TW: σωματική και ψυχική κακοποίηση, δολοφονίες, βία κ.λπ.
Σοφίας POV:
Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα καθώς περπατούσα στο διάδρομο, πηγαίνοντας στο γραφείο του πατέρα μου, τα βήματά μου ήταν βαριά και δυνατά για να τον ενημερώσω ότι έρχομαι στο δρόμο του.Τοποθέτησα το χέρι μου στο πόμολο της πόρτας και το γύρισα αργά, δίσταζα να μπω μέσα. Αλλά το έκανα ούτως ή άλλως.
Στάθηκα με σιγουριά μπροστά στον πατέρα μου αποφασισμένη να μην τον αφήσω να δει τον φόβο μου. «Ναι πατέρα;» Ρώτησα έντονα, στεκόμουν μπροστά στο ξύλινο γραφείο του που γέμιζε το μισό δωμάτιο. Είχε χαρτιά που ήταν βρεγμένα από εκείνον που προηγουμένως είχε χυθεί το μπουκάλι της μπύρας του, που ήταν τώρα άδειο στο γραφείο του μαζί με τα άλλα. Το δωμάτιο ήταν θαμπό και οι κουρτίνες του ήταν κλειστές, χωρίς να αφήνει το φως του ήλιου να περάσει.
Ο εκφοβισμός έτρεχε από μέσα του, ωστόσο η πλάτη του ήταν σε εμένα καθώς μιλούσε.
«Είσαι το μικρότερο παιδί μου, και μοναχοκόρη» δήλωσε με απρόσεκτο αλλά απαιτητικό τόνο.
«Πρόκειται να παντρευτείς τον Ace Hernandez». Ο πατέρας μου έσβησε το τσιγάρο του καθώς γύρισε την καρέκλα του για να δει την αντίδρασή μου. Η καρδιά μου πάγωσε στο άκουσμα του ονόματος. Ace Hernandez.«Κατέχουν μία από τις μεγαλύτερες μαφίες, πατέρα» απάντησα με φόβο στη φωνή μου. Δεν ήθελα να παντρευτώ κάποιον λόγω της δύναμής του, ήθελα να παντρευτώ κάποιον που αγαπούσα και εμπιστευόμουν. Κάποιον που θα με σέβεται και θα με νοιάζεται .
«Ακριβώς, θα τον γνωρίσεις σε μια εβδομάδα, θα κάνεις καλή εντύπωση ή αλλιώς θα υπάρξουν συνέπειες, κατάλαβες;», μίλησε απαιτητικά ο πατέρας μου, σφίγγοντας τα δόντια του θυμωμένος.
Η δυσωδία του αλκοόλ γέμισε το δωμάτιο. Ήταν μεθυσμένος ως συνήθως, δεν πρέπει να εκπλαγώ καθώς ήταν πάντα έτσι. «Ναι πατέρα» είπα, προσπαθώντας να κρύψω τον θυμό και την απογοήτευσή μου. «Φύγε από το γραφείο μου» γκρίνιαξε γυρνώντας την καρέκλα του μακριά μου. Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό μου καθώς έκλεισα την πόρτα ήσυχα. Πήγα με τα πόδια στο διάδρομο, νιώθοντας έκπληκτη με αυτό που μόλις μου είχε ανακοινώσει.
Κατευθύνθηκα κατευθείαν στο δωμάτιό μου, κλείνοντας την πόρτα πίσω μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου, νιώθοντας κυριευμένη από απελπισία και σοκ. Είχα ανάμεικτα συναισθήματα. Δεν τον ήξερα αυτόν τον άνθρωπο. Ο Ace θα μπορούσε να είναι καταχρηστικός, επιθετικός, βίαιος, δυνατός και ακόμα χειρότερα, ένας μεθυσμένος σαν τον πατέρα μου. Για να μην αναφέρουμε ότι ο Ace δεν έχει την καλύτερη φήμη στη Μαφία. Θα μπορούσα να έχω κολλήσει με έναν άντρα που είναι ακριβώς όπως ο πατέρας μου και δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα γι' αυτό.
YOU ARE READING
Ace
Romance♚Ace Hernandez, ο βασιλιάς της μαφίας, γνωστός ως διάβολος. ♚Σοφία Ντίαζ, γνωστή ως άγγελος. Οι δυο τους κανονίζονται να παντρευτούν, αναγκασμένοι από τους πατεράδες τους, για να ενταχθούν στις δύο μαφίες. Αλλά η Σοφία τελικά μαθαίνει, πως ακόμη...