Περίμενα στον επάνω όροφο υπομονετικά καθώς προσπαθούσα να πλύνω το αίμα από τα ρούχα στον νεροχύτη του μπάνιου.
Το αίμα είχε ήδη γίνει λεκές. Ήθελα να κλάψω, πάντα τα γαμω όλα. Ακούμπησα στον τοίχο καθώς έχασα την ελπίδα να βγάλω τον λεκέ. Γλίστρησα αργά στο πάτωμα, με τα ματωμένα χέρια μου να καλύπτουν το πρόσωπό μου.
Ήμουν τόσο εξαντλημένη από αυτόν τον τρόπο ζωής. Είχα κουραστεί από τη συνεχή βία που συνεπαγόταν.
Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό μου καθώς κούνησα το κεφάλι μου.
Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε.
«Ω εγώ- είσαι καλά;» Ο Κάιλο παρατήρησε τα δάκρυά μου. «Α ναι, είμαι καλά» χαμογέλασα όσο πιο αληθινά μπορούσα, σκουπίζοντας τα δάκρυα.
«Κλαίς» φαινόταν μπερδεμένος.
«Ο Ace το προκάλεσε αυτό;» Ο Κάιλο σχεδόν ακουγόταν θυμωμένος.«Όχι- με βοήθησε» μουρμούρισα καθώς γύρισα και αντιμετώπισα τον καθρέφτη.
«Ο Ace; Σε βοήθησε ο Ace Hernandez;» Ο Κάιλο γέλασε. Συνοφρυωσα τα φρύδια μου καθώς τον κοιτούσα περίεργα.
«Πρέπει να τον μπέρδεψες με κάποιον άλλον» χαμογέλασε κουνώντας το κεφάλι του με την απίστευτη φράση μου.«Ο Ace δεν βοήθησε ποτέ κανέναν» μου χαμογέλασε ο Kaylo.
«Γνώρισα τον Ace όταν ήμουν 15 ετών. Οι πατεράδες μας είναι κολλητοί, οπότε ήταν λογικό να είμαστε και εμείς. Είναι έτσι από τα 15 του, ίσως και νεότερος. Ψυχρός, αδίστακτος, χειριστικός. Αν σε βοηθήσει ο Ace, κάτι θέλει να βγάλει από αυτό. Σε προειδοποιώ αυτή τη στιγμή, ο Ace είναι το λάθος άτομο για οποιονδήποτε και για οτιδήποτε» μου γρύλισε σχεδόν απειλητικά.Στάθηκα παγωμένη. Συγκλονισμένη. Είναι σαν να κρυβόταν κάποιος κρυμμένος θυμός πίσω από αυτή την πρόταση, πιθανώς και από ζήλια.
«Εντάξει...» απάντησα ήσυχα. «Σοφία» άκουσα μια φωνή να με φωνάζει.
«Δεν είναι καλός άνθρωπος, θα το δεις τελικά» με προειδοποίησε ο Κάιλο καθώς έφευγε.
«Ναι αδερφέ, είναι εδώ πάνω» του φώναξε η Κάιλο.Ο Ace εμφανίστηκε, περπατώντας στο μπάνιο. «Είναι στενοχωρημένη, Ace, είναι φυσιολογικό» Ο Κάιλο ρολαρε τα μάτια του πάνω του, αλλάζοντας ξαφνικά τη διάθεσή του εντελώς.
«Δεν είμαι τυφλός γαμω, ξέρω ότι είναι στενοχωρημένη» γρύλισε ενοχλημένος ο Ace.
«Θεε μου, κάποιος είναι γκρινιάρης» Ο Κάιλο απομακρύνθηκε αργά, κλείνοντάς μου το μάτι πριν κατέβει κάτω.«Τι συμβαίνει;» με ρώτησε ο Ace.
«Τίποτα, απλά είμαι κουρασμένη» είπα.
«Έλα, θα σε πάω να δεις τα αδέρφια σου τώρα» πρόσφερε. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό μου. Φαινόταν χαρούμενος που με έκανε να χαμογελάσω.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ace
Lãng mạn♚Ace Hernandez, ο βασιλιάς της μαφίας, γνωστός ως διάβολος. ♚Σοφία Ντίαζ, γνωστή ως άγγελος. Οι δυο τους κανονίζονται να παντρευτούν, αναγκασμένοι από τους πατεράδες τους, για να ενταχθούν στις δύο μαφίες. Αλλά η Σοφία τελικά μαθαίνει, πως ακόμη...