Bali

33 2 0
                                    

POV: Koen

Rox zit naast me in de auto, ik heb haar net opgehaald. We rijden nu naar  het adres wat ze me heeft doorgegeven en even later sta ik met haar voor de deur. We bellen aan en Noor doet vrolijk open ze roept doei naar haar ouders en trekt haar koffer mee naar buiten. Ze geeft Rox een knuffel en zegt hai tegen mij. We stappen mijn auto in en rijden naar schiphol, eenmaal binnen zien we iedereen vrij snel staan behalve Rob. Mat is gefrusteerd aan het bellen (waarschijnlijk met Rob), we lopen naar ze toe en we zeggen gedag. Mat hangt op en loopt naar ons toe. Hij zegt: 'Rob had zich verslapen dus die is er pas over een half uur.' Rox vraagt dan waarom ze niet met zijn alle gingen rijden en hij antwoordt dat Rob nog sliep en hun Lieke vast gingen ophalen met het idee dat ze dan ongeveer tegelijk hier zouden zijn. 

Na een half uur wachten zie ik Rob binnen komen. Ik roep: 'Hé kleine Brabander hier staan we.' Hij loopt naar ons toe en Noor zegt heel sarcastisch: 'goedemorgen slaapkop!' Hij zegt: 'haha heel grappig  maar ook goeiemogguh!' Iedereen moet lachen behalve Mat, die is gestrest, omdat we door Rob zijn vertraging achter op schema liggen. We lopen met zij alle naar de douanen en daar worden we allemaal gescand en even later lopen we door de gate waar we onze tickets laten scannen. Tot nu toe wisten de meiden nog niet waar we heen gingen alleen nu zagen ze op het boord 'Bali' staan, ze kijken ons aan en vragen in koor: 'Gaan we echt naar Bali??' Wij knikken en ze beginnen te juichen. 

Even later zitten we gelukkig op tijd in ons vliegtuig ik zit samen met Rox en Noor en ik zit aan de kant van het gangpad, aan de andere kant van het gangpad zitten Milo, Matthy en Robbie voor hen zitten Lieke en Raoul. Rox en Noor zijn druk aan het kletsen dus ik praat een beetje met Milo en Mat. We moeten echt 16 uur in het vliegtuig zitten dus kijk tijdens de reis wat films en probeer wat te slapen. Na een hele lange vlucht zijn we er dan eindelijk! We lopen met onze koffers het vliegveld uit en een warme luchtstroom komt ons gelijk tegemoet. We hebben twee auto's gehuurd die daar klaar staan dus ik stap samen met Rox, Noor en Mat in de ene en de rest stapt in de andere. Ik ben hier een andere keer geweest, maar nu gaan we andere dingen doen en hebben we een andere verblijfplaats.

POV: Noor

We moeten nog een half uurtje rijden naar ons huisje dus in de auto zetten we heel hard bankzitters muziek en muziek van Rox aan. Ik zit naast Mat, want Rox en Koen wouden per se naast elkaar. Het is best gezellig en we kletsen over van alles en nog wat. Als we bij het huisje komen ren ik gelijk naar de deur, Raoul heeft de sleutel dus het had niet super veel zin maar toch. Het huisje heeft 5 slaapkamers, het was eigenlijk  idee voor iedere bankzitter 1 maar omdat wij nu mee zijn slaapt Rox bij Koen, Lieke bij Raoul en Mat bij Rob zodat ik een eigen kamer heb. Super lief van ze! Ik check alle laatjes op mijn kamer, dat doe ik altijd als ik in een huisje of hotel op vakantie ben en pak daarna mijn spullen uit. Ik trek even wat anders aan, want het is warmer dan dat ik had bedacht en loop daarna naar de woonkamer iedereen is daar al en aangezien het bijna etenstijd is stappen we de deur uit om in het stadje wat te gaan eten. We kiezen een leuk restaurantje uit en eten heel uitgebreid aangezien iedereen heel veel trek had na de lange reis. We zijn door de jetlag allemaal moe dus gaan we na het eten terug naar het huisje en gaan allemaal naar bed. Ik lig nog even wakker en bedenk me hoe cool het is om met de bankzitters op Bali te zijn.


Nou dit was alweer het tweede deel, iets korter dan de vorige. Ik weet dat dit deel nog niet heel spannend was maar dat wordt volgend deel wel. Laat maar weten als jullie goede ideeen hebben! 🩷xxx de schrijfster🩷

Niet wat het lijkt // BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu