבל המשפט בהחלט העמיק בי תחושה חזקה של ניצחון.
"את צודקת, אבל אולי תתני לי להוכיח את עצמי?"הוא ביקש בקול קשה ודורש ולרגע באמת גרם לי לרחם עליו.
"נייל, הסתדרנו בלעדיך עד עכשיו ונסתדר גם בעתיד" אמרתי בקול נוקשה ומלא בביטחון. כמובן שחלק ממני התחנן למגע שלו על שפתיי וידיו החמות על גופי אך הפעם החלטתי להקשיב למוח.
"תגידי לי שאת לא רוצה שאגע בך" הוא אמר כקורא את המחשבות שלי. הוא התקרב אליי ותפס במותניי בעוד שהוא מקרב אותי אליו.
"נייל אני לא מעוניינת" נלחמתי במגע שלו אך לבסוף כשהבנתי שלא אצליח לברוח, נשארתי חסרת כוחות בתוך ידיו.
YOU ARE READING
come back - N.H fanfic
Fiksi Penggemar"אנחנו נגדל אותו יחד, נהיה משפחה אמיתית". "משפחה אמיתית?" צחקתי במרירות "נייל, אתה לא יודע מה זו משפחה, שנינו לא יודעים מה זה!". "נלמד ביחד" הוא לחש ומעביר בי צמרמורת בכל חלקי גופי. אזהרות: *שפה גסה *סקס *הקריאה על אחריותכם קרדיט ל- @NICOLERFLV על ה...