9.Bölüm

57 15 4
                                    

Alev evindeki en sevdiği koltuğa oturmuş kitap okuyordu.Sonra ansızın gelen bir tıngırtıyla ayağa kalkıp koşması bir oldu.
"Ses bodrumdan geliyor herhalde" Dedi fısıldarmışçasına.Geçen günki Saadet teyze'nin bıçaklandığını hatırlayınca çok daha kötü oldu.
"kimse var mı?"Ses dahada şiddetlenince yönünü bodruma çevirdi.Kapıyı tereddütle açarken Tabancasını tutmayıda ihmal etmedi.Tam çığlık atacakken sadece ağaç olduğunu anlayıp sustu ve derin bir oh çekti.Kapıyı hızlıca kapatarak odasına gitti.Anca odada başka biri daha vardı.
ÇAĞLA
Çağla sessizce okula doğru yürürken aklına bir soru takıldı.Acaba Sevgi'nin ondan saklayacak kadar korktuğu şey neydi.
Sınıfa girdiğinde öğretmen içerideydi.Biranlık bir kızarmayla yerine oturdu.Hep böyle yapardı sınıfa geç kaldığı zaman.Birde üstüne Sevgi'nin ölümü çok ağır basmıştı.Özür dilemeyi geç hocanın yüzüne bile bakmazdı.Hoca çok sinirlenmiştiki
"Çağlacığım acaba yanlış bir yere mi geldik de sen bana babanmış gibi özür dileyorsun?"dedi birqz ciddi biraz ise alaycı bir ifadeyle.Çağlada saten sevmezdi Filiz hocasını.Filiz hocada onu sevmezdi.Çağla başını kaldırıp mahçup bir şekilde özür diledi.Sınıfraki herkes gülmüştü ona.Ne beklenirdiki hayatında bir kere bile doksan alamayanlardan.
Ders Çağla için sıkıcı ama diğerleri için harika geçmişti.Klasik liseliler işte.Komikten anlamayan garip varlıklar.Azsonra şehre bakan             okul bahçesinden manzaraya bakıyordu.Sevgi ile en son anları burada geçmişti.En güzel ve en sakin anıları gözletinin önünden bir film şeridi gibi geçti.Sonra başını arkaya çevirdi ve donakaldı.Ağızı bir karış açık ve gözleri büyümüş bir şekilde karşıya bakıyordu.
---- ---- ----
Arkadaşlar lütfen beğenmeyi unutmayın.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin