2.BÖLÜM

138 20 10
                                    

O gün ağabeyim Mert'in düğün günüydü.Arkadaşlarım gelmemde ısrar ediyor ama ben gitmek istemiyorum.Ağabeyiniz her akşam "geç kalma dememedim mi ben sana"deyip duruyorsa ona sevginiz azalır.Aynı benim gibi."hadi ama Sevgi niye gitmek istemiyorsun ki.Nede olsa ağabeyinin düğün günü başkasının değil.Uzatma."Uzatan ben miyim acaba anlamadım gitti.
Beni zorda olsa ikna etmeleriyle kendi mi AVMnin önünde bulmam bir oldu.Hayır anlamıyorum insanlar AVMler de ne buluyorlar.Olmasada olur.Ama ne yapalım varmış.Her zaman AVMlerin Pelin için olduğunu düşünmüşümdür.Pelin benim en yakın arkadaşımdır.Biz Özgür,(hani şu bana"sus artık"diyen çocuk.)Pelin ve Ahmetle çocukluk arkadaşlarıyızdır.Okulda tanışmış birbirlerimizin evlerime gitmiş aileleride arkadaş etmiş ve sonsuz arkadaş olmuşuzdur.
Neyse biz AVM ye geri dönelim.Gez gez bitmedi.AVM nin yarısında "yeter artık bir beğenemedin.Biz bunu alıyoruz başkasını değil."işaret ettiğim şey kırmızı uzun ve güzel bir elbiseydi."hayır olmaz bunla mı gideceksin düğüne."Pelin isyan eder gibi bağırıyordu.İlk başta "bu elbiseyle gidicez" diyen bendim ama neyse.Zorda olsa Pelin'i ikna ederek o kırmızı elbiseyi aldık.
----- ----- -----
Düğün salonuna girişte uzun boylu güzel bir kız dikiliyordu.Hayır maalasef o kız ben değilim.O kız Nazlııı(!!!!!!)
"Hangi cüretle buraya gelirsin sen ha"Nazlı ağabeyimin eski sevgilisiydi ve aramızda bir çatışma var."çekil önümden be soytarı.Senin gibilerle uğraşamam ben."ben büyük bir enerji ile üstüne atlayıp iki elimle saçlarından tutmuş bir vaziyette bağırıyordum"ne diyorsun sen be"o anda ağsbeyim bana bakıyordu.
Selam.Bu bölümün sonuna geldik.Ben bu bölümü Gül Kokusu adlı kitabımın ilk bölümünden yazdım.Gül Kokusunu yazmaya çalışmıştım ama devamını getiremedim.Bende bu kitaba geçirdim.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin