Καθορισμένος

12 3 0
                                    

«Έχω την προσοχή σας;» ανακοίνωσε ενθουσιασμενος ο Κάι.

Εντόπισα τον Dante, τον Ice και τον Kaylo με τις κοπέλες τους. Ο Dante ήταν με την κοπέλα του, είμαι σίγουρη ότι μας είπε ότι θα την λατρευαμε. Είμαι χαρούμενη για αυτόν.

«Όλοι είστε κατά κάποιον τρόπο εκτός από τη μαφία μας, από το να είστε εκτός του κύριου κλάδου ή να είστε θυγατρικοί» σχεδόν τους υπενθύμιζε ο Κάι.

«Οπότε, θυμήστε μου τους πιο σαφείς κανόνες μας» ο Κάι χαμογέλασε πονηρά.

Όλοι άρχισαν να ψέλνουν. Αυτή η μαλακία ήταν σαν μια συνάντηση λατρείας.

«Η μαφία πριν από την αγάπη»
«Η μαφία πριν τη ζωή»
«Η μόνη διέξοδος είναι να πεθάνεις»
«Πέθανε» ψέλλισα στον Ace αλλά δεν πτοήθηκε καν. Ούτε έψαλλε όμως. Μπορούσα να πω ότι προσπαθούσε να προϊδεάσει για αυτό που ερχόταν.

«Αφού διαβάσαμε λοιπόν τους πιο σαφείς κανόνες μας, αυτό είναι το θέμα της φετινής εκδήλωσης. Για να αποδείξετε την αφοσίωσή σας, αυτό το γεγονός ή το έργο του έτους όπως θα ήθελα να το θέσω είναι...» Ο Κάι κοίταξε προς την κατεύθυνση μου και είπε «Δεν θα επιβιώσεις» . Ο Ace δεν είδε τον πατέρα του που ξεστόμισε γιατί ήταν πολύ χαμένος στις σκέψεις του.

«Θέλω να κόψετε το λαιμό αυτού που φέρατε εδώ σήμερα, ο πρώτος μας κανόνας είναι ότι δεν αφήνουμε την αγάπη να έρθει πρώτη από την μαφία μας, γι' αυτό αποδείξτε το» σφύριξε απαιτητικά ο Κάι στα εκατομμύρια των ανθρώπων στην αίθουσα. Ένιωσα την καρδιά μου να σταματά καθώς τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα. Παραλίγο να λιποθυμήσω. Ένιωθα ότι θα έκανα εμετό. Θα με σκοτώσει ο Ace.

Έβλεπα ότι ακόμη και ο Ace ήταν σε σοκ. Όλες οι γυναίκες ξέσπασαν σε κλάματα, φοβισμένες για το τι θα τους συμβεί. Δεν το έκανα.

Ο Ace μάλλον θα μου έκανε τη χάρη.

«Θα ξεκινήσουμε με τον Dante Φιρμάντς» ανακοίνωσε ο Κάι χαμογελώντας πονηρά.
«Ω γαμώ» ο Ace παραπάτησε, χωρίς να πιστεύει αυτό που άκουσε.

Άνθρωποι ήρθαν και τοποθέτησαν ένα τεράστιο μουσαμά και μια καρέκλα. Η κοπέλα του Dante σχεδόν σερνόταν στην καρέκλα καθώς ούρλιαζε, προσπαθώντας να ξεφύγει. Δεν ήθελα να το δω αυτό. Οι περισσότεροι θα είχαν φέρει πόρνες, αλλά ο Dante έφερε τη γυναίκα που αγαπούσε.

Ο Dante ήταν τώρα χλωμός καθώς του έδωσαν ένα μαχαίρι και στάθηκε στο κέντρο του δωματίου με ένα πλήθος γύρω του, κοιτάζοντας όλους εμάς που είμαστε μαζεμένοι στη γωνία του δωματίου. Το σαγόνι μου άνοιξε καθώς είδα το κορίτσι να κλαίει στην καρέκλα. Ο Dante κοίταξε το μαχαίρι.

AceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora