10.bölüm

45 12 3
                                    

Çağla tir tir titriyordu:
"Sen nasıl geldin buraya b-b-be-ben seni..."
"Ne oldu şaşırdın mı Çağla hanım.Bakalım Pelin ve Öykü bunları dinleyince ne olacak.Kazdığın kuyuya kendin düştün Çağla Çetintaş."
Çağla dona kalmıştı.Bu nasıl olurdu.Çağla ondan yıllar önce kurtulmuştu.Peki nasıl?
Gözlerinin önünden o an bir film şeridi gibi aktı
Çağla karşısında ki kişi yani Ayla Gülsoylu ile konuşuyordu Ayla:
"Bakalım bir hafta sonra ne olacak.Sen bittin Çağla Çetintaş sen bittin.Hani hatırlıyormusun.Birlikte parkta geziyorduk sonra bir mesaj geldi ve Sevgi'nin biricik dostu Alev'in öldüğinü öğrendik.Mesajda senin shçun olduğu yazıyordu.Yani Alev'e kanser yapıcı ilaçaları vetmişsin işte o an senden nefret duydum.Sevgi'nin arkadaşı benimde arkadaşımdır sonuçta.Bu yüzden ölmeyi hak ediyorsun.Ah yazık senin Küçük arkadaşların seni kuraramadı mı?Onlar seni sevmiyorlar Çağla.Seni sevmiyorlar.Aklın başına ne zaman gelevek söylesene.Artık bittin.Kimse seni kurtataramaz artık."
"Sen bir katilsin.Yalancısın sen bir korkaksın.Ben Alev'i öldürmedim.Neden inanmıyorsunuz.Alev'i ben öldürmedim." Çağla'nın sesi boğazından gelmişti.Sanki ona işkence ediyorlarmış gibi bağırıyordu.Tam o sırada polisler kapıyı kırdı ve Ayla'yı alıp götürdüler.
Şimdi ise Ayla Çağla'nın tam karşısında duruyordu.Çağla ne yapacaktı şimdi.Ayla hala onu öldürebilirdi veya Alev'i herkese anlatabilir ve Çağla'yı hapse attıtabilirdi. Nede olsa babası polisti. Şehrin hatta ülkenin en güvenilir polisi. Çağla delice bir çığlık attı. Yerlerde sürünüyordu. Ayla Çağla'nın yanından ayrıldı hala konuşuyordu ama Çağla kendi sesinden kimseyi duyamıyordu.Az sonra çalılığın arkasından bir ses geldi bir kaç
doktor Çağla'nın yanına geldi ve ona sakinleştirici verdiler. Bir kaç dakika sonra Çağla baygın bir şekilde kolu sedyeden aşşağı sarkıyordu. Ayla amavını gerçekleştirmişti belki ama belki. Çağla'yı deli yapmak.
----- ----- ----- -----
Çağla uyandığında Pelin ve Öykü başında suratları asık bir vaziyette duruyorlardı.Belli ki Ayla dediğini yapmış ve herkese açıklamıştı. Pelin:
"Yarın duruşman var.Annem senin avukatın olmayı kabul etti.Her ne kadar senden nefret etsemde elimde değil."
"B-b-ben yapmadım.Yemin ederim ben yapmadım.Neden inanmıyorsunuz."
"..."
Çağla kısa bir süre içerisinde taburcu olmuştu.Nede olsa yakın bir zamanda duruşması vardı.Bu sefer öken kim olacak.Çağla,Ayla,Pelin ve Öykü?
----- ----- ----- -----
"Sayın Çağla Çetinsoy'un Alev Ateşsu ve Sevgi Ertaş'ın katili olmadığı hakkında kanıtınız nedir?"
"Çağla hanım son iki hafta boyunca tatilde yani Hawaii'deydi.Sevgi hanım ise evindeydi.Alev hanıma gelirsek Alev hanımın test sonuçlarına göre tam bir yıldır kanser olduğu belirtilmiştirve Çağla hanım bir yıl boyunca Amerika'fa eğitim görüyordu.Şimdi ne olacak hakim bey?"
"Kararımıza göre Çağla hanım bir yıla kadar hapis cezası almıştır.Kanıt yetersizdir.Helede Ayla hanımın kanıtına göre"
Çağla biran baygınşık geçirdi ve yere düştü.
----- ----- ----- -----
Arkadaşlar biraz beklettiğim için üzgününüm umarım bu bölümüde beğenirsiniz.Kısa yazdığım için üzgünüm.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin