A je to v prdeli

1K 106 9
                                    

Vzbudila jsem se hrozně brzo ráno někde, kde jsem v životě nebyla. Ležela jsem v posteli. Koukla jsem se kolem. Zdi byli vymalované na zeleno. Naproti posteli byla komoda a na zdi televize. Vedle komody na levo byly dveře. Na zdi vlevo bylo velké okno a prosklené dveře na balkon a na pravé zdi byla skříň a dveře na chodbu. Udělalo se mi špatně. Jelikož jsem nevěděla, kde je záchod, vyklopila jsem to vedle postele. S tím asi někdo počítal, protože tam byl kyblík. Otevřely se dveře a do pokoje vešel Michael. "Ahoj. Jak ses vyspala?" zeptal se a sedl si ke mně. "Fajn. Proč jsem tady?" zeptala jsem se na oplátku já. Mám ze včerejška totální okno. "A kde je Nicol?!" rychle jsem si sedla. "Klid. Lehni si a já ti to všechno řeknu." lehla jsem si a on začal. "Takže. Ta párty byla u mýho souseda, Marka. Pozval mě tak jsem se tam šel. Tancoval jsem a něco málo jsem vypil. Pak jsem potkal Nicol. Dali jsme se do řeči a ona mi řekla, že jsi tam taky. Tak jsem jí řekl, aby jela donů, protože byla pěkně nalitá. Posadil jsem ji do taxíku a ona jela. Pak jsem tě šel hledat. Když jsem tě viděl z okna, jak ti jednu vrazil ten kluk, chtěl jsem tam vlítnout. Tys ale jen něco řekla a složilas ho sama. Potom jsi šla zpátky a pěkně ses motala. Šel jsem za tebou a tys v chodbě spadla a usnula. Tak jsem tě prostě vzal a odnesl sem než by tě někdo ohnul." dokončil vyprávění a já se snažila vzpomenout, co to bylo za kluka. Vzpomínám si, že jsem si šla zapálit a pak zamnou přišel. John! Předtím jsme spolu tancovali. Jo. "To byl John." nadzvedl obočí. "A to jeee...?" hodil to do otázky. "To je kluk, kvůli kterýmu nechci s klukama už nic mít. Kvůli němu nevěřím klukům." řekla jsem. "Řekla bys mi prosím, co se stalo?" zeptal se. Tak jsem přikývla. Všechno jsem mu do detailu vysvětlila. "No a pak jsem se prostě změnila k tomuhle." dokončila jsem svůj monolog. Koukla jsem se na něj. V očích měl lítost a pochopení. Obejmul mě. Tentokrát jsem byla ráda. Obětí jsem mu opětovala a položila si hlavu na jeho rameno. Drželi jsme se dlouho. "Je mi to líto. Je to hajzl." zamumlal mi dk vlasů. Potom se odtáhl. "Já bych to nikdy neudělal." tohle mě zaskočilo. "Jako kdybych byl na jeho místě." vysvětlil. "Ale nejsi." usmál se. Má hezkej úsměv. Momentík. O čem to tu kurva přemýšlím?! Začíná se mí líbit. To je v prdeli. "Musím domů." řekla jsem, zvedla jsem se a pomalu šla ke dveřím. "Doprovodím tě." řekl mi, když jdme spolešně došli ke dveřím. "Zvládnu to sama. Vezmu si taxíka." oznámila jsem mu. 'Tak počkej. Odvezu tě, ať neutrácíš." žasla jsem. "Ty máš auto?" nadzvedla jsem obočí. "Vlastně mám dvě auta." řekl a zavedl mě do garáže. Byli tam opravdu dvě auta. Černý mercedes a černá audi. Vykulila jsem oči a ihned nastoupila do audiny. Celá nadšená jsem ho celou dobu sledovala jak řídí. Je vážně pěknej kluk, ale ja prostě nemůžu.
Z pohledu Michaela
Seděla vedle mě a celou dobu mě s nadšením sledovala. Musím jí mít. Je krásná, vtipná a dokonce i chytrá. A hlavně, není z těch holek, který by pořád jen s někým spali. Je dokonalá. Zastavil jsem před jejím domem. "Děkuju za odvoz." řekla a už chtěla otevřit dveře. Buď teď nebo nikdy. Poklepal jsem jí na rameno a když se otočila, chytl jsem ji za krk a přitáhl si ji k sobě. Nejdřív jsem se opatrně otřel o její rty. Neprotestovala. Zkusil jsem rty pomalu pohybovat. Zaskočilo ji to, ale po chvíli začala spolupracovat. Když jsem se pokusil projet jazykem, odtáhla se a vypadala naštvaně, překvapeně a potěšeně zároveň. Chvilku se na mě jen tak koukala. Potom otevřela dveře a bez jediného slova byla pryč.
Nový díl. Začíná se nám to tu rozjíždět. Myslíte si, že mu dá šanci nebo ne?:0
Nissa<33

Z pohledu té skoro mrtvéKde žijí příběhy. Začni objevovat