Jsem Lola Turner a budu vám vyprávět svůj příběh. Narodila jsem se před 16 lety v Liverpoolu. Žiju tu do teď v péči svojí tety, které říkám Mia. Vlastně se tomu ani nedá říkat péče. Chodí domů jen občas, když zrovna není u nějákýho borce. Mia je kurva. Doslova. Živí se tím. Musím žít u ní, abych nemusela do děcáku. Moji rodiče zemřeli před 3 roky při autonehodě. Mám docela volnej život. Mia mě nekontroluje, takže kouřím, hulím, piju, domů chodím buď pozdě v noci nebo vůbec. Školu celkem flákám. Nestává se mi, že bych došla včas, ale chodím tam. Prolízám s trojkama. Jsem ve druháku na střední, obor automechanik. Asi si říkáte, že holky většinou nechodí na tenhle obor, ale mě to baví. Chodím do třídy, kde jsem jediná holka. A teď něco k mýmu vzhledu. Jsem středně vysoké, hubené postavy. Mám modré oči a černé, rovné vlasy. V nose a nad horním rtem mám piercing. Hodně lidí se semnou nebaví jen kvůli vzhledu a bojí se mě. Všude možně po těle mám tetování. Mám nejlepší kamarádku, která se jmenuje Nicole Wilson. Zbožňuju jí. Bez ní bych na tomhle posraným světě nepřežila. Je ve třeťáku na stejné škole jako já. Taky automechanik. My jsme se hledali. Ona mi pomohla úplně se vším. Jestli mám mluvit o klucích, tak na ty už seru úplně. Když mi bylo 13, prožívala jsem takovou tu první lásku. Ve 14 se na mě ten kluk úplně vykašlal, tak na kluky jebu. K životu je nepotřebuju a oni nepotřebují mě. Kdybych měla popsat svoji povahu, tak by jsme tady byli vážně na dlouho, ale shrnu to. Jsem náladová, naivní, občas milá a někdy hodně protivná. Jinak jsem hrozná provokatérka. Nechci říkat, že jsem drzá, ale jsem upřímná. Brutálně upřímná. Lidem řeknu do očí, co si o nich myslím, umím se ozvat, když se mi něco nelíbí a hlavně si nenechám srát na hlavu od lidí, co mi nesahají ani po kotníky. Nesnáším takový ty holky, který sledují jen poslední módu, baví se o lacích na nehty a o nových řasenkách, co byli v televizi. Nebo boty na podpatku. Ty bych si na sebe nejspíš nikdy nevzala. Nosím tenisky a když náhodou něco jinýho, tak jsou to v létě žabky. V zimě nosím vysoký, černý kozačky. K smrti se bojím pavouků a všelijakého hmyzu. Mám doma hada, kterýmu říkám Snake. Originální jméno že? Mám ho už rok a půl a je hodně zvyklý na chování a mazlení. Mám pro sebe celé horní patro. Žijeme si docela na vysoké noze, protože Mia vydělává fakt dost. Máme takovou menší vilu s vnitřním bazénem. To je o mně a o mým životě asi tak všechno.
Ahoj lidi. Rozhodla jsem se psát novou story, ale v Music is our love budu pokračovat. Byla bych hrozně moc ráda, kdyby jste mě podpořili a snad se vám bude líbit.:) V médiích je Nicol:)
Nissa