Ξύπνησα από έναν εφιάλτη. Ο Ace δεν ήταν δίπλα μου και δεν μπορούσα να θυμηθώ πολλά από χθες το βράδυ. Θυμάμαι ότι έπινα κρασί, αρρώστησα και μετά μου ζήτησε να πάω μαζί του στο γκαλά. Προσπάθησα περισσότερο να θυμηθώ, αλλά ήταν κυρίως μια θολούρα.
Κοίταξα το χέρι μου, θυμούμενη ότι του κράτησα το χέρι καθώς με πήρε ο ύπνος. Κοκκίνισα από τις αναμνήσεις που γύρισαν πίσω μόνο για να πάθω μια τεράστια ημικρανία. Κράτησα το κεφάλι μου με πόνο καθώς άκουσα βαριά βήματα να πλησιάζουν στο δωμάτιο.
Ο Ace μπήκε μέσα.
«Είσαι ξύπνια» ο τόνος του ήταν πάλι κραυγαλέος και άψυχος.
«Ναι» αναστέναξα, με το χέρι μου ακόμα στο κεφάλι μου. «Όλοι έφυγαν» με ενημέρωσε. Τα πράγματα ήταν ελαφρώς άβολα τώρα μεταξύ μας, ένιωθα την ένταση στον αέρα. «Χάπια....για την ημικρανία σου» Μου τα πέταξε. «Ευχαριστώ» μουρμούρισα.«Πρέπει να πάω να κάνω κάτι για τη δουλειά, ο Dante θα σε πάει για ψώνια για να πάρεις φόρεμά για το γκαλά» μουρμούρισε ο Ace ενώ έψαχνε για κάτι.
«Πότε;» Σηκώθηκα όρθια παίρνοντας τα χάπια.
«Σε 15 λεπτά» απάντησε αμέριμνος ο Ace καθώς έψαχνε τα ρούχα του. «Καλύτερα να ντυθώ» είπα πριν σηκωθώ από το κρεβάτι και πάω στο δωμάτιό μου.Έβαλα μια στενή φούστα και ένα απλό τοπ, προσπαθώντας να φτιάξω τα μαλλιά μου.
[...]
Ο Dante και εγώ είχαμε τελειώσει τα ψώνια αρκετά γρήγορα.
«Θα είμαι ειλικρινής γιατί δεν θέλω να τον πληγώσεις» αναστέναξε ο Dante σπάζοντας τη σιωπή ενώ κρατούσε τα μάτια του στο δρόμο ενώ οδηγούσε.
«Ο Ace γίνεται πιο απαλος μαζί σου, όλοι μπορούμε να το πούμε και είναι λίγο τρομακτικό να τον βλέπεις να είναι έστω και το παραμικρό ευάλωτος, γι' αυτό σε ρωτάω, μην τον πληγώσεις» σχεδόν με παρακάλεσε.
«Ποτέ» απάντησα, δεν ξέρω πραγματικά τι εννοούσε με το πιο ευάλωτος.[...]
Πήρα φαγητό και ανέβηκα πάνω. Παρακολούθησα το υπόλοιπο Divergent και ο Ace περιπλανήθηκε μέσα.
«Πάντα διακόπτεις τις ταινίες μου» τον κοίταξα παιχνιδιάρικα.
«Καλά, μάλλον είναι σκατά» με πείραξε, καθισμένος στην άκρη του κρεβατιού μου. «Όχι, δεν είναι» ξέσπασα σοκαρισμένη με το πώς μπορούσε να πει κάτι τέτοιο. «Δεν έχεις δει καν τίποτα από αυτά».«Δεν μου αρέσει να βλέπω ταινίες» μουρμούρισε καθώς κοιτούσε έξω από το παράθυρό μου.
«Δες την μαζί μου» χτύπησα το μαξιλάρι δίπλα μου, κάνοντας του σήμα να έρθει να ξαπλώσει.
«Πρέπει πραγματικά να επιστρέψω στη δουλειά» γκρίνιαξε ο Ace καθώς τον έβλεπα να συζητά στο κεφάλι του.
«Έλα, θα πάρω σνακ» του πρόσφερα, προσπαθώντας να τον παρασύρω στη σκοτεινή πλευρά της καθαρής αναβλητικότητας. Ήταν ακόμα διστακτικός.
«Από πότε πρέπει να δουλέψει ο Ace Hernandez;» Λαχανίστηκα, ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου.
«Δεν χρειάζεται να δουλέψω» φρόντισε να τονίσει το δεν.
ESTÁS LEYENDO
Ace
Romance♚Ace Hernandez, ο βασιλιάς της μαφίας, γνωστός ως διάβολος. ♚Σοφία Ντίαζ, γνωστή ως άγγελος. Οι δυο τους κανονίζονται να παντρευτούν, αναγκασμένοι από τους πατεράδες τους, για να ενταχθούν στις δύο μαφίες. Αλλά η Σοφία τελικά μαθαίνει, πως ακόμη...