Nicol zazvonila přesně v osm. "Jdeš na čas." obejmula jsem ji. "Pojď." jen jak tk vyslovila, už mě táhla do taxíku. Nastoupila jsem a řidič se začal koukat. Tohle se mi stává pořád. Byl celkem hezký. Blonďáček a modrý oči. Okolo pětadvaceti. To není tak hrozný. Když nás vyhodil u jednoho domu, zaplatila jsem a dala mu dýško. Už jsem chtěla odejít, ale chytl mě za ruku a přitáhl zpátky. "Kdybys někdy nevěděla co dělat, zavolej." podal mi papírek s číslem a mrknul na mě. "Nechám si to projít hlavou." mrkla jsem taky a cupitala za Nicol. "Zavoláš mu?" zeptala se. "Co já vím." odpověděla jsem. Zazvonila na dům 624. "Ke komu vlastně jdeme?" pokrčila rameny. "Nevím. Toho kluka neznám." tomu jsem se musela zasmát. "Jako vždycky." řekli jsme zaráz. Otevřela nějáká holka. V ruce měla kelímek s pivem. "Další kočky se přišly bavit!" zaječela a pustila nás dál. Párty už byla v plném proudu. Hned jak jsem viděla flašku vodky na stole s alkoholem, už jsem tam Nicol vlekla. Nalila jsem dva panáky. "Na to, že jsou všichni kluci stejný." řekla jsem, ťukla si s ní a kopla to do sebe. Miluju vodku. Nicol se zašklebila, protože jí nechutná. Tak jsem lila panáky jen sobě a ona si lila rum. Dala jsem čtyři a to už jsem byla schopná jít tancovat. Pořád jsem se o někoho otírala a ani jsem nevěděla o koho. Pozvání na panáka padaly ze všech stran a já už se trochu motala. Už jsem ani nevěděla, kde mám kamarádku. Tancovala jsem asi se čtyřma klukama zaráz. O všechny jsem se třela. Když pustili pomalou písničku, jednoho jsem prostě čapla a tancovala s ním 'ploužák'. Byl to spíš takovej erotickej taneček. Navzájem jsme se o sebe třeli. Když jsem zvedla hlavu, abych viděla jak vypadá, málem jsem zkolabovala. "Johne?!" koukal na mě. "Promiň. My dva se známe?" zeptal se. Dala jsem mu facku a se slzama v očích šla jinam. Chvilku jsem seděla na posteli v nějákým pokoji. Dveře se otevřeli a on vešel. "Já tě urazil?" zvedla jsem se a dívala se mu zpříma do očí. "Ano. Urazil. Zeptal ses, jestli se známe. A zeptal ses na to té holky, která tě milovala. Té holky, které jsi zlomil srdce. Té holky, která se kvůli tobě rozešla s přítelem. Té holky, s kterou jsi nechtěl nic mít jen kvůli tomu, že by nebyl sex." pořád nechápal. "Tohle ti snad pomůže. Té holky, co tě skopala do kuličky za to tvoje odporný chování." tenhle výraz bych vám přála vidět. "Lolo?!" přikývla jsem. "Promiň. Nepoznal jsem tě. Jsi o moc hezčí, starší a dospělejší. Máš jiný vlasy. Celá jsi jiná. Jsi nádherná." vydechl a už se ke mně nakláněl. Nevím, jestli ze mě mluvil alkohol nebo jsem to tak opravdu cítila, ale musela jsem to říct. "Pořád tě miluju." vydechla jsem, odstrčila ho a šla pryč. Hledala jsem Nicol, ale nemohla jsem ji najít. Teprve když jsem vyšla na balkon. Seděla tam jako hromádka neštěstí a okolo ní bylo nablito. "Nicol vstávej a pojď si opláchnout držku." řekla jsem jí a pomohla jí na nohy. V tu chvíli se rozzářila jako sluníčko. "Jé Lolo. Já tě našla." obejmula mě. "Teoreticky jsem našla já tebe." zasmála jsem se. "Hele já už jsem toho chlastu plná." řekla v koupelně. "Tak už nebudeš pít?" zakroutila hlavou. Tak co ta holka chce? Najednou se sehla nad záchod a vyzvracela se. Potom si umyla pusu. "Teď to může jet odznova." zařvala a už valila zpátky. Ještě jsem ji stihla chytnout. "Nicol?" zvedla obočí. "Je tu John." oznámila jsem. "Jsi v pohodě Lolo?" přikývla jsem a abych to dokázala, usmála jsem se. "Jdeme pařit." vylezli jsme z koupelny. Ona šla tancovat a já si šla vzít tu flašku vodky. Celou jsem ji vypila a pak jsem si šla zapálit. Venku před domem nikdo nebyl. Celkem dost se mi motala hlava, ale ještě se to dalo přežít. Vytáhla jsem krabičku a rozbalila ji. Dvacet cigaret. Miluju nový krabky. Zapálila jsem si. Dým stoupal nahoru do tmy. Myslela jsem na Johna. Neviděla jsem ho dva roky a pořád k němu něco cítím. Neuvěřitelný. Někdy vyšel. Ignorovala jsem to a dál si všimala své cigarety. "Doufal jsem, že tu budeš." byl to John. Stoupl si vedle mě a taky si zapálil. "Proč jsi to udělal?" já se prostě musela zeptat. "Hele byl jsem mladej a prostě takovej. Teď je mi osmnáct a jsem trochu moudřejší, tak bys mi mohla odpustit." ironicky jsem se zasmála. "Tohle ti neodpustím nikdy ty grázle." vydechla jsem a ukázala mu svou ruku pokrytou jizvama od řezání a pálení. "To kvůli mně?" byl celkem šokovanej. Ani se mu nedivím. "Jo. Jenom kvůli tobě. Snad jsi se sebou spokojenej Johne." usmála jsem se, hodila vaigl na zem a zašlápla ho. Za chvilku udělal to stejný. Nechápu jak ho můžu vedle sebe vůbec nechat stát. "Za chvilku se vrátím." oznámila jsem a vlítla do domu. Vzala jsem si tam flašku vodky a nenápadně ji vytáhla ven. Podala jsem mu ji a on se napil. Pff. Pije jak holka. Dal si jen lok. Teď mu předvedu, jak se pije. Vzala jsem si to a dala si čtyři obrovský loky. Pak chvilku pauza. Celkem to v krku pálilo. Pak jsem si dala ještě dva a flašku položila na schody. "Jsi úžasná." řekl a nalepil se na mě. Tyhle rty jsem ochutnala před dvěma roky, ale chutnali furt stejně. Chvilku na to začala jazyková bitva. To jsem si teprve uvědomila, co dělám. Odstrčila jsem ho od sebe a dala mu pěstí. Divně se koukal. Pak mi to vrátil. "Jsi pořád stejnej ubožák ty hajzle." dala jsem mu ránu do břicha a facku. Snad má dost. Šla jsem zpátky dovnitř. Vešla jsem do chodby kde nikdo nebyl. Udělalo se mi hrozně zle. Vodka začala působit. Motala se mi hlavaa já spadla na zem. Poslední, co jsem viděla byla postava mířící ke mně. Pak už jen tma.
Trochu napínání tu musí být. Ano, John je pořád stejný bastard:DDD doufám že se vám tahle knížka líbí:)
Nissa