Z pohledu Michaela

759 75 6
                                    

"Ne." v tu chvíli se mi chtělo brečet. Ano jsem kluk, ale i kluci mají city. Já tu holku miluju. Zamiloval jsem se do ní hned při první konverzaci. Je úžasná. Jenže řekla ne. Teď už nemá smysl se tu zdržovat. Nevzdám se, ale musím být chvíli sám. "Promiň, ale jdu domů." zvedl jsem se a šel jsem ke dveřím. Doběhla zamnou. "Majký počkej." kdyby mi neřekla tak hezky, neotočil bych se, ale řekla. Otočil jsem se. "Nebuď naštvanej. Dej mi čas." usmál jsem se. "Já nejsem naštvanej, jen zklamanej. Chápu tě moc dobře. To, co sis prožila tě muselo zasáhnout a jizvy se nehojí. To vím sám nejlíp. Ještě se ozvu." vyšel jsem z jejího domu a zamířil si to rovnou k nejbližšímu baru. "Morgana prosím." řekl jsem, když jsem si tam sedl. Kopnul jsem to do sebe. Obvykle nepiju, ale tohle chci utopit. Lil jsem do sebe jednoho za druhým a sem tam jsem to prolil rumem. Když míchám, jsem pak rychleji mimo. V jedenáct večer jsem se zvedl. Motal jsem se jak špína v kýblu a šel jsem domů. V půlce cesty jsem se pozvracel. Teď jdu. Ne- utíkám. Vlastně ležím na zemi. Co se to děje? Nic okolo sebe nevidím. Jako bych běžel, přitom se válím po zemi. Pokusil jsem se vstát, ale marně. Gravitace funguje. Nenávidím sám sebe za to, jaký jsem. Chovám se jak debil. Říkám, že jsem slušný a hodný kluk, ale jakmile mě něco naštvě, okamžitě se jdu opít. Znovu jsem se zvedl. Tentokrát jsem se celkem udržel a motajícím pohybem šel domů. Po cestě jsem potkal nějákou holku. Mohlo jí být tak šestnáct. Vypadala jako kurva. Došel jsem k ní. "Nechceš jít ke mně?" zeptal jsem se opilecky. Projela mě pohledem a kousla se do rtu. "Ráda." řekla a okamžitě se na mě vrhla. Asi jsem se moc nespletl. Kurva. Dovedl jsem ji k sobě domů. Už se mi celej svět motal míň. Jen co jsem zaklapl dveře, nalepil jsem se na ní. Opřel jsem ji o dveře. Líbali jsme se docela tvrdě. Chtěl jsem to hned teď. Zavedl jsem ji do kuchyně a ona vyskočila na linku. Jen si vyhrnula sukni. Sundal jsem jí růžová tanga s krajkou a sám jsem si sundal kalhoty a trenky. Vrazil jsem ho do ní až vyjekla. Mrdali jsme. Tvrdě a surově. Nikdy jsem ji neviděl. Bylo to bez lásky. Budu toho litovat. Když přišel orgasmus, hodil jsem po ní ty její tangáče a vyhodil z domu. Šel jsem si lehnout.
Ráno jsem se probudil a šíleně mě bolela hlava. Dal jsem si prášek a snažil se vzpomenout, co se včera stalo. Měl jsem tu nějákou holku, ale Lola to nebyla. Sakra. Jsem vážně idiot. Přemýšlel jsem, jestli na mě Lola myslí, ale to určitě ne. To si nesmím myslet a dělat si naděje. Už víc ne. Pamatuju si naprosto skvěle, jak to bylo s Sheron.
*Přišel jsem k ní. Odemčel jsem si klíčem, který měla schovaný v kamenu. Byl falešný, ale mezi ostatníma to šlo těžko rozeznat. Otevřel jsem dveře a slyšel křik, potom vzdychání. Vyšel jsem schody nahoru a nestačil jsem se divit. Holka s kterou jsem byl tak dlouho byla s mým kamarádem nahá v posteli a souložili. Byl jsem z toho mimo. Když si mě všimla, zarazila se. Mike se otočil a byl vystrašenej. "Jak jsi mohla Sheron?" zeptal jsem se se slzama v očích. "Majkle promiň." řekla jenom. "Je konec." otočil jsem se a zklamanej šel domů......*
Jako by to bylo včera. Seděl jsem doma celý den a přemýšlel. Budu j8 muset zavolat. Zítra..
Tady máte další díl:)
Nissa<33

Z pohledu té skoro mrtvéKde žijí příběhy. Začni objevovat